AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1241 Del Skrevet 13. november 2014 Han snakker sannheten, finn vet mye mer enn olav og er mer erfaren enn han Finn har nok mer peiling på dugnadsarbeid og gårdsdrift, men det betyr ikke at Olav er sjalu. Det hjelper ikke å kunne mest når du selv bresker deg og sørger for at flertallet vil ha deg ut fordi du blir for stor trussel, slik Finn er blitt. Om Finn ryker tror jeg egentlig alle de andre blir litt glade inni seg, for de vet at Ørjan ikke på langt nær er en like sterk konkurrent mot slutten. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1242 Del Skrevet 13. november 2014 Olav er ikke en favoritt og slutt å spam tråden! Bruk multisitat, det er skikkelig irriterendes når du skrive 5 innlegg på en gang... Herregud lær deg å les, jeg sa ikke noe stygt om henne. Jeg bare spekulærte på arret i ansiktet hennes, det er ikke unormalt at man engang i livet kan ende opp med å opere ansiktet sitt. Det kan skje av forskjellige grunner som for eksempel visst man har en sykdom. Flott jente men irriterendes når hun oppfører seg som en fjortis... Det vet du ingenting om. Herregud mann du skjønner ikke en eneste spøk, du tar alt som blir sagt her seriøst. Jeezes... Det er helt håpløst å diskutere med deg, du er fast bestemt på å beskytte olav og så når vi andre ikke gjør det angriper du oss, jeezes... Kanskje ikke multisitat er en så god idé, når du driver og siterer tomme innlegg så er det jo umulig å se hva du egentlig svarte på. Kanskje du bør gjøre som jeg i framtiden og bare svare på ett og ett innlegg. For øvrig, at du snakker om ansiktet til Charlotte og kaller henne for en fjortis osv.—mobbing er en stygg ting, at du holder på slik samtidig som du beskylder Olav for mobbing er veldig spesielt! Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. november 2014 #1243 Del Skrevet 13. november 2014 Dette tåler katter fint. Kattene har da ingen problemer med å bli løftet i nakkeskinnet og kastet et par meter ut på plenen. Voldsomt ja, men absolutt ingen fare for kattene. Og de har tross alt ni liv Og angående hvem som fortjener å vinne: Det er den som vinner til slutt som er den verdige vinneren. Så hvem som blir den verdige vinneren er fortsatt et åpent spørsmål. Den som vinner til slutt har spilt spillet best. Så enkelt og så greit. Og da blir den også den verdige vinneren. Om det er Olav, så er det Olav, er det en annen, så er det en annen Anonymous poster hash: fbe1e...900 Fulgte du virkelig ikke med? Eller unnlater du bevisst å nevne at katten traff flaggstanga???? Jeg har lært at dette er dyremisshandling!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1244 Del Skrevet 13. november 2014 Kanskje ikke multisitat er en så god idé, når du driver og siterer tomme innlegg så er det jo umulig å se hva du egentlig svarte på. Kanskje du bør gjøre som jeg i framtiden og bare svare på ett og ett innlegg. For øvrig, at du snakker om ansiktet til Charlotte og kaller henne for en fjortis osv.—mobbing er en stygg ting, at du holder på slik samtidig som du beskylder Olav for mobbing er veldig spesielt! Anonymous poster hash: fbe1e...900 Wow er du ny på nettet eller? -_- Ingen her som mobber charlotte, bare spør og det at hun oppfører seg som en fjortis er en fakta. Se på onsdagens episode så vil du skjønne det Finn har nok mer peiling på dugnadsarbeid og gårdsdrift, men det betyr ikke at Olav er sjalu. Det hjelper ikke å kunne mest når du selv bresker deg og sørger for at flertallet vil ha deg ut fordi du blir for stor trussel, slik Finn er blitt. Om Finn ryker tror jeg egentlig alle de andre blir litt glade inni seg, for de vet at Ørjan ikke på langt nær er en like sterk konkurrent mot slutten. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Ingen her utenom deg vil ha finn ut, sier ikke det litt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. november 2014 #1245 Del Skrevet 13. november 2014 Olav spiller, javel. Men han er kjapp til å påpeke det, og utnevne til førstekjempe hvis en har jobbet for lite i forhold til tidligere osv osv... Men ignorerer glatt sine egne feil (kakespising, matstjeling og gjemme unna snop som han kan meske seg med i sengen). Typisk Frepper, så lenge han får sine behov ivaretatt kan det godt gå til helvete med andre. Han bryr seg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. november 2014 #1246 Del Skrevet 13. november 2014 Dette tåler katter fint. Kattene har da ingen problemer med å bli løftet i nakkeskinnet og kastet et par meter ut på plenen. Voldsomt ja, men absolutt ingen fare for kattene. Og de har tross alt ni liv Og angående hvem som fortjener å vinne: Det er den som vinner til slutt som er den verdige vinneren. Så hvem som blir den verdige vinneren er fortsatt et åpent spørsmål. Den som vinner til slutt har spilt spillet best. Så enkelt og så greit. Og da blir den også den verdige vinneren. Om det er Olav, så er det Olav, er det en annen, så er det en annen Anonymous poster hash: fbe1e...900 Er du helt idiot? Selv om så katter hadde vært udødelige er det INGENTING som forsvarer å ta dem i nakkeskinnet og slenge dem bortover! Ingenting! Det er dyremishandling!!!! Begynner faen meg å tro at du er kvalmsækken Olav selv. Olav er en dritt på alle måter. Ikke bare er han en mobber, han er en dyremishandler også! I starten likte jeg han faktisk, men det var før han viste sitt sanne jeg. Jeg syns Frank var kulten mot Finn også, men det var ingenting sammenliknet med rikskvalmsækken Olav! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1247 Del Skrevet 13. november 2014 Fulgte du virkelig ikke med? Eller unnlater du bevisst å nevne at katten traff flaggstanga???? Jeg har lært at dette er dyremisshandling!! Du overdramatiserer. Katten klarte seg helt fint. Tror ikke du aner hvilke grusomheter folk har gjort innen kategorien dyremishandling, at du bruker ordet i denne sammenhengen er tragisk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1248 Del Skrevet 13. november 2014 Wow er du ny på nettet eller? -_- Ingen her som mobber charlotte, bare spør og det at hun oppfører seg som en fjortis er en fakta. Se på onsdagens episode så vil du skjønne det Ingen her utenom deg vil ha finn ut, sier ikke det litt? Ny på nettet? Er det svaret på at du siterte opp til flere tomme innlegg, noe som gjorde det umulig å vite hva du faktisk svarte på? Les ditt innlegg #1237 på nytt. Jo, dine kommentarer om Charlottes utseende og personlighet er helt klart for hets å regne. HER? Hvem bryr seg om hva folk HER på dette naive forumet vil? De andre deltakerne vil selvsagt ha Finn ut, de er ikke dumme. For øvrig morsomt at du har tatt nick fra en karakter i en av de absolutt verste TV-seriene i nyere tid. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1249 Del Skrevet 13. november 2014 Dette tåler katter fint. Kattene har da ingen problemer med å bli løftet i nakkeskinnet og kastet et par meter ut på plenen. Voldsomt ja, men absolutt ingen fare for kattene. Og de har tross alt ni liv Og angående hvem som fortjener å vinne: Det er den som vinner til slutt som er den verdige vinneren. Så hvem som blir den verdige vinneren er fortsatt et åpent spørsmål. Den som vinner til slutt har spilt spillet best. Så enkelt og så greit. Og da blir den også den verdige vinneren. Om det er Olav, så er det Olav, er det en annen, så er det en annen Anonymous poster hash: fbe1e...900 Ni liv? Er du helt borte eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1250 Del Skrevet 13. november 2014 Typisk Frepper, så lenge han får sine behov ivaretatt kan det godt gå til helvete med andre. Han bryr seg ikke. Ja, fordi Olav er med i Frp i en liten kommune, så skal du hetse hundretusenvis av mennesker med et dårlig stikk som dette, som for øvrig har liten rot i virkeligheten. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1251 Del Skrevet 13. november 2014 Ni liv? Er du helt borte eller? Ikke si at du ikke har hørt om katter og ni liv, vær så snill. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1252 Del Skrevet 13. november 2014 Er du helt idiot? Selv om så katter hadde vært udødelige er det INGENTING som forsvarer å ta dem i nakkeskinnet og slenge dem bortover! Ingenting! Det er dyremishandling!!!! Begynner faen meg å tro at du er kvalmsækken Olav selv. Olav er en dritt på alle måter. Ikke bare er han en mobber, han er en dyremishandler også! I starten likte jeg han faktisk, men det var før han viste sitt sanne jeg. Jeg syns Frank var kulten mot Finn også, men det var ingenting sammenliknet med rikskvalmsækken Olav! Nå må du gi deg. Denne hetsingen av Olav som du og andre bedriver i flokk er patetisk. Og å kalle det han gjorde for dyremishandling er virkelig en hån mot de mange dyr som faktisk blir utsatt for reell dyremishandling der ute. En skam, er det. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. november 2014 #1253 Del Skrevet 13. november 2014 Christer Falck var Norges riksklyse i sin tid, Olav er Norges rikskvalmsækk! Håper han er fornøyd med seg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. november 2014 #1254 Del Skrevet 13. november 2014 Nå må du gi deg. Denne hetsingen av Olav som du og andre bedriver i flokk er patetisk. Og å kalle det han gjorde for dyremishandling er virkelig en hån mot de mange dyr som faktisk blir utsatt for reell dyremishandling der ute. En skam, er det. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Har du vanskelig for det? Selv om det fins verre ting å gjøre mot dyr er det dyremishandling det han gjorde mot kattene også! Og om katten traff flaggstanga, fy faaaaen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1255 Del Skrevet 13. november 2014 Christer Falck var Norges riksklyse i sin tid, Olav er Norges rikskvalmsækk! Håper han er fornøyd med seg selv. På tide at Falck uttaler seg, tipper han digger Olav og skulle ønske en som ham hadde vært med i Robinson. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1256 Del Skrevet 13. november 2014 Har du vanskelig for det? Selv om det fins verre ting å gjøre mot dyr er det dyremishandling det han gjorde mot kattene også! Og om katten traff flaggstanga, fy faaaaen! Slapp av, hvorfor ta sånn på vei for en katt som helt sikkert ikke opplevde dette som noe ille i det hele tatt? Typisk norsk å tro at de hjelper "svake" i samfunnet, mens faktum er at de bare stakkarsliggjør dem. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. november 2014 #1257 Del Skrevet 13. november 2014 Slapp av, hvorfor ta sånn på vei for en katt som helt sikkert ikke opplevde dette som noe ille i det hele tatt? Typisk norsk å tro at de hjelper "svake" i samfunnet, mens faktum er at de bare stakkarsliggjør dem. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Jeg tåler ikke mishandling av dyr!!!' Hadde du likt å bli slengt i flaggstanga? Finn er ikke svak. Han vinner kanskje hele greia. Vent å se. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1258 Del Skrevet 13. november 2014 Faen for en jævla dritt olav er! Prøver han å ta livet av gamle finn eller? Dette er hans tredje kamp på 3 uker, 3 kamper på rad, jeezes... Men fy faen så skikkelig morsomt det var når dem begynte å rive hele greia og olav sin reaksjon Ørjan har ikke vært så trofast? Håper olav drukner i alle løgnene sine... Du snakker som en liten guttunge. Men du får noen "liker" på det, og det er sikkert en boost for deg. Anonymous poster hash: ca5f1...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1259 Del Skrevet 13. november 2014 Du Olav, gjør noe annet da, ikke sitt her å forsvare deg, Tror du på ramme alvor at Olav gidder å henge på kvinneguiden? Anonymous poster hash: ca5f1...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. november 2014 #1260 Del Skrevet 13. november 2014 Tror du på ramme alvor at Olav gidder å henge på kvinneguiden? Anonymous poster hash: ca5f1...a32 skulle ikke forundre meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå