Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hvem er det som egentlig blir mobbet? Her er det tusenvis av folk som går i flokk og forsøker å mobbe Olav Harald fra stillingen som varaordfører. Uhørt, hva er det han har gjort? Kalt en feiging for en motbydelig drittsekk? Og dette er det verste som har skjedd siden Øygard-saken blant kommunepolitikere, visst! Herlighet, tåler folk ingenting lenger? Hvorfor Finn er feig som velger kunnskap? Fordi han har skrytt i ukevis til de andre deltakerne og i videoboksen til oss seere at han ikke er i tvil om at han vil knuse Frank uansett hvilken gren han velger. Og når han da velger å feige ut med kunnskap, så har han ikke sine ord i behold. Anonymous poster hash: fbe1e...900

Ingen hadde skrevet sånn som han oppførte seg som folk. Finn valgte kunnskap først av sympati for ryggen til Frank og da han fant ut at han trente på dagtid i stedet for å jobbeog stjal mat tenkte han at han fikk smake sin egen medisin. Og det var vel fortjent. Hvilken rett gir det Olav til å kalle han stygge ting foran alle? Han har ikke gjort Olav en dritt. Du har ikke kjent mobbing på kroppen skjønner jeg. Det er stor forskjell på å mobbe en uskyldig og det å la en mobber få som fortjent.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Finn er en bra mann ❤️

Får ondt inni meg når jeg ser at han sliter, tynn er han blitt også!

Jeg tolererer ikke at barn mobber , vert fall IKKE når vokse gjør det!!!!

Finn fortjener og vinne farmen, han har jobbet fra dag 1. Ikke slengt dritt til andre. Tatt motstanderen i handa.. Real kar

Nemlig!

• Liker 6
Skrevet

Finn valgte kunnskap først av sympati for ryggen til Frank

Morsomt, veldig morsomt. Finn har gått i flere uker og klaget over at Frank later som om han har vondt i ryggen bare for å slippe å jobbe, og når det kommer til kamp "skåner" han Frank for kampen Frank ville ha?

Største våset jeg har hørt så langt om denne saken.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

• Liker 1
Skrevet

Altså, for de som ikke har skjønt det, det vi "Frank - supportere" mener er at:

1) Frank lager fantastisk TV, og er en utmerket reality deltaker.

2) Finn er en dugnadstrønder som er meget opptatt av dugnad, rettferdighet, ærlighet og redelighet. Han er også veldig glad i å vise hva han kan, og fortelle så mange som mulig om dette. Og skryter også av at han ville slått Frank uansett øvelse, til de andre deltakerne og til TV-seerne gjennom videoboksen.

3) Bare tull at de to som angivelig er de sterkeste på gården, og gått å skrytt av dette i mange uker velger å møte hverandre i kunnskap, da Finn hele tiden har gått å sagt at Frank skal få en skikkelig kamp. Hovedårsaken til at dette skaper reaksjoner er at han hele tiden har sagt at han skal spille fair osv, noe Frank langt i fra har sagt. Derfor, er det Finn nå er blitt omdøpt til feige-Finn.

4) Farmen blir svært kjedelig uten Frank, og han var den viktigste underholdningskilden. Men kanskje Olav kan følge opp!

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Morsomt, veldig morsomt. Finn har gått i flere uker og klaget over at Frank later som om han har vondt i ryggen bare for å slippe å jobbe, og når det kommer til kamp "skåner" han Frank for kampen Frank ville ha? Største våset jeg har hørt så langt om denne saken. Anonymous poster hash: fbe1e...900

Hallå Frank, åssen føles det å stå med skjegget i postkassa? :P

• Liker 5
Skrevet

Hallå Frank, åssen føles det å stå med skjegget i postkassa? :P

Hei Finn! Åssen føles det å leve i fornektelse?

Anonymous poster hash: 89c32...609

• Liker 1
Skrevet

Ser at finn får masse sympati på Facebook ❤️

Her inne er folk feige og gjemmer seg under anonym :ler: :ler: flott at folk har rettferdighetssans :strix:

• Liker 5
Gjest Silverstream
Skrevet

Hvem er det som egentlig blir mobbet? Her er det tusenvis av folk som går i flokk og forsøker å mobbe Olav Harald fra stillingen som varaordfører. Uhørt, hva er det han har gjort? Kalt en feiging for en motbydelig drittsekk? Og dette er det verste som har skjedd siden Øygard-saken blant kommunepolitikere, visst! Herlighet, tåler folk ingenting lenger?

Hvorfor Finn er feig som velger kunnskap? Fordi han har skrytt i ukevis til de andre deltakerne og i videoboksen til oss seere at han ikke er i tvil om at han vil knuse Frank uansett hvilken gren han velger. Og når han da velger å feige ut med kunnskap, så har han ikke sine ord i behold.

Jeg er veldig nysgjerrig på hvem du er jeg, anonym. Du virker veldig opptatt av dette programmet, er jo nesten en hel side bare av dine kommentarer :P

Gjest Silverstream
Skrevet

Og en ting til:

Hvorfor må dere blande inn det at Olav Harald er FRP politiker? Akkurat som om det er unnskyldningen hans for å holde på slik han gjør? Det er jo akkurat som å si at de fra Arbeiderpartiet har seg med mindreårige, Rune Øygård fra Vågå var tross alt arbeiderpartipolitiker.

Skrevet

Og en ting til:

Hvorfor må dere blande inn det at Olav Harald er FRP politiker? Akkurat som om det er unnskyldningen hans for å holde på slik han gjør? Det er jo akkurat som å si at de fra Arbeiderpartiet har seg med mindreårige, Rune Øygård fra Vågå var tross alt arbeiderpartipolitiker.

Frp= Norges minst sympatiske og redelige parti. Olav harald= farmens...

Anonymous poster hash: e5191...a9c

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Frp= Norges minst sympatiske og redelige parti. Olav harald= farmens...

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Det var jo Frank også, hva slags parti er han?

Skrevet (endret)

Frank er et bitterpikkalarm parti ;):ler:

Endret av Gypsy22
Skrevet

Vanesak :)

Grunnen til at de ikke snakker eller ser på kameraene er for å ikke bryte "illusjonen". Vi seere er fluer på veggen, og liker ikke å bli påminnet om at det vi ser på er opptak eller at det ikke er våre øyne som ser på direkte.

Anonymous poster hash: cb7df...835

Akkurat slik jeg tenker

Feige-Finn sutrer i media:

http://www.kjendis.no/2014/11/06/kjendis/aller/farmen/reality-tv/finn_olav_odde/36106779/

Barnebarna gråter fordi noen av de andre deltakerne i et program han har meldt seg frivillig på til ikke digger ham. Herlighet, altså.

Men det verste er at han ikke vil reise på finalefesten fordi han tror Olav vil hetse kona hans!! Herregud, hva er det som feiler Finn (sin feil) ?? Hvorfor skulle Olav ha noen interesse av å hetse kona til Finn? Bare hør på dette patetiske utsagnet:

- Jeg vil ikke reise nedover til finalefesten, for jeg er livredd for at han (Olav) kommer til å oppføre seg like forferdelig mot kona mi som han har gjort mot meg. Når han kan si mange stygge ting til meg, så blir han sikkert like ille mot henne. Derfor er jeg i tenkeboksen om jeg skal dra eller ei, forteller han.

Finn bare synker og synker i anseelse, altså.

Hvorfor skulle olav snakke dritt til kona eller finn? Farmen er jo over for dem

Og det er for gale at litt krangling med en dugnadstrønder skal gjøre at man blir hatet av alt og alle. Olav har ikke stilt opp som representart for noe politisk parti, eller i form av vervet som varaordfører, men som privatperson.

Nå er datteren til Olav lei av hetsen:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/nina-forsvarer-pappa-etter-farmen-drama/a/23330251/

Finn har fått litt hets av to motdeltakere i konkurransen, men Olav og Frank har fått hets fra sikkert titusenvis, hva er verst? Folket må skjerpe seg.

Dæven steike, er hun 32! De sa han hadde to adoptive barn men trodde da aldeles ikke at ene var 32, fyren var jo bare 19 når han adopterte henne da

Jeg syns ikke det er det minste rart om han trekker seg. Men jeg håper virkelig ikke han gjør det. Han er den eneste verdige vinneren spør du meg. Hvorfor skriver dere så mye dritt om han egentlig? Mobbing er vondt uansett om man er en liten jente eller en voksen mann. Jeg syns det er vondt å se på hvordan Olav behandler han og sier til de andre at han er motbydelig og ynkelig mens han er der. Er det noen som er motbydelig og ynkelig så er det Olav! Fy faen for en ekkel type! Og det er pga oppførselen hans. Syns han har flere psykopatiske trekk. Og at han er FrP-er overrasker meg ikke de minste. Lurer forresten på om foreldrene hans er over gjennomsnittet opptatt av kongefamilien. :fnise:

Og hvorfor er Finn feig som velger kunnskap? Kunnskap er makt, vet dere ikke det?

Nå gjør du akkurat det samme mot olav som du klager på at folk gjør mot finn, du er ikke det minste bedre...

Vet ikke hvor gamle disse barnebarna er, men barn farmen er jo et program for voksne, og jeg hadde ikke latt barn se på det. Det sendes jo ikke så sent om kvelden uten grunn heller. Tankeløst.

Søstera mi er 12 og hun har følgt med på farmen før, er ingenting galt med å la barn se farmen

Altså, for de som ikke har skjønt det, det vi "Frank - supportere" mener er at:

1) Frank lager fantastisk TV, og er en utmerket reality deltaker.

2) Finn er en dugnadstrønder som er meget opptatt av dugnad, rettferdighet, ærlighet og redelighet. Han er også veldig glad i å vise hva han kan, og fortelle så mange som mulig om dette. Og skryter også av at han ville slått Frank uansett øvelse, til de andre deltakerne og til TV-seerne gjennom videoboksen.

3) Bare tull at de to som angivelig er de sterkeste på gården, og gått å skrytt av dette i mange uker velger å møte hverandre i kunnskap, da Finn hele tiden har gått å sagt at Frank skal få en skikkelig kamp. Hovedårsaken til at dette skaper reaksjoner er at han hele tiden har sagt at han skal spille fair osv, noe Frank langt i fra har sagt. Derfor, er det Finn nå er blitt omdøpt til feige-Finn.

4) Farmen blir svært kjedelig uten Frank, og han var den viktigste underholdningskilden. Men kanskje Olav kan følge opp!

Det har han ikke klart, jeg har merket denne uka at frank ikke var med. Frank for paradise hotel!

Og en ting til:

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvor gamle disse barnebarna er, men barn farmen er jo et program for voksne, og jeg hadde ikke latt barn se på det. Det sendes jo ikke så sent om kvelden uten grunn heller. Tankeløst.

Jeg så på farmen da jeg var rundt 11-12. Alle snakket om det på skolen når det først startet så var nok ikke alene om det. Hadde nok blitt lei meg selv om jeg så bestefaren min bli behandla sånn

Anonymous poster hash: b6daf...4d1

• Liker 3
Skrevet

Det var jo Frank også, hva slags parti er han?

Hehe, Kystpartiet kanskje? :D

Skrevet

Jeg så på farmen da jeg var rundt 11-12. Alle snakket om det på skolen når det først startet så var nok ikke alene om det. Hadde nok blitt lei meg selv om jeg så bestefaren min bli behandla sånn

Anonymous poster hash: b6daf...4d1

Jeg hadde ikke latt unger i barneskolen se farmen. Alle vet at det er kontroversiellt, og barn har gjerne vanskeligheter for å skille mellom hva som blir sakt på tull og hva som er ekte. Selvfølgelig kan man sitte ned å snakke med dem om dette etterpå, men det finnes da mange programmer som egner seg bedre til det.

Skrevet

Dæven steike, er hun 32! De sa han hadde to adoptive barn men trodde da aldeles ikke at ene var 32, fyren var jo bare 19 når han adopterte henne da

Reagerte også på dette, for når deltakerene ble presentert på nettet sto det at han hadde en datter på 13 år. Grov skrivefeik spør du meg som forsatt står der den dag i dag.

Anonymous poster hash: 65a42...54e

Skrevet

Jeg hadde ikke latt unger i barneskolen se farmen. Alle vet at det er kontroversiellt, og barn har gjerne vanskeligheter for å skille mellom hva som blir sakt på tull og hva som er ekte. Selvfølgelig kan man sitte ned å snakke med dem om dette etterpå, men det finnes da mange programmer som egner seg bedre til det.

Du kan da ikke bestemme hva folk på skoler kan se på, det er ene og alene foreldrenes valg. Jeg så på farmen i 2004 når jeg var 12 til 13 år og jeg tok null skade fra det ;) Visst man ikke skjønner forskjellen på realitet og reality når man er 12 år så har man et problem

Skrevet

Reagerte også på dette, for når deltakerene ble presentert på nettet sto det at han hadde en datter på 13 år. Grov skrivefeik spør du meg som forsatt står der den dag i dag.

Anonymous poster hash: 65a42...54e

Kanskje han har ei på 13 og hun på 32 og begge er adoptert? Ser ikke helt hvorfor noen skulle adoptere i en alder av 19? Nei, mamma er også 19 år eldre enn meg ikke at det spiller noen rolle men visst hun var med og folk snakka dritt om henne slik hadde det kokt i hjel av sinne i hodet mitt. Ingen vil høre andre snakke dritt om ens foreldre, tenk deg selv i en situasjon hvor folk snakker dritt om mora eller faren din, hvordan ville du følt deg?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Han kan jo ha adoptert henne da hun var 5 eller noe da. Da var han 24. Trenger ikke være baby for å bli adoptert. Et vennepar av mamma og pappa har to adoptivbarn, de ble adoptert da de var 2 og 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...