AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #901 Del Skrevet 7. november 2014 Tror du trenger å fundere litt mer. Rett og slett. Nei og grunnen til at jeg ikke kan det. Dæ æ Finn sin feil! Anonymous poster hash: 00bb6...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. november 2014 #902 Del Skrevet 7. november 2014 Det på nyhetene hadde vært en finfin anledning for å be Finn om unnskyldning. Men det hadde ikke Olav ikke baller til. Jævla idiot. Og utrolig patetisk det denne datteren hans sa. Hun må være hjernevasket. Hadde ikke han og Frank vært så ekle mot Finn hadde aldri dette skjedd. Kaller det ikke mobbing det folk skriver om Olav og Frank. De får som fortjent når de ikke kan oppføre seg! Stakkars Finn, jeg får helt vondt av han. Han er jo bare snill og god. Jeg tror ikke han har hatt det så bra inne på farmen. Heldigvis får han mye støtte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #903 Del Skrevet 7. november 2014 Nå får det være nok! Olav Harald er en hedersmann! Ikke har han brutt loven, ikke har han gjort noe som gjør at han fortjener at "hele Norge" er ute etter ham. Ja, det var forståelig at mange mente Rune Øygard skulle trekke seg som ordfører i sin tid. Men nå vil folk at Olav Harald skal trekke seg som varaordfører, fordi han har sagt et par middels stygge ord til en annen mann! Hva skjer med folk, egentlig?? Anonymous poster hash: fbe1e...900 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 8. november 2014 #904 Del Skrevet 8. november 2014 Tråden er ryddet for avsporinger og svar på dette. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 8. november 2014 #905 Del Skrevet 8. november 2014 Merkelig opprydding. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #906 Del Skrevet 8. november 2014 Nå får det være nok! Olav Harald er en hedersmann! Ikke har han brutt loven, ikke har han gjort noe som gjør at han fortjener at "hele Norge" er ute etter ham. Ja, det var forståelig at mange mente Rune Øygard skulle trekke seg som ordfører i sin tid. Men nå vil folk at Olav Harald skal trekke seg som varaordfører, fordi han har sagt et par middels stygge ord til en annen mann! Hva skjer med folk, egentlig??Anonymous poster hash: fbe1e...900 Helt enig! Og hvorfor skal dette bare gjelde politikere i såfall? Enten vi liker det eller ei så representerer vi yrkene våre til en viss grad på private arenaer også (politikere mer enn andre da selvfølgelig). Men i reality har de fleste arbeidgrupper vært representert; barnehageassistent fronter at silikon er fint og bra, lærere som har sex på tv, politimenn som snylter på fellesskapet og medisinstudenter som baksnakker og lyver. Burde alle disse også vurdere å gå fra jobben sin?Anonymous poster hash: 89c32...609 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #907 Del Skrevet 8. november 2014 Nei dette blir nok den kjedeligste andre kjempe valget noensinne, det er jo bare 3 menn utenom finn og olav er storbonde. Håper det blir ørjan for det hadde blitt litt episk fordi begge to er likt av mange der. Blir det ørjan og han taper kan det hende olav blir storbonde igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. november 2014 #908 Del Skrevet 8. november 2014 Nei dette blir nok den kjedeligste andre kjempe valget noensinne, det er jo bare 3 menn utenom finn og olav er storbonde. Håper det blir ørjan for det hadde blitt litt episk fordi begge to er likt av mange der. Blir det ørjan og han taper kan det hende olav blir storbonde igjen Det er faktisk ikke så dumt tenkt, for det står i tv-programmet av valget av den nye storbonden skaper sure miner hos deltakerne. Så tror kanskje det blir Olav igjen. Hvem ellers skulle skape sure miner som storbonde liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #909 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Det er faktisk ikke så dumt tenkt, for det står i tv-programmet av valget av den nye storbonden skaper sure miner hos deltakerne. Så tror kanskje det blir Olav igjen. Hvem ellers skulle skape sure miner som storbonde liksom? En ting er sikkert, visst olav mister stillingen sin som varaordfører pågrunn av dette så "Æ dæ Finn sin feil" Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. november 2014 #910 Del Skrevet 9. november 2014 En ting er sikkert, visst olav mister stillingen sin som varaordfører pågrunn av dette så "Æ dæ finn sin feil" Har han bare godt av når han ikke kan oppføre seg! Ingenting er Finn sin feil. Han er bare snill og hyggelig og jeg har mest lyst til å gi han en klem. Fy fader, han har ikke hatt det enkelt på gården. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #911 Del Skrevet 9. november 2014 Har han bare godt av når han ikke kan oppføre seg! Ingenting er Finn sin feil. Han er bare snill og hyggelig og jeg har mest lyst til å gi han en klem. Fy fader, han har ikke hatt det enkelt på gården. Jeg siterte frank for morro skyld egentlig Ser det står informasjon om farmen de neste ukene men ingenting hinter om hvem som er hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. november 2014 #912 Del Skrevet 9. november 2014 En ting er sikkert, visst olav mister stillingen sin som varaordfører pågrunn av dette så "Æ dæ finn sin feil" Ser det står informasjon om farmen de neste ukene men ingenting hinter om hvem som er hva Det var ikke morsomt fleste gang det ble sagt her, og da er det absolutt ikke morsomt nå lenger.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #913 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Det var ikke morsomt fleste gang det ble sagt her, og da er det absolutt ikke morsomt nå lenger.. Ikke ta ting så seriøst Om det ikke er morsomt så hadde ikke folk nevnt det i det hele tatt, ha litt humor Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. november 2014 #914 Del Skrevet 9. november 2014 Mobbing skal tas seriøst. Jeg er ikke typen som tar alt seriøst, jeg fjaser nok mer her inne enn visse mer seriøse folk setter pris på, men mobbing av en helt uskyldig mann tåler jeg bare ikke! Jeg har kjent mobbing på kroppen selv og det er helt jævlig. Og jeg ser jo på øynene til Finn at han blir lei seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #915 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Det er ingen som mobber finn her ihvertfall Håper finn vinner Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #916 Del Skrevet 9. november 2014 Har han bare godt av når han ikke kan oppføre seg! Ingenting er Finn sin feil. Han er bare snill og hyggelig og jeg har mest lyst til å gi han en klem. Fy fader, han har ikke hatt det enkelt på gården. Finn kan ikke ha opplevd mye motgang i livet sitt, når han takler noen små hissige ord i "kampens hete" så utrolig dårlig. Det blir nesten litt latterlig faktisk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #917 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg har en teori om at står man til venstre i politikken, så holdet man med Finn. De som er mer blå holder mer med Olav. At det her på KG er overvekt Finn-fans er dermed ikke uventet. Men dessverre kommer nok neppe Ørjan eller Reidar å velge kvinnfolkgrenen, her blir det en skikkelig kamp, og da blir nok mange av Frøken Finns mange groupies her inne skuffet. Jeg sier dessverre, for tror Finn da vil tape, men håper faktisk han vinner. Vil ha en uke til på Farmen med Olav vs. Finn!! Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buddhahode Skrevet 9. november 2014 #918 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg har en teori om at står man til venstre i politikken, så holdet man med Finn. De som er mer blå holder mer med Olav. At det her på KG er overvekt Finn-fans er dermed ikke uventet. Men dessverre kommer nok neppe Ørjan eller Reidar å velge kvinnfolkgrenen, her blir det en skikkelig kamp, og da blir nok mange av Frøken Finns mange groupies her inne skuffet. Jeg sier dessverre, for tror Finn da vil tape, men håper faktisk han vinner. Vil ha en uke til på Farmen med Olav vs. Finn!!Anonymous poster hash: fbe1e...900 Stemmer blått, og jeg heier på Finn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #919 Del Skrevet 9. november 2014 Stemmer blått, og jeg heier på Finn Ingen regel uten unntak. For å si det på en annen måte, så tror jeg at om man ser på de som er blå politisk, så er det en større andel av dem som støtter Olav enn blant de som er røde. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. november 2014 #920 Del Skrevet 9. november 2014 Ingen regel uten unntak. For å si det på en annen måte, så tror jeg at om man ser på de som er blå politisk, så er det en større andel av dem som støtter Olav enn blant de som er røde. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Jeg stemmer blått og jeg heier på Finn. Kunne ikke falle meg inn å stemme noe på venstresiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå