Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomt at det å være en av tre som spiser en kake gjør at man er hele Norges hatobjekt nummer én.

Stå på, Olav, sier jeg bare!

Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste uke blir det nok finn mot olav

Finn mot Olav? Finn er sannsynligvis feig nok til å velge Ørjan. Olav vil knuse gamlingen i tautrekking, og det tør selvsagt ikke Finn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flashe sikkert. Vise frem muskla sine. Men jeg syns ikke han gjorde det. Syns bare han viste en sann glede.

Måte han jubler på er jo bare genialt. Han bare stikker armene i været og roper yesss!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn mot Olav? Finn er sannsynligvis feig nok til å velge Ørjan. Olav vil knuse gamlingen i tautrekking, og det tør selvsagt ikke Finn.

Gamlingen? Olav er ikke så ung han selv heller...

Morsomt at det å være en av tre som spiser en kake gjør at man er hele Norges hatobjekt nummer én.

Stå på, Olav, sier jeg bare!

Nå håper jeg virkelig du tuller...

Olav er en patetisk mann, jeg håper han får sparken etter dette, han har vendt oppførselen sin totalt den siste uke, rett og slett kvalmende...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som syns den sakte flexingen av bicepsen fra Finn da han vant, var litt spesiell?

Ja, utrolig lættis.

Men kult at Finn vant! Nå blir det mer Olav vs. Finn-show :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav er en patetisk mann, jeg håper han får sparken etter dette, han har vendt oppførselen sin totalt den siste uke, rett og slett kvalmende...

For et utrolig utsagn. Få sparken i sin sivile jobb fordi han var med på å spise en kake i et TV-program faktisk.

Her tar det av.

Tydelig at det er lite ugagn som skjer her i landet når folk tar sånn på vei for filleting som det Olav har sagt/gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et utrolig utsagn. Få sparken i sin sivile jobb fordi han var med på å spise en kake i et TV-program faktisk.

Her tar det av.

Tydelig at det er lite ugagn som skjer her i landet når folk tar sånn på vei for filleting som det Olav har sagt/gjort.

Tror du skal begynne å følge med mer, å spise kaka vare bare prikken av i-en,,,

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

For et utrolig utsagn. Få sparken i sin sivile jobb fordi han var med på å spise en kake i et TV-program faktisk. Her tar det av. Tydelig at det er lite ugagn som skjer her i landet når folk tar sånn på vei for filleting som det Olav har sagt/gjort. Anonymous poster hash: fbe1e...900

Du har tydeligvis ikke fulgt med eller så er du hjernevasket. Han er en jævla mobber! Kaka hadde jeg nesten glemt allerede selv om det er dårlig gjort å ikke dele med de andre.

Nesten så jeg tror du er enten Olav selv eller datteren hans når jeg ser hvordan du oppfører deg i denne tråden. Hvorfor liker du ikke Finn egentlig? Og hva har Finn gjort Olav? I dagens episode rekker han Olav hånda og ber om å glemme det som har skjedd og bli venner. Det er Olav som burde gjort og ikke Finn! Syns det er stort gjort av Finn når Olav behandler han sånn. Finn er villig til å glemme og tilgi. Men tror neppe den kødden Olav har baller nok til å ta han i hånden.

Endret av RusaPåPus
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt da Finn ikke fikk gjennom avtalen med Reidar som han ville ha. Finn ble lei seg, for at han satt der med en kar som faktisk var ærlig. I motsetning til ham selv. Kult at Finn vant, men ryker nok på søndag når han nå blir førstekjempe igjen. Han har lagt opp til det selv, så ingenting å syte over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spist hele kaka selv hadde jeg vært der inne. Om jeg ikke hadde klart hele, så hadde jeg kastet resten. At Olav skal få sånn tyn for dette er latterlig.

Programmet heter ikke Dugnadsliv, dette er en konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden har en kniv vært mer velfortjent enn den Olav fikk i går. Han jobbet som en helt bak plogen, mens de late kvinnfolka satt og skravlet ved bordet. Godt at de som fortjente det fikk ete hele kaka, og masse øl, velfortjent. Håper Olav vinner farmen til slutt, det ville blitt en verdig vinner.

Og nå er det ikke som om det er spinat eller styrkedrikken til Asterix og Obelix Olav og de to hjelperne snek til seg. Det er en kake. EN KAKE! Det finnes begrensninger med tanke på hvor stort konkurransefortrinn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild spiste litt for lite av kaka, synes jeg. Hun burde forlangt mer enn bare en fjerdedel. Hadde jeg vært henne ville jeg forlangt minst en sjettedel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn har vunnet to tvekamper nå, og har vært gjennom de to største pinglegrenene. Om han blir førstekjempe neste gang blir det nok andre boller, blir garantert tautrekking og da er det takk og farvel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn har vunnet to tvekamper nå, og har vært gjennom de to største pinglegrenene. Om han blir førstekjempe neste gang blir det nok andre boller, blir garantert tautrekking og da er det takk og farvel.

Hvem er det du prater med?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk en veldig fin Farmen-uke selv uten Frank. Olav tok over showet som jeg hadde håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du prater med?

Jeg skriver om Farmen, for jeg hadde dessverre ikke anledning til å skrive noe i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har tydeligvis ikke fulgt med eller så er du hjernevasket. Han er en jævla mobber! Kaka hadde jeg nesten glemt allerede selv om det er dårlig gjort å ikke dele med de andre.

Nesten så jeg tror du er enten Olav selv eller datteren hans når jeg ser hvordan du oppfører deg i denne tråden. Hvorfor liker du ikke Finn egentlig? Og hva har Finn gjort Olav? I dagens episode rekker han Olav hånda og ber om å glemme det som har skjedd og bli venner. Det er Olav som burde gjort og ikke Finn! Syns det er stort gjort av Finn når Olav behandler han sånn. Finn er villig til å glemme og tilgi. Men tror neppe den kødden Olav har baller nok til å ta han i hånden.

He he. Ja, dere er jo morsomme. Det er jo bare et tullete realityshow hvor det spilles på intriger og konflikter for underholdningen sin skyld :) Likevel så biter folk på og blir sinte over at noen ikke gidder å dele ei jævla kake :)

Priceless!

Du har ennå ikke skjønt at farmen ikke er real life? Farmen er en tullete realitykonkurranse og det handler om å vinne en bil og en hytte. Da må man gjøre det man mener skal til for å vinne. Showet legger opp til løgn, intriger og konflikter. Da spiller man etter det og håper på det beste.

De er ikke venner, der inne på Farmen. De er konkurrenter. Da er alle midler tillatt hvis det kan føre til at man vinner, så lenge man ikke bryter norsk lov.

Medmenneske kan man være ellers. Når man spiller et spill, så gjør man det etter alle kunstens regler for å vinne, selvsagt. Dette har ingenting med varaordfører-rollen til Olav å gjøre. At Finn ikke klarer å forstå hvilket konsept han meldte seg på for stå for hans regning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver om Farmen, for jeg hadde dessverre ikke anledning til å skrive noe i går kveld.

Men herlighet, det er jo side opp og side ned med innlegg av bare deg med et par minutters mellomrom jo :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild spiste litt for lite av kaka, synes jeg. Hun burde forlangt mer enn bare en fjerdedel. Hadde jeg vært henne ville jeg forlangt minst en sjettedel.

En sjettedel er mindre enn en fjerdedel. Dessuten var det vel en prinsippsak.

Anonymous poster hash: 0414f...4e8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinglegren du.. Kunnskap med spørsmål om dyr og dyreliv, mat, etc er da absolutt ingen pinglegren. Det er jo til og med det som er en av finalekampene, ikke denne tautrekkingen som du synes er en manndomsprøve av dimensjoner. Og øksekast var det jo ikke Finn som valgte heller, Reidar skjønte at det var eneste grena han kunne hatt en sjanse i..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...