Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å spise en hel kake synes jeg var dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 39b87...f8e
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, blir så irritert på Olav!!!!!!!!!!! Jævla idiot.

Anonymous poster hash: 97cf1...ddc
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise en hel kake synes jeg var dårlig gjort.

Og kvalmt. Æsj.

Anonymous poster hash: 056a5...617

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyy f***!! Støgge Olav! For et grusomt menneske han er! Tvers i gjennom STØGG.. (Sorry, men nå ble jeg provosert!)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så dårlig gjort.

Alle har jobbet hele uka for å klare oppdraget også deler 2/3 av dem 'premien'. Likte Magnhilds kommentar: Håper dere spyr :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke ord, når dem satt der og spiste siste resten så var jeg helt ordløs. Bare skjønner ikke, hvordan kan dem være så forferdelig utspekulert? Nei vet du hva, håper olav er fornøyd med oppførselen sin. Jeg likte han godt før men den siste uka har han oppført seg helt ufordragelig, flott olav. Dette er første gang jeg har gått fra å like en deltaker og ha den som en av de beste deltakerne til å mislike personen fullstending...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav blir feitere og feitere..... De andre blir tynnere.

*gulp* blir kvalm av slik oppførsel!

Tenk og ikke dele til de andre, en forkastelig fyr sett og slett...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende hvor mye Olav klarer å provosere meg. For et tvers gjennom usympatisk menneske! Han forsvarer seg med at han spiller et spill der inne, men det er ingen tvil om at dette viser hva slags menneske den mannen egentlig er.

Jeg er utrolig skuffet over Magnhild og Ørjan også, som ble med på å spise opp kaka. Måtte de alle sette den i halsen! :krangle:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig gjort å ikke unne de andre som hjalp han å få finalekniv kake... Skjønner at det frister å ta litt ekstra kjøtt e.l innimellom, men å spise heile kaka på pur jævelskap er direkte kvalmt og støggt! :frustrert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakespisingen til Olav er Frp politikk i praksis,, først meg selv, så meg selv og er det noe til overs så tar jeg det også....

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bikkja som har vondt i magen!

Det er ingen unnskyldning til å drite utover hele gulvet...

Til og med katten er sterkere enn Finn, så det bør gå greit i en tvekamp dersom Reidar velger noe fysisk. Tautrekking vil passe Reidar bra, tror jeg.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Hvilken katt? Og hvordan kan du vite det? Blir spennende med finn senior og finn jr. Reidar er en skikkelig kar, han vil ikke spille uærlig eller lure noen som helst. Tror også det er noe på gang med han og magnild ;)

Olav blir feitere og feitere..... De andre blir tynnere.

*gulp* blir kvalm av slik oppførsel!

Tenk og ikke dele til de andre, en forkastelig fyr sett og slett...

Jeg syns olav ser slank ut jeg når jeg så han på nyhetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olav får som fortjent til slutt, han viser seg fra sin sanne side og det blir vanskelig å få respekt etter en sånn oppførsel på tv, lurer på hvorfor han ikke skjønner det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg kjører forbi sykkylven skal jeg huske å vise fingeren min til olav mens jeg kjører forbi huset hans...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpte egentlig at Magnhild ikke spiste den kaka. Så hadde hun sagt til alle hva Olav og Ørjan hadde gjort.... Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle jobbet og slet for Olav og kniven, han ga ikke litt kake til de som takk engang!! :spy:

Endret av Gypsy22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg kjører forbi sykkylven skal jeg huske å vise fingeren min til olav mens jeg kjører forbi huset hans...

Ærlig talt. Sånn barnslig oppførsel er bare teit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken katt? Og hvordan kan du vite det? Blir spennende med finn senior og finn jr. Reidar er en skikkelig kar, han vil ikke spille uærlig eller lure noen som helst. Tror også det er noe på gang med han og magnild ;)

Jeg syns olav ser slank ut jeg når jeg så han på nyhetene

Det gjør du vell, ser FEIT ut på tv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, jo! Det er jo bare en valp stakkars. Til og med voksne husreine bikkjer kan ha sånne uhell om de er dårlige i magen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...