AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1421 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå? Anonymous poster hash: c2df4...f4c Det er måten det blir gjort på. Anonymous poster hash: 23dd0...020 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1422 Del Skrevet 17. november 2014 Er ikke for vold, men kan noen klappe til Olav snart!?! Anonymous poster hash: 056a5...617 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1423 Del Skrevet 17. november 2014 Olav er nok den som minst fortjener å vinne. Kynisk i personlighet slår kynisk spill. Fysj! Anonymous poster hash: 23dd0...020 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #1424 Del Skrevet 17. november 2014 Hadde jeg vært der hadde jeg klappa til'n selv om jeg aldri har slått noen før. Makan til idiotisk oppførsel! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 17. november 2014 #1425 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå? Anonymous poster hash: c2df4...f4c Det å ødelegge røykehuset var for det første Ørjans idé etter at Olav valgte Finn til 1.kjempe, og dermed sendte Ørjan ut i kamp som 2.kjempe. Finn heiv seg bare på mens Ørjan var i full gang med å herpe det. Men som alltid: Det er Finn sin feil!! Olav trodde at Finn var hjernen bak det. Nå syns Olav at han vil ha hevn, og overser det faktum at Finn faktisk hadden en grunn til å ødelegge det røykehuset. Olav kunne valgt en dame, men valgte igjen Finn på pur faen... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1426 Del Skrevet 17. november 2014 Syns olav ser eldre ut for hver uke som går når skjegget hans vokser. Jeg blir trist når jeg tenker på hvor hyggelig og kjekk olav var i første halvparten av sesongen og så plutselig ble han en drittsekk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 17. november 2014 #1427 Del Skrevet 17. november 2014 Selv om Finn ikke fortjener det, så burde han kanskje ha innstilt seg fra starten på uka på at ukesoppdraget ikke ble godkjent, og heller motivert alle se andre på å gjøre Farmen fin igjen som takk for at de fikk være der. Der burde jo til og med Olav delta på. Ikke for Finn sin skyld, men som takk for oppholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 17. november 2014 #1428 Del Skrevet 17. november 2014 Syns olav ser eldre ut for hver uke som går når skjegget hans vokser. Jeg blir trist når jeg tenker på hvor hyggelig og kjekk olav var i første halvparten av sesongen og så plutselig ble han en drittsekk Enig der, nesten pinlig å tenke på at jeg faktisk heia på han i starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1429 Del Skrevet 17. november 2014 Selv om Finn ikke fortjener det, så burde han kanskje ha innstilt seg fra starten på uka på at ukesoppdraget ikke ble godkjent, og heller motivert alle se andre på å gjøre Farmen fin igjen som takk for at de fikk være der. Der burde jo til og med Olav delta på. Ikke for Finn sin skyld, men som takk for oppholdet. Det var han vel egentlig innstilt på også det og han sa jo at han ønsket å ta vare på elgkjøttet og rydde gården til de skulle forlate den. Anonymous poster hash: 86c52...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #1430 Del Skrevet 17. november 2014 Selv om Finn ikke fortjener det, så burde han kanskje ha innstilt seg fra starten på uka på at ukesoppdraget ikke ble godkjent, og heller motivert alle se andre på å gjøre Farmen fin igjen som takk for at de fikk være der.Der burde jo til og med Olav delta på. Ikke for Finn sin skyld, men som takk for oppholdet. Tror du virkelig olav tenker slikt? Han bryr seg ikke om gården eller oppholdet Enig der, nesten pinlig å tenke på at jeg faktisk heia på han i starten! Samme her, jeg syns at finn og olav var så hyggelig men nå er jo olav verre enn hva frank var Noen som så på god kveld norge forresten når frank skøt en sau i hodet? Og så kasta han kjøtt fra sauen til katten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 17. november 2014 #1431 Del Skrevet 17. november 2014 *Olav tror han psyker meg ned, men han oppnår akkurat det motsatte. Han psyker meg OPP!!* Genialt! Jeg bare digger Finn mer og mer. Olav er tidenes største drittsekk av Farmen! Han fortjener god gammaldags bank! HEIA FINN!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1432 Del Skrevet 17. november 2014 Det å ødelegge røykehuset var for det første Ørjans idé etter at Olav valgte Finn til 1.kjempe, og dermed sendte Ørjan ut i kamp som 2.kjempe. Finn heiv seg bare på mens Ørjan var i full gang med å herpe det. Men som alltid: Det er Finn sin feil!! Olav trodde at Finn var hjernen bak det. Nå syns Olav at han vil ha hevn, og overser det faktum at Finn faktisk hadden en grunn til å ødelegge det røykehuset. Olav kunne valgt en dame, men valgte igjen Finn på pur faen... Og ikke minst; de ødela det de selv hadde laget, det gikk ikke ut over alt slik Olavs sabotasje gjør. Utrolig dårlig at de ikke har mulighet til å rydde opp etter seg og levere gården tilbake i samme stand som den var da de kom, det er jo noe enhver med en viss anstendighet bestreber seg på å gjøre når man har lånt eller leid noe. Utrolig barnslige handlinger' ikke noe støtte fra de andre har han heller. Anonymous poster hash: 2733e...fdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1433 Del Skrevet 17. november 2014 Liker at du har endret mening! Finn er en kjernekar! Kjenner du han utenfor farmen og, kanskje?Anonymous poster hash: 08926...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #1434 Del Skrevet 17. november 2014 Kjenner du han utenfor farmen og, kanskje?Anonymous poster hash: 08926...414 Hehe, nei absolutt ikke. Men jeg syns han er den eneste der som fortjener å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1435 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg kjenner at jeg ikke orker å se Farmen lenger. Blir så utrolig provosert av han Olav at det ikke er morsomt lenger. Han tenker i hvertfall ikke på sin fremtidige politiske karriere. Anonymous poster hash: 86c52...228 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #1436 Del Skrevet 17. november 2014 86 brukere leser dette emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 17. november 2014 #1437 Del Skrevet 17. november 2014 Hilde er jo egentlig litt heldig. Hun har jo egentlig bare seilt inn til finalen, uten å være storbonde eller førstekjempe eller andrekjempe eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1438 Del Skrevet 17. november 2014 Kjempebra at Finn ble førstekjempe! Olav synker bare lavere og lavere. Det hadde holdt RIKELIG med seletøyet (selv om det var bedritent nok) og han behøvde virkelig ikke å gjemme kjøttkverna. Han har allerede sabotert ukesoppdraget, og det med kjøttkverna er ikke for annet enn å være jævlig(ere) mot Finn. Han sa det selv og at han skulle "gni det så jævlig inn at han fikk kjenne det både fysisk og psykisk". Jeg begynner seriøst å lure på om fyren er psykopat - selv om en skal være forsiktig med å bruke den betegnelsen på noen man ikke kjenner. Helt riktig navla er han i alle fall ikke. Dette er noe helt annet enn det Finn og Ørjan gjorde. Det kan ikke sammenlignes engang. De ødela noe de selv hadde laget. Greit at Olav ikke ønsker Finn en kniv til, men det hadde vært tusen andre måter å gjøre det på. Og når han nå først har ødelagt, hvorfor fortsette?! Han gjør også sitt beste for å skape en drittstemning på gården den siste tiden de har sammen der. Helt unødvendig. Minner om den unge som ikke har fått nok oppmerksomhet. Magnhild skuffer meg også i grunnen. Hvis det er slik hun sier når hun blir filmet alene at hun synes det er dårlig gjort o.s.v, så kan hun da vel for svarte ta bladet fra munnen direkte til Olav og! Kjenner meg igjen i Finn i akkurat det å ikke gi opp. Ser for meg at det kverner i hodet hvor dette seletøyet kan ligge.. Jeg hadde søren meg ikke gitt meg jeg heller! Hadde nok ikke greid å la være å lete uansett hvor "nåla i høystakken" det er. Huff... Nå håper jeg bare det er sant som han sier at han blir enda mer tent på å vinne. Og at han klarer å legge fra seg både kjøttkvern, karbonader og seletøy, og VINNER HELE SKITEN!! For han er den eneste verdige vinneren der inne nå. Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1439 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg over: Mente selvsagt: Kjempebra at Finn ble storbonde!! Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 17. november 2014 #1440 Del Skrevet 17. november 2014 Olav hadde fortjent at alle gikk manngard og lette etter tingene han har gjemt. Så kunne han sitte alene på gården og lure på om han hadde gjemt det godt nok... Litt rart at ingen foreslår det forresten, det er tydeligvis ingen som er spesielt imponert over Olav akkurat nå... Håper Manghild blir 1. kjempe, hun kunne tipset Finn om at Olav var ravende gal, det kunne vært avgjørende for at en annen blir valgt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå