Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du virker noe personlig engasjert i dette med alle innleggene dine.

Finn valgte ikke en fysisk kamp fordi Frank hadde lurt seg unna og trent mens de andre hadde jobbet, og lurt i seg kjøtt og egg. Dette hadde Finn fått med seg og syntes var så feigt at han valgte kunnskap i stedet for. Det var intet mindre enn formidabelt av Finn! Så kan han nissen stå med skjegget i postkassen.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

At han ikke valgte tautrekking var greit nok. Men at han droppet de fire andre fysiske øvelsene for kunnskap var tidenes kjerring-avgjørelse. Frank hadde trent til tautrekking, jeg hadde aldri forventet at Finn skulle velge akkurat den øvelsen. Men at han skulle ta kunnskap hadde jeg virkelig aldri trodd, forventet saging eller slegge.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare ikke forstå hvordan enkelte her inne kan forsvare Frank og Olavs ufordragelige oppførsel. De av dere som virkelig synes det er greit å snakke til og om andre på den måten de gjør, ville dere tenkt at det var greit utenfor skjermen også? Eller er det innafor fordi det er på tv, og tv er underholdning?

Når noen fatter en så yngelig, feig avgjørelse som Finn gjorde i går, etter alt skrytet om at han skulle knuse Frank uansett gren, så er det klart det må være lov å reagere. Finn har fremstått som verdens største (selvutnevnte) hedersmann, men viser at det bare er en feig liten gutt inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå enkelte her inne som forsvarer finn ;)

Du må være sikkelig forelsket i FRANK du, vel... Kjærlighet gjør blind!! :ler::spy:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det mot frank, han løy til han og så feiga ut. Som de ovenfor sier, mange vil se på han som feig nå, jeg er dypt skuffa over han. Jeg likte han godt, faktisk min favoritt person nylig opp til det øyeblikket, da han tok fra oss den kampen vi hadde alle gleda oss til...

Dette er litt av poenget. Ikke så farlig for meg hvem av Finn og Frank som vant i går.

Finn kunne gjerne vunnet, men han snøt oss for det som kunne blitt en episk kamp. Mest legendarisk ville nok tautrekking ha blitt, men også slegge eller saging hadde blitt et vanvittig show. Gjerne med Finn som vinner for min del, og da ville han blitt respektert av alt og alle.

Men nå ble vi snytt for den store kampen grunnet Finns feighet, noe jeg tror spesielt de i produksjonsselskapet var uhyre skuffet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt eks3mpel på at rus ødelegger noe i hodet ditt

Anonymous poster hash: a1745...67f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe på at Olav ryker neste gang. Stygg i kjeften som bare det. Det må da gå an å være uenig uten å synke så lavt.

Anonymous poster hash: 1000f...b21

Nesj, er da bra at folk sier meningene sine i stedet for å holde det innestengt. Go Olav! Min favoritt fra nå av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers mange gode deltagere, men håper Finn eller Magnhild stikker av med seieren.

Magnhild kan gjerne vinne, men om Finn vinner så er det døden for hele konseptet. Det er ikke slike folk som skal vinne. Folk som Bjørn Tore (2003), Snorre (2004) og Mikkel (2007) er de som sørger for at Farmen blir severdig, det er slike vinnere vi vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løyet om hva da? Han har lovet Frank at det skulle bli en kamp, og kamp ble det, men han har aldri lovet Frank at han skulle velge tautrekking. Jeg kan heller ikke se hva som er så feigt med å velge kunnskap, hvis det er den grenen Finn føler seg sterkest i.

Kunnskap er ikke en kamp. Det er en ussel liten quiz-duell med flere tullespørsmål. Når Finn sier "du skal få kampen din", så er det tull og tøys når han velger kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt eks3mpel på at rus ødelegger noe i hodet ditt

Anonymous poster hash: a1745...67f

Rus? Hvem?

Anonymous poster hash: c4fba...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å ignorere brukeren din fra nå av.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

Åh, skal du ignorere folk? Nei, men så fælt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tidligere skrevet at du tror at Frank nå velger Olav som storbonde. Det vil vel i såfall si at Frank også har løyet da, hvis Finn ikke blir storbonde nå?

Men herlighet, da menneske. Frank er ikke en selvutnevnt, ærlig og redelig dugnadskar slik Finn er. At Frank ikke holder seg til en slik ting er helt i tråd med oppførselen hans ellers, mens når Finn driver med tilsvarende så synker hans edle personlighet som en stein.

Skuffelser når det gjelder hva folk gjør har mye å gjøre med hvem som gjør det. Rune Øygard er ikke Norges verste kriminelle men han ble likevel bortimot like mye forhatt som ABB, noe som har mye med hvilken bakgrunn han hadde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der tar du veldig feil. Det er jo bare du og 1-2 til som mener det var "feigt", og det sier dere bare fordi dere surmuler over at Frank fikk som fortjent. Alle andre her inne er oppegående nok til å skjønne at det er hver mann for seg selv. Du og Sid Walker (om dere da ikke er samme person..) som er sååå opptatt av "rettferdighet", er dere ikke i stand til å se hvor feil det hadde blitt når de ikke hadde konkurrert på like vilkår? Mtp at Frank var en latmakk og kun spiste og trente, mens Finn spiste det samme som resten og jobbet hardt.

De andre deltakerne mistet ikke respekten for Finn, de håpte bare på å bli kvitt en konkurrent og få tilbake slappfiskFrank.

1-2 i hele Norge som synes Finn er feig, ja. Det er selvsagt tusenvis som mener det.

At ikke flertallet her på PK-KG støtter denne oppfatningen er jo opplagt. Det betyr ikke noe som helst. At Britney Spears har solgt flere album enn de aller fleste av all verdens artister gjør ikke at hun er blant verdens beste.

Selvsagt sank respekten for Finn kraftig nå, de andre deltakerne som har gått og hørt på Finn skryte av at han "tar Frank samme hvilken øvelse det er snakk om".

Jeg driter i rettferdighet, jeg bryr meg om meg selv, og jeg ville se en skikkelig kamp mellom disse to, ville blitt god TV, og jeg driter i hvem som hadde vunnet. Kunnskap ble bare latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være sikkelig forelsket i FRANK du, vel... Kjærlighet gjør blind!! :ler::spy:

Litt av noen argumenter man kommer med her. Man ville se en skikkelig duell, eller man synes Frank har gjort Farmen morsomt å se på. Og så er man forelsket, ja. Så enkelt er det visst for enkelte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mann, skal du begynne å kalle meg homofil nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav kalte Finn for "en motbydelig mann". For det første setter jeg pris på ærlighet, det er det dessverre altfor lite av i dagens samfunn. Så de ordene det var helt på sin plass at han uttalte, dersom det var det han mente. Bortsett fra at jeg ikke er enig i bruken av ordet "mann", "en motbydelig feiging" hadde vært en mer korrekt beskrivelse av fjotten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Avhengig? Er det feil å ønske at det er litt gøy når man først skal se på et program som Farmen?

Heldigvis kommer Olav Harald (Håkon Magnus) til å skape show framover, så kan fortsatt bli severdig selv om den store stjernen er ute.

Spørs om alle synes det er så veldig gøy å bli kalt ting - det er lavmål faktisk. Sånn som Olav Harald driver på. Og sånn som Frank drev på. De er vel ikke akkurat moralens voktere, selv om de liker å se på seg selv som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en mann, skal du begynne å kalle meg homofil nå?

Homofili er ikke et skjellsord ! :ler: syns Frank er litt femi , han nekter og jobbe, klager og er lat .... Mest opptatt av håret sitt.. Og sole seg .. Kaller Alina og søsteren for pynte dukker...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om alle synes det er så veldig gøy å bli kalt ting - det er lavmål faktisk. Sånn som Olav Harald driver på. Og sånn som Frank drev på. De er vel ikke akkurat moralens voktere, selv om de liker å se på seg selv som det.

"Ikke så gøy å bli kalt ting", du liksom. Hva er dette for noe tull? Hva slags program er det man tror dette er? Finn har meldt seg på, vel vitende om hva det handler om. At det ikke endte med at han ble digget av absolutt alle de andre deltakerne måtte han forvente. Tåler han ikke dette skulle han aldri meldt seg på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Skjønner veldig godt at Finn valgte kunnskap - noe han visste han kom til å slå Frank i. For hvem i sin rette forstand ville ha valgt noe annet enn det dem er gode til - bare for å tilfredsstille de andre deltakerne/tv2/tvseerne og dermed kanskje miste millionpremie bestående av bil, hytte, alarm og vektertjeneste?

Ingen!

Finn er en smarting - dessuten gjør han akkurat det samme som Magnhild gjorde, bare at hun gjorde det litt annerledes. Istedet for grein så valgte hun den letteste deltakeren som hun visste hun klarte å vinne over. Er ikke det dårlig gjort det også da eller? Eller er det bare Frank som må få fulll sympati lik en liten skrikerunge som trenger oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

"Ikke så gøy å bli kalt ting", du liksom. Hva er dette for noe tull? Hva slags program er det man tror dette er? Finn har meldt seg på, vel vitende om hva det handler om. At det ikke endte med at han ble digget av absolutt alle de andre deltakerne måtte han forvente. Tåler han ikke dette skulle han aldri meldt seg på.

Forskjellen er at det er greit at folk ikke liker hverandre(går ikke an å like alle, dessverre!), men å bruke sånn stygg ordbruk mot han er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...