Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finn viser jo bare at han ikke er det hakke bedre enn Frank, herregud!

Anonymous poster hash: a91a2...5b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn viser jo bare at han ikke er det hakke bedre enn Frank, herregud!

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Hvem faen gidder å jobbe for noen som behandler en som dritt? Ingen. Jeg ser nesten ned på Finn for at han ikke har lagt ned full streik.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen gidder å jobbe for noen som behandler en som dritt? Ingen. Jeg ser nesten ned på Finn for at han ikke har lagt ned full streik.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

Å vinne ukes oppdraget er ikke bare for storbonden men for folket, om han later seg og ikke hjelper til og de taper så går det utover alle fordi da har dem ikke penger til mer mat

Der ga karma Olav Harald en smell. Bokstavelig talt. :) flott!

Er det mulig å være så stygg mot han olav? Olav har vært en trivelig deltaker mesteparten av tiden, så sier han et utsagn og alle snakker dritt om han...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det at Finn ikke gidder å jobbe under Olav. Saken er jo heller at Finn har jobbet dobbelt så mye som de andre hele tiden, og det er det han ikke vil nå. Og det skjønner jeg meget godt! Hvem vil belønne en som står og kaller en slike ting, med en finalekniv?! Jeg ser at det koster Finn utrolig mye å ikke stå på som før! Olav burde gå og skamme seg, rett og slett! Hadde han vært mann nok hadde han gått og tatt Finn i hånda og bedt om unnskyldning!

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Finn!!! Heia Finn!! :) :)

Gleder meg stort at han skjønner fra første stund at han kommer til å bli førstekjempe slik at han kan ta sine forholdsregler ang. Olav. Olav fortjener ikke en døyt, og det var godt å se han få seg en smell bokstavelig talt. Fryda meg der.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olav virker som en psykopat , først er han trivelig og grei ...spiller Skuespill mot alle... SÅ snur han på flisa og blir helt nasi og nedlatende.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sa jeg når han gikk på en smell der :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav virker som en psykopat , først er han trivelig og grei ...spiller Skuespill mot alle... SÅ snur han på flisa og blir helt nasi og nedlatende.

Han gjør jobben sin som storbonde, en storbonde skal være streng og deligere folk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør jobben sin som storbonde, en storbonde skal være streng og deligere folk

Nei! De skal motivere... De er alle ute etter og få en kniv slik at de kan bruke den i finalen!

Hvorfor skal de liksom hjelpe noen som ikke fortjener det? Farmen har vært slik i alle år.

At du får våte drømmer av Gestapo menn som Frank og Olav er din sak...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! De skal motivere... De er alle ute etter og få en kniv slik at de kan bruke den i finalen!

Hvorfor skal de liksom hjelpe noen som ikke fortjener det? Farmen har vært slik i alle år.

At du får våte drømmer av Gestapo menn som Frank og Olav er din sak...

Hvor har jeg sagt at jeg får våte drømmer av frank og olav? Skjerpings her, nå fantaserer du om ting jeg aldri har sagt. Er lov til å like folk uten at du skal si slike nasty ting...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si det dem vil om olav men jeg digger han, har aldri ledd med en deltaker i en reality serie så mye som med han :) Det er spesielt det tulle snakket han har brukt å gjort før han legger seg som gir meg latterkrampe, akkurat nå når dem gjorde det lo jeg så hardt. Han er som en voksen mann som aldri ble helt voksen og fortsatt er 16 år :)Skulle ønske jeg var kompis med han, uansett om han er 28 år yngre enn meg ser han ut som en jeg kunne likt å trives med. Jeg liker nemlig tullprat før leggetid jeg også :) Viktig å beholde ungdommen i seg når det gjelder humor slik som han har gjort, en god latter forlenger livet vettu ;)

Er Olav 28 år yngre enn deg?

Anonymous poster hash: b8622...688

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man er virkelig et skikkelig mannfolk når man velger å lure unna mat og ikke gidder å ta i et tak av skikelig kropparbeid.

Anonymous poster hash: f49a2...5d4

At du mener Frank ikke er et skikkelig mannfolk betyr ikke at Finn er det.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Olav 28 år yngre enn deg?

Ja, jeg er 23 og han 51, men jeg syns ikke han ser ut som han er 51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være norsklærer for å skrive normal norsk, vel?

Hvorfor bruke feil ord, som i grunn ødelegger betydningen? Og flyten og uttalen? Kun retorisk, du trenger ikke svare :-)

Om du skal tråle gjennom hele internett for skrivefeil så har du litt av en jobb foran deg. Lykke til.

Jeg synes for øvrig det er bra at også de som har noen skrivefeil kan få uttrykke sine meninger på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 23 og han 51, men jeg syns ikke han ser ut som han er 51

Han er eldre enn deg da, altså. Ikke yngre.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skulle være en tabell, og var ment til en annen bruker. Poenget var at Farmen ikke har blitt produsert hvert år.

Har noen påstått at det har vært produsert hvert år? Er vel:

2001

2003

2004

2007

2008

2010

2011

2012

2013

2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er eldre enn deg da, altså. Ikke yngre.

Oi hahaha! La ikke merke til det før nå at jeg skrev yngre ikke eldre, der fikk jeg meg en latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal Finn holde på med det derre "hvis jeg blir førstekjempe gidder jeg ikke jobbe"?

Hvis alle skulle gjort sånn så hadde de jo ikke fått til noen ting..

Anonymous poster hash: 89c32...609

Dugnadstrønderens dugnadsånd har nok visnet litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at folk skader seg, herregud, her går det for langt. Selv håper jeg ingen blir skadet, ikke Finn, ikke noen som helst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...