Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #1341 Del Skrevet 16. november 2014 Ikke vondt ment. Mente bare at det pleier å være mer diskusjon her inne under episodene, så jeg tenkte du kanskje holdt på med noe annet i kveld enn å se på farmen ;-) Å, det ble mye styr mellom meg og 900 fordi jeg forsvarte finn på min beste måte. Er overraska at ingen andre enn meg joina, dere heier jo på finn med så Great, de måtte jo spoile hvilket kjønn som blir storbonde neste uke -.- Neida, dem spoila ikke Dem diskuterer nok hva stine vil gjøre om hun blir valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1342 Del Skrevet 16. november 2014 Helt ærlig: Jeg trodde ikke han skulle klare dette. Det er seriøst det råeste jeg har sett på Farmen noen gang!! Jeg har sett alle episoder siden første sesong, og jeg har aldri vært så GLAD!!! JAAAA FINN!!! Nå håper jeg bare han vinner hele driten!!! Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 16. november 2014 #1343 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Hvordan spoilet de? Fikk ikke det med meg jeg. Endret 16. november 2014 av RusaPåPus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november 2014 #1344 Del Skrevet 16. november 2014 Finn er bare helt utrolig rå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #1345 Del Skrevet 16. november 2014 Er så mange kommentarer her siden tvekampen starta, er det noen kommentarer som det er verdt å se tilbake på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 16. november 2014 #1346 Del Skrevet 16. november 2014 De gamle er eldst! Begynner for alvor å få tro på at han vinner hele skiten nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #1347 Del Skrevet 16. november 2014 Finn er rene superman 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 16. november 2014 #1348 Del Skrevet 16. november 2014 Han så ut til å være helt i transe på slutten. Den mannen er uovervinnelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 16. november 2014 #1349 Del Skrevet 16. november 2014 Hvordan spoilet de? Fikk ikke det med meg jeg. *SPOILER FOR DE SOM IKKE FIKK MED SEG MULIG SPOILER PÅ SLUTTEN AV SØNDAGSEPISODEN* Finn Olav forteller til Hilde at han er veldig nervøs og tror han blir førstekjempe, og Hilde svarer "hva hun til syvende og sist velger, det må søder vite altså" eller noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 16. november 2014 #1350 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) *SPOILER FOR DE SOM IKKE FIKK MED SEG MULIG SPOILER PÅ SLUTTEN AV SØNDAGSEPISODEN* Finn Olav forteller til Hilde at han er veldig nervøs og tror han blir førstekjempe, og Hilde svarer "hva hun til syvende og sist velger, det må søder vite altså" eller noe lignende. Å faen. Endret 16. november 2014 av RusaPåPus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #1351 Del Skrevet 16. november 2014 Han så ut til å være helt i transe på slutten. Den mannen er uovervinnelig! Elsker når han strekker armene og roper yess!!! *SPOILER FOR DE SOM IKKE FIKK MED SEG MULIG SPOILER PÅ SLUTTEN AV SØNDAGSEPISODEN* Finn Olav forteller til Hilde at han er veldig nervøs og tror han blir førstekjempe, og Hilde svarer "hva hun til syvende og sist velger, det må søder vite altså" eller noe lignende. Som sagt ovenfor, det betyr ikke at en dame blir storbonde. Kan hende dem spekulerer hva som vil skje om stine blir valgt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 16. november 2014 #1352 Del Skrevet 16. november 2014 Elsker når han strekker armene og roper yess!!! Som sagt ovenfor, det betyr ikke at en dame blir storbonde. Kan hende dem spekulerer hva som vil skje om stine blir valgt Jeg og! Han er fantastisk kul når han vinner! Digger den fyren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1353 Del Skrevet 16. november 2014 Stine blir sikkert storbonde. Ørjan sa han ville velge henne til Finn. Da Ørjan fikk besøk av Stine i hytta, sa han at han ville velge henne som storbonde, og at han ønsket at hun skulle velge jentekamp. Stine svarte jo at det var på tiden med jentekamp, og at hun ville velge bl.a Finn som medhjelper. Jeg håper Finn vinner hele "skiten"!! Han er rå! Og ikke minst en real fyr, som tilgir folk og ikke bærer nag om ting som har skjedd og blitt sagt. Eksempel til å etterfølge!! HEIA FINN!! HEIA FINN!! Anonymous poster hash: 7343b...383 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. november 2014 #1354 Del Skrevet 16. november 2014 blir morsomt å se finn og olav i siste tvekamp neste søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 16. november 2014 #1355 Del Skrevet 16. november 2014 blir morsomt å se finn og olav i siste tvekamp neste søndag På en måte hadde jo det vært greit, for synes ikke Olav fortjener gratisbillett til finalen. Han fortjener ikke å komme til finalen en gang. Og eneste måten å unngå det på er at finn slår han ut i tvekamp, noe som slett ikke er umulig for Finn. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #1356 Del Skrevet 16. november 2014 Uff finn i en tvekamp for fjerde gang på rad, stakkars fyr. Ikke bare har han klart å vunnet fire tvekamper på en gang da men han vil også ha vært med i 4 kamper på rad, det i seg selv er litt spesielt. Bare en sterk konkurent blir sent ut så mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1357 Del Skrevet 16. november 2014 Siste innspillingsdag på farmen var 12. oktober. 6. oktober fikk Finn nytt profilbilde på facebook. Ergo vinner ikke Finn Anonymous poster hash: d46c1...133 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 16. november 2014 #1358 Del Skrevet 16. november 2014 Siste innspillingsdag på farmen var 12. oktober. 6. oktober fikk Finn nytt profilbilde på facebook. Ergo vinner ikke Finn Anonymous poster hash: d46c1...133 Det var vel litt unødvendig spoiling? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1359 Del Skrevet 16. november 2014 Det var vel litt unødvendig spoiling? Eller så er det gjort av feks kona eller en av ungene bare for å forvirre. Lite spoiling i det. Anonymous poster hash: c444b...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1360 Del Skrevet 16. november 2014 Eller så er det gjort av feks kona eller en av ungene bare for å forvirre. Lite spoiling i det.Anonymous poster hash: c444b...04d Ja hallaisen. Kona her. Anonymous poster hash: d46c1...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå