AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1201 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg tror nok noen av damene kan slite litt i en finaleuke hvor de må kunne litt av alt. De er ikke like interessert i å lære seg alt mulig som flere av mennene har vært. Utsagnet til Magnhild om at guttene har det så lett for "alle kan jo slå i en spiker" og jentene har det så vanskelig som må styre med ulla er idiotisk spørr du meg. Hadde du satt damene til å bygge hus, portal og stamp måtte de lest like mye i den der boka som når de skal spinne..Anonymous poster hash: 89c32...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. november 2014 #1202 Del Skrevet 12. november 2014 Farmen tråden 13 hadde 13 sider mens farmen 2014 som ikke er i finaleuka engang har nesten nådd 60 sider, hvordan er det mulig? Ja, hvordan kan det ha seg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 12. november 2014 #1203 Del Skrevet 12. november 2014 At det var? Haha så dumme dem ser ut, dem fortjener hverandre... Haha ja. Dum og dummere, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #1204 Del Skrevet 12. november 2014 Haha ja. Dum og dummere, hehe. Nå begynner jeg å se for meg dem 2 i en dum og dummere film, og så kommer det en forfølger hvor ørjan og daniel spiller de unge versjonene Ja, hvordan kan det ha seg tro Nei det sier vell hvor mye bedre denne sesongen var Lurer på hvor mange sider 2012 tråden hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. november 2014 #1205 Del Skrevet 13. november 2014 Nå begynner jeg å se for meg dem 2 i en dum og dummere film, og så kommer det en forfølger hvor ørjan og daniel spiller de unge versjonene Nei det sier vell hvor mye bedre denne sesongen var Lurer på hvor mange sider 2012 tråden hadde? Tenker det har litt med at visse skriver tre sider alene hver gang h*n har noe å si 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1206 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Tenker det har litt med at visse skriver tre sider alene hver gang h*n har noe å si Som de anonym brukerne som skrive 5 innlegg på engang? Endret 13. november 2014 av Big Jim Rennie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1207 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg tror nok noen av damene kan slite litt i en finaleuke hvor de må kunne litt av alt. De er ikke like interessert i å lære seg alt mulig som flere av mennene har vært. Utsagnet til Magnhild om at guttene har det så lett for "alle kan jo slå i en spiker" og jentene har det så vanskelig som må styre med ulla er idiotisk spørr du meg. Hadde du satt damene til å bygge hus, portal og stamp måtte de lest like mye i den der boka som når de skal spinne..Anonymous poster hash: 89c32...609 Jeg synes det som går igjen i nesten alle finaler så langt jeg kan huske, er at de som ikke har gjort typiske kjøkkenoppgaver sliter. Det beste eksempelet jeg kommer på i farta, er montering av melkeseparatoren(?). Er det ikke nesten standard for Farmenfinale at type arbeidskarer eller andre som ikke har vært så mye på kjøkkenet eller lært seg typiske "gammeldagse" eller tidstypiske ting på gården, sliter med en del oppgaver i finaleuka? Anonymous poster hash: ca4f2...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1208 Del Skrevet 13. november 2014 Hahaha så bra, hvem tok initiativet på å knuse røykehuset? Hvem ble valgt som førstekjempe idag? Anonymous poster hash: 23dd0...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1209 Del Skrevet 13. november 2014 At Finn og Ørjan rev huset er så utrolig barnslig. For noen tragiske figurer. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. november 2014 #1210 Del Skrevet 13. november 2014 Som de anonym brukerne som skrive 5 innlegg på engang? Ja, for eksempel Hahaha så bra, hvem tok initiativet på å knuse røykehuset? Hvem ble valgt som førstekjempe idag? Anonymous poster hash: 23dd0...020 Ørjan tok initiativ, han sa at om det ble guttekamp så skulle han sørge for at Olav ikke fikk kniv! Finn ble førstekjempe igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1211 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) At Finn og Ørjan rev huset er så utrolig barnslig. For noen tragiske figurer. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Barnslige? Herregud du sier jo det stikk motsatte av hva som er sant hele tiden! Olav har oppført som en barnslig liten drittunge de siste 2 ukene, det finn og ørjan gjorde var en bra ting, slik at olav ikke får en ny finalekniv. Olav må ut. Du burde begynne å følge med så hadde du visst alt dette Endret 13. november 2014 av Big Jim Rennie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1212 Del Skrevet 13. november 2014 Ja, for eksempel Ørjan tok initiativ, han sa at om det ble guttekamp så skulle han sørge for at Olav ikke fikk kniv! Finn ble førstekjempe igjen Olav fremstår som en særs spesiell kar, må jeg si. Litt drittsekk, litt feig, litt hyggelig, litt vel ekstrem streng lederstil, litt barnslig/fjortis, litt lite selvinnsikt. Jeg forstår det er et spill, og han spiller en rolle der. Men hvem kan vel spille så troverdig, om ikke personen sitter på slik personlighet fra før?? Selv i intervjuboksen er han tvilsom. Håper Finn klarer seg, virkelig!! Ørjan virker litt tøffel ovenfor Olav. Anonymous poster hash: 23dd0...020 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1213 Del Skrevet 13. november 2014 Olav fremstår som en særs spesiell kar, må jeg si. Litt drittsekk, litt feig, litt hyggelig, litt vel ekstrem streng lederstil, litt barnslig/fjortis, litt lite selvinnsikt. Jeg forstår det er et spill, og han spiller en rolle der. Men hvem kan vel spille så troverdig, om ikke personen sitter på slik personlighet fra før?? Selv i intervjuboksen er han tvilsom. Håper Finn klarer seg, virkelig!! Ørjan virker litt tøffel ovenfor Olav. Anonymous poster hash: 23dd0...020 Jeg syns det var bra ørjan flytta ned fra olav, da får han ihvertfall sovet uten at olav skal tullesnakke i mange timer... Gjør det selv noen ganger når jeg er på ferie hos mamma og tullesnakker til søstra mi men hun er jo 12 så det er morsomt, ørjan er 25, tror harald virkelig han syns all den tullesnakkinga er morsom? Når man er 23 som meg er det ikke så uvanlig å like å tullesnakke men han er såpass voksen han burde ha vokst i fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1214 Del Skrevet 13. november 2014 At det var? Haha så dumme dem ser ut, dem fortjener hverandre... Tenk at du at du gidder å skrive noe sånt. Synes du mobbing er ok? Siden du er så tøff i kjeften her, så post et bilde av deg. Da kan vi jo stemme over hvem som ser mest dum ut. Anonymous poster hash: e6550...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #1215 Del Skrevet 13. november 2014 Tenk at du at du gidder å skrive noe sånt. Synes du mobbing er ok? Siden du er så tøff i kjeften her, så post et bilde av deg. Da kan vi jo stemme over hvem som ser mest dum ut. Anonymous poster hash: e6550...b1f Butthurt? Fordi folk ikke liker yndlingen din? -_- Det er ikke vi som er barnslig men dere som driver og rettferdiggjør drittungen Olav sin oppførsel. Den kommentaren du skrev nå var barnslig btw. Vi mobber ikke Olav. Det er Olav som mobber finn. Ta å følg med på hva som skjer i serien. Så kom tilbake her med en unnskyldning når du innser at Olav var en drittsekk hele tiden.., 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. november 2014 #1216 Del Skrevet 13. november 2014 At Finn og Ørjan rev huset er så utrolig barnslig. For noen tragiske figurer. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Du Olav, gjør noe annet da, ikke sitt her å forsvare deg, 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. november 2014 #1217 Del Skrevet 13. november 2014 Som de anonym brukerne som skrive 5 innlegg på engang? Må ikke glemme deg selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1218 Del Skrevet 13. november 2014 Farmen tråden 13 hadde 13 sider mens farmen 2014 som ikke er i finaleuka engang har nesten nådd 60 sider, hvordan er det mulig? Det klarer du vel å skjønne? 1) Årets utgave har skikkelige konflikter, hvor legender som Frank og Olav, samt også Finn står i sentrum 2) Du og jeg har skrevet bøttevis av innlegg, noe vi ikke gjorde i fjor Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1219 Del Skrevet 13. november 2014 Faen for en jævla dritt olav er! Prøver han å ta livet av gamle finn eller? Dette er hans tredje kamp på 3 uker, 3 kamper på rad, jeezes... Men fy faen så skikkelig morsomt det var når dem begynte å rive hele greia og olav sin reaksjon Ørjan har ikke vært så trofast? Håper olav drukner i alle løgnene sine... Han er en dritt fordi han ønsker at sin største konkurrent skal bli utslått av konkurransen, faktisk? Hvorfor i alle dager skulle man ønske at han som er favoritt om han er med i finaleuka skal komme med i denne? Ville vært tidenes "selvmål". Utenkelig at Olav skulle valgt noen andre enn Finn. Å ta livet av en som har svart på noen spørsmål og kastet en øks et par ganger? Ikke akkurat krevende kamper Finn har vært gjennom. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1220 Del Skrevet 13. november 2014 Faen ta Olav! Jævla kvalmsækk og feiging! Livredd for at Finn skal komme til finalen. Mener du seriøst at Olav burde ha gått inn for at sin tøffeste konkurrent skal komme til finaleuka? Det hadde jo vært fullstendig idiotisk å ikke velge Finn. Og din beskrivelse av Olav er ikke veldig pen. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå