Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Litt teit at Charlotte sier at det et så mange voksne der når hun er voksen selv. Man er voksen når man er 25 selv om man fortsatt er ung. Hun snakker jo som om hun var 16 eller noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: b8622...688

Vet ikke om det er stemmen eller måten hun er på.. Men hun er tøff som måker bæsjen med et smil om munnen, det skal hun ha :)

Anonymous poster hash: 056a5...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teit at Charlotte sier at det et så mange voksne der når hun er voksen selv. Man er voksen når man er 25 selv om man fortsatt er ung. Hun snakker jo som om hun var 16 eller noe.

Man er voksen når man er 18, jeg er 23 :)

Haha da når charlotte lot som hun skulle skubbe charlotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Man er voksen når man er 18, jeg er 23 :)

Haha da når charlotte lot som hun skulle skubbe charlotte

Ja, nemlig derfor det er så teit at hun mener hun ikke er voksen når hun er 25.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER fant jeg tråden, KUN for å skrive:

Fy flate Olav har provosert meg de siste episodene (ikke fulgt med siden start). Er han årets mobber i Farmen? Hva har jeg gått glipp av, hva er greia med at Finn blir så hakket på? Finn virker som en real mann som jobber og er ærlig, så skjønner ingenting... :bond:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes både Alina og Charlotte oppfører seg som drittunger/fjortiser (Charlotte litt mer fremtredende enn Alina riktignok). Håper de forsvinner ut snart.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både Alina og Charlotte oppfører seg som drittunger/fjortiser (Charlotte litt mer fremtredende enn Alina riktignok). Håper de forsvinner ut snart.

De har det jo bare morro. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: 97cf1...ddc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nemlig derfor det er så teit at hun mener hun ikke er voksen når hun er 25.

Hun føler seg vell ikke voksen :) Dem er jo bare 2 år eldre enn meg og jeg syns det er mange på min alder som kan virke litt jentete i oppførsel :) Dem oppfører seg jo som dem skulle vært 14 år begge to

Den der var unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha det moro uten å fremstå som man er 14 år. De er voksne damer, men oppfører seg som fjortiser.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha det moro uten å fremstå som man er 14 år. De er voksne damer, men oppfører seg som fjortiser.

Men hva har det med deg eller andre å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et tåpelig spørsmål.

Man kommenterer hendelser og deltakere man observerer på tv programmet Farmen, det er det denne tråden handler om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sikkert selv levd etter "man har det ikke mer moro enn man lager til selv" :ler2:

Ja det er jo klart det ser fjortis og barnslig ut for mange av de som ser på, men kan tenke meg at jeg hadde hentet frem tullesiden min på et sånt sted i en sånn setting til tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd for å diskutere farmen. Deltakerne i farmen som er i midten av tjueårene og oppfører seg som ungdomsskoleelever, og ikke skjønner at de enkle oppgavene også må gjøres for at ukedoppdraget skal godkjennes samtidig som de synger på kaptein Sabeltannsanger irriterer meg. Det må jeg vel da ha lov til å mene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en tråd for å diskutere farmen. Deltakerne i farmen som er i midten av tjueårene og oppfører seg som ungdomsskoleelever, og ikke skjønner at de enkle oppgavene også må gjøres for at ukedoppdraget skal godkjennes samtidig som de synger på kaptein Sabeltannsanger irriterer meg. Det må jeg vel da ha lov til å mene.

Glemte du å trykke på anonym knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate Olav har provosert meg de siste episodene (ikke fulgt med siden start). Er han årets mobber i Farmen? Hva har jeg gått glipp av, hva er greia med at Finn blir så hakket på? Finn virker som en real mann som jobber og er ærlig, så skjønner ingenting... :bond:

Siterer meg selv, er det noen som kan nøste opp i hva som skjer for meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hakker nå han også, de er like ille..

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de sabotere oppdraget så må de jo gjøre en mye bedre jobb for å skjule at det er dem som har gjort det. Og ihvertfall ikke sabotere sitt eget oppdrag... uff.. blondie + blondie = katastrofe.

Anonymous poster hash: a91a2...5b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...