Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Ingen veit :)

Vet, bare jeg som trodde det hadde vært alt siden jeg var borte en stund. Tenkte litt feil, det pleier jo ikke å avsløres før etter nyhetene. Endret nettopp innlegget, men du var visst raskere enn meg. :P

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn sa vel sist helg at "hetsingen" av han blir verre, men det har vel ikke nådd toppen enda..? Får håpe det betyr at han blir lengre, men samtidig trist at Olav er som han er.

Anonymous poster hash: 056a5...617
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Doh. Nå ble jeg spoila her :-P men sånn går det når jeg glemmer at jeg setter dekoderen på pause og henter meg kveldsmat..

Kampen starter nå her. Heia Finn!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av Jim og den anonyme brukeren? Jammen ble det stillere her i tråden uten dem :-P

Hva mener du med det? Jeg er på deres side, jeg heier på finn ;) Olav er en kalkun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du med det? Jeg er på deres side, jeg heier på finn ;) Olav er en kalkun

Ikke vondt ment. Mente bare at det pleier å være mer diskusjon her inne under episodene, så jeg tenkte du kanskje holdt på med noe annet i kveld enn å se på farmen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, hvorfor kunne ikke Ørjan valgt Finn som neste storbonde? Ifl "neste episode" valgte han en jente:(

Jublet da Finn gikk videre, det var uventet og vel fortjent:)

Anonymous poster hash: 25276...4f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...