Sugar&Spice Skrevet 5. november 2014 #781 Del Skrevet 5. november 2014 Varaordførerstillingen hans er på 10%... Han er salgssjef og kunstner på fulltid... Fortsatt ikke greit det han sa, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #782 Del Skrevet 5. november 2014 Varaordførerstillingen hans er på 10%... Han er salgssjef og kunstner på fulltid... Fortsatt ikke greit det han sa, altså! Å være varaordfører er i hovedsak et verv, det er ingen som tror det er en heltidssitlling i en relativt liten kommune. Anonymous poster hash: fbe1e...900 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #783 Del Skrevet 5. november 2014 Frank som ordfører! Det hadde blitt show det Om Frank hadde vært ordfører i en av Terra-kommunene som sølte vekk titalls av millioner på tvilsome spareprodukter, så hadde løsningen vært enkel. "D æ Finn sin feil!" Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #784 Del Skrevet 5. november 2014 De spiller ikke en rolle inne på Farmen. De er seg selv på godt og vondt. Visst spiller de et spill for å komme lengst mulig, men det Olav har gjort/gjør, handler ikke om spill. Han har ikke annet å vinne på å rakke ned på Finn, enn at Finn blir nedtrykt. Det har ikke noe med spillet å gjøre! Jeg skjønner godt at folk i kommunen reagerer. Jeg hadde ikke hatt tillit til en varaordfører som jeg ser oppfører seg slik mot andre mennesker. En skifter ikke bare personlighet i en alder av over 50 år og er psyko på Farmen og ærlig og snill ellers. Skjønner du ikke det, så skjønner du ikke så mye.. Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac Hvor mye makt tror du en varaordfører har, egentlig. Hvilken skade kan han gjøre i praksis gjennom dette vervet, som følge av personligheten han viser på Farmen? Dette er jo bare latterlig. Denne telefon- og mailstormen mot kommunen er et sykdomstegn for Norge, at man har en varaordfører som Olav Harald i en liten kommune er på ingen måte det samme. Anonymous poster hash: fbe1e...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #785 Del Skrevet 5. november 2014 Om Frank hadde vært ordfører i en av Terra-kommunene som sølte vekk titalls av millioner på tvilsome spareprodukter, så hadde løsningen vært enkel. "D æ Finn sin feil!" Anonymous poster hash: fbe1e...900 Hver gang noen sier d æ finn sin feil hører jeg for meg frank si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. november 2014 #786 Del Skrevet 5. november 2014 Å være varaordfører er i hovedsak et verv, det er ingen som tror det er en heltidssitlling i en relativt liten kommune. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Jeg er klar over det. Men hetsen tilsier at han KUN er varaordfører, det er den eneste rollen han har som menneske. Syns det er viktig å få frem at han har FLERE roller også, som gjør saken enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #787 Del Skrevet 5. november 2014 Syns det er viktig å få frem at han har FLERE roller også, som gjør saken enda verre. At det var..? Gjør det saken VERRE at han er salgssjef og kunstner? Er det det han sa du tenker på eller at folk driver og rakker ned på ham nå? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. november 2014 #788 Del Skrevet 5. november 2014 At det var..? Gjør det saken VERRE at han er salgssjef og kunstner? Er det det han sa du tenker på eller at folk driver og rakker ned på ham nå? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Det han sa om Finn som er galt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #789 Del Skrevet 5. november 2014 Det han sa om Finn som er galt, ja. Og det jeg lurer på er hvorfor det er ENDA VERRE i og med at han ikke "bare" er varaordføre, men også salgssjef og kunstner på fritida. Hva mente du egentlig? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 5. november 2014 #790 Del Skrevet 5. november 2014 Syntes at kombinasjonen kunstner og lokal Frepper er spenstig, det tyder på en mer en gjennomsnittlig vrang personlighet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #791 Del Skrevet 5. november 2014 Ler meg ihjel av Olav og han andre (ørjan) han heter. Plutselig har han våkna og Anonymous poster hash: a91a2...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #792 Del Skrevet 5. november 2014 Det han gjør med å gjemme unna godteri og slurpe i seg maten til dem andre på den måten er ganske frekk og ufinn men jeg får meg ikke til å mislike han når han kommer med den latteren, er umulig for meg å ikke le av han og smile da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #793 Del Skrevet 5. november 2014 Det han gjør med å gjemme unna godteri og slurpe i seg maten til dem andre på den måten er ganske frekk og ufinn men jeg får meg ikke til å mislike han når han kommer med den latteren, er umulig for meg å ikke le av han og smile da folk har gjemt unna mat osv i alle sesonger av farmen, ifjor når gården var i grimstad fikk de bekjente til å smugle inn macdonalds mat til seg. Å nei, jeg kødder ikke,haha Skjønner ikke hvorfor folk tar det så ille opp at noen lurer unna mat, det er ikke akkurat nytt i farmen konseptet, Anonymous poster hash: a91a2...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #794 Del Skrevet 5. november 2014 Anonymous poster hash: 056a5...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #795 Del Skrevet 5. november 2014 flere enn meg som fikk med seg at Finn nesten felte ei tåre? Anonymous poster hash: a91a2...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 5. november 2014 #796 Del Skrevet 5. november 2014 For en patetisk og ynkelig mann han Olav harald er. Det førstekjempevalget var helt forventet. Håper Olav Harald ryker asap. Den grådige og falske frepperen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #797 Del Skrevet 5. november 2014 folk har gjemt unna mat osv i alle sesonger av farmen, ifjor når gården var i grimstad fikk de bekjente til å smugle inn macdonalds mat til seg. Å nei, jeg kødder ikke,haha Skjønner ikke hvorfor folk tar det så ille opp at noen lurer unna mat, det er ikke akkurat nytt i farmen konseptet, Anonymous poster hash: a91a2...5b4 What! Det kan jeg ikke huske hendte på farmen, husker det var engang i 2004 sesongen at gaute hadde oppdaga at deltakerne hadde smugle inn cola, røyk og godteri og var sint og skuffa på dem. Men det er annerledes med olav, han har et rykte og ta vare på og dette hjelper ikke akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #798 Del Skrevet 5. november 2014 For en patetisk og ynkelig mann han Olav harald er. Det førstekjempevalget var helt forventet. Håper Olav Harald ryker asap. Den grådige og falske frepperen. Håper du ryker ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 5. november 2014 #799 Del Skrevet 5. november 2014 flere enn meg som fikk med seg at Finn nesten felte ei tåre?Anonymous poster hash: a91a2...5b4 nei. Men om det stemmer så skjønner jeg han godt. Så utrolig ufortjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #800 Del Skrevet 5. november 2014 Håper du ryker ut Er du gammel nok til å henge på KG? Anonymous poster hash: 056a5...617 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå