Kontormus Skrevet 3. november 2014 #701 Del Skrevet 3. november 2014 Sesong År Gård Kommune Fylke Programleder Vinner 1 2001 Rime gård Flå Buskerud Sarah Natasha Melbye Gaute Grøtta Grav 2 2003 Horsevika Bjarkøy Troms Frithjof Wilborn Bjørn Tore Bekkeli 3 2004 Haukåsen gård Sogndal Sogn og Fjordane Gaute Grøtta Grav Snorre A. Rotbæk 4 2007 Fredheim gård Søgne Vest-Agder Mikkel Isak Eira 5 2008 Bøensætre Aremark Østfold Silje Hvarnes 6 2010 Tranø gård Bjugn Sør-Trøndelag Leif Birger Mækinen 7 2011 Storøy gård Bamble Telemark Tommy Rodahl 8 2012 Nordre Landmark Sør-Aurdal Oppland Ingvild Skare Thygesen 9 2013 Berli gård Grimstad Aust-Agder Morten Heggdal 10 2014 Li Gård Stange Hedmark N/A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #702 Del Skrevet 3. november 2014 Ja, wow. Jeg reagerte virkelig på den kommentaren. Skjønner ikke hvilket grunnlag Olav Harald har for å spy ut noe sånt. Spørs om han blir storbonde neste uke, og velger Finn som førstekjempeAnonymous poster hash: 9116d...d36 Hva ble sagt? Ikke fått med meg Anonymous poster hash: 65734...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #703 Del Skrevet 3. november 2014 Sesong År Gård Kommune Fylke Programleder Vinner 1 2001 Rime gård Flå Buskerud Sarah Natasha Melbye Gaute Grøtta Grav 2 2003 Horsevika Bjarkøy Troms Frithjof Wilborn Bjørn Tore Bekkeli 3 2004 Haukåsen gård Sogndal Sogn og Fjordane Gaute Grøtta Grav Snorre A. Rotbæk 4 2007 Fredheim gård Søgne Vest-Agder Mikkel Isak Eira 5 2008 Bøensætre Aremark Østfold Silje Hvarnes 6 2010 Tranø gård Bjugn Sør-Trøndelag Leif Birger Mækinen 7 2011 Storøy gård Bamble Telemark Tommy Rodahl 8 2012 Nordre Landmark Sør-Aurdal Oppland Ingvild Skare Thygesen 9 2013 Berli gård Grimstad Aust-Agder Morten Heggdal 10 2014 Li Gård Stange Hedmark N/A Ja, hva er det du vil frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #704 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Det er nesten så man skulle tro at det var Frank selv som satt her og kverulerte. Anonymous poster hash: ca4f2...eee Haha, ja skulle tro det men vi har mange andre her inne som er lik Frank på persjonlighet også ! Endret 3. november 2014 av Gypsy22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 3. november 2014 #705 Del Skrevet 3. november 2014 Det er nesten så man skulle tro at det var Frank selv som satt her og kverulerte. Anonymous poster hash: ca4f2...eee Eller Olav Harald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #706 Del Skrevet 3. november 2014 Man har jo to valg da. Enten vinne med stil eller vinne som en feiging. Finn valgte å være en feiging og kjempe som et kvinnfolk. Det må han leve med. Jeg hadde ihvertfall aldri villet deltatt i et slikt program for så å fremstille meg som et kvinnfolk. Da hadde jeg skjemtes i lang tid. Det hadde også vært en seier jeg aldri hadde villet vært stolt over. Mannfolk kjemper som mannfolk. Så enkelt er det. En gang var vi vikinger, men ser man på dugnadspusen så skulle man ikke tro det. Kunnskap er for kvinnfolk. Mannfolk bør vise at de er mannfolk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Såkalte manne-menn som er i fysiske yrker, er jo stort sett "drop-outs" som ikke klarte å studere videre. Kunnskap er makt. Anonymous poster hash: a5c8d...06d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #707 Del Skrevet 3. november 2014 Haha, ja skulle tro det men vi har mange andre her inne som er lik Frank på persjonlighet også ! Som hvem? Jeg er ikke i nærheten av frank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #708 Del Skrevet 3. november 2014 Som hvem? Jeg er ikke i nærheten av frank Det vet dere sikkert selv hvem dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #709 Del Skrevet 3. november 2014 Det vet dere sikkert selv hvem dere er Fleste brukere på forumer er jo kranglefanter egentlig I virkeligheten er jeg en ganske annerledes person sammenlignet med forumer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #710 Del Skrevet 3. november 2014 Fleste brukere på forumer er jo kranglefanter egentlig I virkeligheten er jeg en ganske annerledes person sammenlignet med forumer Det er nokk sant, mange som liker og provosere slik at de har noe og gjøre her inne.. Jeg kan også være mer aggressiv på et forum en i virkeligheten, men prøver og ikke såre andre for mye eller gjøre skade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #711 Del Skrevet 3. november 2014 Det er nokk sant, mange som liker og provosere slik at de har noe og gjøre her inne.. Jeg kan også være mer aggressiv på et forum en i virkeligheten, men prøver og ikke såre andre for mye eller gjøre skade Jeg liker ikke å provosere, jeg er bare ærlig med mine meninger og forsvarer dem gjerne noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #712 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg liker ikke å provosere, jeg er bare ærlig med mine meninger og forsvarer dem gjerne noen ganger Uansett og de ikke henger på greip?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #713 Del Skrevet 3. november 2014 Uansett og de ikke henger på greip?? Meningene min henger ikke på geip? Må jo få lov til å syntes at frank burde gått videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 3. november 2014 #714 Del Skrevet 3. november 2014 Ja, hva er det du vil frem til? Det skulle være en tabell, og var ment til en annen bruker. Poenget var at Farmen ikke har blitt produsert hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #715 Del Skrevet 3. november 2014 Finn burde svelge stoltheten sin, og IKKE jobbe for den kvalme Olav. ALDRI gidda. Anonymous poster hash: 65734...fc6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #716 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Folk kan si det dem vil om olav men jeg digger han, har aldri ledd med en deltaker i en reality serie så mye som med han Det er spesielt det tulle snakket han har brukt å gjort før han legger seg som gir meg latterkrampe, akkurat nå når dem gjorde det lo jeg så hardt. Han er som en voksen mann som aldri ble helt voksen og fortsatt er 16 år Skulle ønske jeg var kompis med han, uansett om han er 28 år yngre enn meg ser han ut som en jeg kunne likt å trives med. Jeg liker nemlig tullprat før leggetid jeg også Viktig å beholde ungdommen i seg når det gjelder humor slik som han har gjort, en god latter forlenger livet vettu Har lagt merke til at han unge fyren og hun 30 år gamle dama som jeg ikke vet navnet på noen av dem har knapt vært synlige i hele sesongen, hvordan har det seg? Noen ganger jeg har glemt dem er med En finale med olav og finn hadde vært kult, kan se det for meg Endret 3. november 2014 av Big Jim Rennie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 3. november 2014 #717 Del Skrevet 3. november 2014 Da ble det FRP-regjering også i Farmen. Kan umulig gå bra. Det holder maks èn uke.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #718 Del Skrevet 3. november 2014 Hvor lenge skal Finn holde på med det derre "hvis jeg blir førstekjempe gidder jeg ikke jobbe"? Hvis alle skulle gjort sånn så hadde de jo ikke fått til noen ting.. Anonymous poster hash: 89c32...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #719 Del Skrevet 3. november 2014 Vil fortsatt gi Finn en god klem Anonymous poster hash: 056a5...617 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #720 Del Skrevet 3. november 2014 Hvor lenge skal Finn holde på med det derre "hvis jeg blir førstekjempe gidder jeg ikke jobbe"? Hvis alle skulle gjort sånn så hadde de jo ikke fått til noen ting..Anonymous poster hash: 89c32...609 Han minner meg litt om morten fra forrige sesong, visst jeg blir førstekjempe vil jeg ikke jobbe men bare late meg. Ganske barnslig holdning syns jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå