småsei Skrevet 5. november 2014 #801 Skrevet 5. november 2014 Håper du ryker ut Vanskelig å ryke ut når jeg ikke er der. Eller er jeg kanskje en av de som er der?! 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #802 Skrevet 5. november 2014 Er du gammel nok til å henge på KG? Anonymous poster hash: 056a5...617 Var en spøk, geez dere asså... Er 23 visst du lurer, skaff deg litt humor 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #803 Skrevet 5. november 2014 Var en spøk, geez dere asså... Er 23 visst du lurer, skaff deg litt humor Tafatt humor.Anonymous poster hash: e5191...a9c 5
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #804 Skrevet 5. november 2014 (endret) Tafatt humor.Anonymous poster hash: e5191...a9c Humor er humor, du trenger ikke like det, men hater når folk skal ta alle vitser så seriøst... Men tilbake til tråden, vil ikke ha en diskusjon om hvorvidt vitsen min var morsom eller ikke. Jeg tror, eller er ganske så sikker på at om ikke alina blir storbonde neste uke så blir hun førstekjempe siden alle vil ha hun ut grunnet at hun har 2 finale kniver Endret 5. november 2014 av Big Jim Rennie 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #805 Skrevet 5. november 2014 What! Det kan jeg ikke huske hendte på farmen, husker det var engang i 2004 sesongen at gaute hadde oppdaga at deltakerne hadde smugle inn cola, røyk og godteri og var sint og skuffa på dem. Men det er annerledes med olav, han har et rykte og ta vare på og dette hjelper ikke akkurat det ble jo ikke filma på tv da er jo en del som ikke blir filma også. Noen hadde avtalt med bekjente på forhånd som smugla opp mat til de. Kjenner til noen av de som var med på å kjøre denne mcdonalds maten Anonymous poster hash: a91a2...5b4
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #806 Skrevet 5. november 2014 det ble jo ikke filma på tv da er jo en del som ikke blir filma også. Noen hadde avtalt med bekjente på forhånd som smugla opp mat til de. Kjenner til noen av de som var med på å kjøre denne mcdonalds maten Anonymous poster hash: a91a2...5b4 Dumt det ikke ble lasta opp klipp av det på tv2 nettsidene. Hvorfor ikke burger king? Hehe Men seriøst altså, om jeg hadde gått rundt i flere uker og ikke fått i meg mye mat og skulle få noen utenfra til å frakte mat hadde jeg valgt noe bedre og dyrere enn mcern som foreksempel en pizza fra peppes pizza eller kinamat
_Aries Skrevet 5. november 2014 #807 Skrevet 5. november 2014 For en patetisk og ynkelig mann han Olav harald er. Det førstekjempevalget var helt forventet. Håper Olav Harald ryker asap. Den grådige og falske frepperen. Enig.. I følge den argumentasjonen hans tidligere i uken, der han sa at den som jobbet minst ble førstekjempe, så burde han jo valgt enten Alina eller Charlotte. Før valget sa han jo til de at "det har ikke akkurat gått varmgang i saga", samtidig som han sier at Finn og han har hatt lange og farlige dager med pløyinga. For deretter å velge ham.. 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #808 Skrevet 5. november 2014 Når det gjelder Frank og Olav.. Det som skjer på sosiale medier nå, DET er mobbing og flokkmentalitet til tusen. Noen åpner ballet, og så henger saueflokken seg på, uten å tenke på at det står mennesker som må ta imot. Litt tyn må man tåle, men dette har som sagt tatt helt av. Inne på Farmen er det kanskje en 1:1, 1:2, 2:2 forhold mellom den som kritiserer og den som må ta i mot. Det er et mer likeverdig styrkeforhold. Da havner det neppe i kategorien mobbing. Det vi ser her er 5000:1 på Facebook. DA blir det fort å anse som mobbing.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det er jo reality TV som er et kontroversiellt konsept, og skaper slike holdninger og oppførael blandt folket som ser på. Etter 15 år med reality på TV er man naiv om man tror man kan delta i noe slikt og komme unna uten en "skrape".Anonymous poster hash: 89c32...609
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #809 Skrevet 5. november 2014 Er jeg den eneste som reagerer på at de spiser utrolig mye sukker? De spiser karameller og boller hver eneste uke. Det er vel hverken vanlig i 2014 eller 1914. Anonymous poster hash: e97ab...861 3
_Aries Skrevet 5. november 2014 #810 Skrevet 5. november 2014 Er jeg den eneste som reagerer på at de spiser utrolig mye sukker? De spiser karameller og boller hver eneste uke. Det er vel hverken vanlig i 2014 eller 1914.Anonymous poster hash: e97ab...861 Jeg har også flere ganger tenkt på det. De har hatt mye mat i år. Så mye at de har brukt penger på boller,karameller etc. på hver eneste markedsdag, dette i stor kontrast til tidligere sesonger hvor deltagerne har vært sultne nærmest hele tiden og rast ned i vekt. 2
Gjest Klaveret Skrevet 6. november 2014 #811 Skrevet 6. november 2014 Har lagt merke til at Charlotte veldig ofte vises spisende på ett eller annet, og det er i full åpenhet. Har de virkelig så mye mat? Den latteren til Olav er forresten hysterisk grusom - som f.eks da de spiste godterier i senga. Får frysninger ... Handlingen står i stor kontrast til de som deler på alt.
Birdo Skrevet 6. november 2014 #812 Skrevet 6. november 2014 De gikk jo ut med det før det begynte og sa at de er på en stormannsgård denne gangen, noe som resulterte i mer mat og dyr
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #813 Skrevet 6. november 2014 Jeg er så skuffa over forestilingen deres. Hadde forventa at trollet under broa skulle hyle ut "Det var Finn Olav sin feeeeeil" da den største bukken stanga han ned i fossen. Anonymous poster hash: ca4f2...eee 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #814 Skrevet 6. november 2014 Artikkel om Finn i VG. Da rykern på sønnda.Anonymous poster hash: fbe1e...900 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #815 Skrevet 6. november 2014 Artikkel om Finn i VG. Da rykern på sønnda.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Typisk, man vinner en tvekamp og så taper men neste Anonymous poster hash: 00bb6...158
småsei Skrevet 6. november 2014 #816 Skrevet 6. november 2014 Artikkel om Finn i VG. Da rykern på sønnda.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Håper ikke det..Veldig skuffende isåfall. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #817 Skrevet 6. november 2014 Jeg har også flere ganger tenkt på det. De har hatt mye mat i år. Så mye at de har brukt penger på boller,karameller etc. på hver eneste markedsdag, dette i stor kontrast til tidligere sesonger hvor deltagerne har vært sultne nærmest hele tiden og rast ned i vekt. Olav Harald skal angivelig ha gått ned 15 kg i løpet av oppholdet. Ifølge ham selv. Var det noen som fikk nok mat der inne så var det han. Er vel bare løgn det også. FysjAnonymous poster hash: e5191...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #818 Skrevet 6. november 2014 Glemmer aldri reaksjonen til de andre deltakerne når Gaute annonserte at Finn hadde valgt spørretime. Finn så ut som liten gutt som hadde blitt tatt på fersken på gutterommet Og nå syter han for hvordan Olav begrunnet førstekjempevalget. D æ Finn sin feil at Finn har havnet i denne situasjonen. Hadde han valgt en mannfolk-gren og slått Frank, noe han meget vel kunne klart, og arbeidet hardt med ukesoppdraget på normalt nivå, så er det ikke sikkert Olav ville valgt ham. Nå ble valget enkelt. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #819 Skrevet 6. november 2014 Håper ikke det..Veldig skuffende isåfall. Skuffende på den måten at det er litt underholdende med dugnads-Finn, faktisk. Så kult om han blir litt til og vi får flere konflikter med Olav. Men tror nok det er slutt nå. Sånn går det når man feiger ut og velger kunnskap, det slår tilbake i neste omgang. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #820 Skrevet 6. november 2014 Var for øvrig innom fjasboksiden til Farmen. Latterlig opplevelse, der var fanden meg tusenvis med barnehagetanter av begge kjønn som oier og bærer seg over den "forferdelige" varaordføreren og hvor synd det er på dugnads-Finn. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå