Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da får vi håpe på at Olav ryker neste gang. Stygg i kjeften som bare det. Det må da gå an å være uenig uten å synke så lavt.

Anonymous poster hash: 1000f...b21
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør du ikke det?

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

Visst dem forsvarer feige folk så :)

Hvor lenge skal denne tråden gå før folk skjønner at frank er han man skan forsvare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe på at Olav ryker neste gang. Stygg i kjeften som bare det. Det må da gå an å være uenig uten å synke så lavt.

Olav har vært en hyggelig kar, håper heller finn ryker ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sid Walker:

Er det ikke feigt av Frank å unngå å jobbe, stjele mat og bruke arbeidstida til å trene seg opp til kamp?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det mot frank, han løy til han og så feiga ut. Som de ovenfor sier, mange vil se på han som feig nå, jeg er dypt skuffa over han. Jeg likte han godt, faktisk min favoritt person nylig opp til det øyeblikket, da han tok fra oss den kampen vi hadde alle gleda oss til...

Løyet om hva da? Han har lovet Frank at det skulle bli en kamp, og kamp ble det, men han har aldri lovet Frank at han skulle velge tautrekking. Jeg kan heller ikke se hva som er så feigt med å velge kunnskap, hvis det er den grenen Finn føler seg sterkest i.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke den ordbruken som han gjorde i går mot Finn er alt annet enn hyggelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har det mot frank, han løy til han og så feiga ut. Som de ovenfor sier, mange vil se på han som feig nå, jeg er dypt skuffa over han. Jeg likte han godt, faktisk min favoritt person nylig opp til det øyeblikket, da han tok fra oss den kampen vi hadde alle gleda oss til...

Hvor/når har han løyet? Han sa jo selv, han har aldri lovt Frank at det ble tautrekking, er Frank som har gått å sagt det hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sid Walker:

Er det ikke feigt av Frank å unngå å jobbe, stjele mat og bruke arbeidstida til å trene seg opp til kamp?

Det kaller strategi :) Når du ikke jobber men spiser og trener er du i god form til en eventuel tvekamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst dem forsvarer feige folk så :)

Hvor lenge skal denne tråden gå før folk skjønner at frank er han man skan forsvare?

Dette greier jeg ikke ta seriøst en gang, er så mange tullinger der ute på nett og du er definitivt en av dem. Blir å ignorere brukeren din fra nå av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kaller strategi :) Når du ikke jobber men spiser og trener er du i god form til en eventuel tvekamp :)

Vi forstår. Du forsvarer alt som Frank gjør, bare fordi du er enig med han. Da evner du ikke å se hvor feig han selv faktisk er.

Men for å bruke ditt argument da; Finns valg om kunnskap er også strategi, siden han ikke brukte samme strategi som Frank som kun latet seg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke den ordbruken som han gjorde i går mot Finn er alt annet enn hyggelig.

Han angrer nok på det, vi ser olav får et illebefinnende i dag

Hvor/når har han løyet? Han sa jo selv, han har aldri lovt Frank at det ble tautrekking, er Frank som har gått å sagt det hele tiden.

Han burde skjønt vi som så på i ettertid ville dømme han når han etter alt det snakket om at han kunne slått han i tautrekking så ble dem dypt

Løyet om hva da? Han har lovet Frank at det skulle bli en kamp, og kamp ble det, men han har aldri lovet Frank at han skulle velge tautrekking. Jeg kan heller ikke se hva som er så feigt med å velge kunnskap, hvis det er den grenen Finn føler seg sterkest i.

Ja, men olav blir jjo garantert storbonde nå så da blir finn førstekjempe og ryker ut, de andre vil ha han ut med

skuffa når han valgte kunskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men olav blir jjo garantert storbonde nå så da blir finn førstekjempe og ryker ut, de andre vil ha han ut med

skuffa når han valgte kunskap

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Hva har Finn løyet om?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette greier jeg ikke ta seriøst en gang, er så mange tullinger der ute på nett og du er definitivt en av dem. Blir å ignorere brukeren din fra nå av.

Jeg er ikke en tulling, og om du ignorerer brukeren min bryr meg fint lite

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Hva har Finn løyet om?

Han løy ihvertfall om at han skulle velge frank som storbonde om han tapte

Denne diskusjonen mellom frank fanboys og finn fanboys må ta slutt nå, har holdt på nonstop i nesten et døgn nå. Til og med visse folk som ab over her som tyr til personangrep som ikke er lov

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han burde skjønt vi som så på i ettertid ville dømme han når han etter alt det snakket om at han kunne slått han i tautrekking så ble dem dypt

Haha, du begynner å slite litt med å forsvare din kjære skjønner jeg?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir for dumt! Hva vet du om han angrer eller ikke?

Og illebefinnende? Det så mer ut som om han gjorde noe med armen sin.

Dessuten, jeg kan ikke huske å ha fått med meg at Finn løy om at han ikke ville velge Frank som storbonde om han skulle ryke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du begynner å slite litt med å forsvare din kjære skjønner jeg?

Neste mandag blir det vell jeg som forsvarer finn fordi han tapte i tvekamp mot ha nye. Jeg liker finn men likte ikke valget han tok, så enkelt som det, de kunne bidratt til farmens mest episke tvekamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det her blir for dumt! Hva vet du om han angrer eller ikke?

Og illebefinnende? Det så mer ut som om han gjorde noe med armen sin.

Dessuten, jeg kan ikke huske å ha fått med meg at Finn løy om at han ikke ville velge Frank som storbonde om han skulle ryke.

Jeg sa ikke at jeg visste det men at han sikkert vil gjøre det, folk kan si mye stygt når de er i raseri sinne som han var da, tror det vil bli fokusert litt på finn og olav denne uka og at de kanskje kommer overrens igjen. Måten han lå stille på bakken så det mer ut som han kollapsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han løy ihvertfall om at han skulle velge frank som storbonde om han tapte

Du har tidligere skrevet at du tror at Frank nå velger Olav som storbonde. Det vil vel i såfall si at Frank også har løyet da, hvis Finn ikke blir storbonde nå?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tidligere skrevet at du tror at Frank nå velger Olav som storbonde. Det vil vel i såfall si at Frank også har løyet da, hvis Finn ikke blir storbonde nå?

Jeg viste han løy om det når dem begge sa det men bare nevner en ting han løy om, denne frank vs finn diskusjonen har gått alt for langt. Nå begynner folk å kalle meg tulling med for å like en deltager, geez...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn tapte all anseelse gjennom å velge kunnskap. De andre deltakerne mistet respekten, det samme gjorde nok Gaute og TV2, samt store deler av det norske folket.

Vi fikk se den virkelige Finn, den lille gutten som var såååå tøff i kjeften, kunne knust Frank i hva som helst mente han, men trakk seg fra en skikkelig kamp da han måtte stå for ordene sine.

Han hadde en grei posisjon blandt de andre, men nå er han helt nederst på rangstigen, selv kvinnfolkene der inne fikk en vond smak i kjeften av den lille pingla da han trakk seg fra en skikkelig kamp.

Finn har for alltid tapt alt av ære ved å pingle ut. En fyr jeg aldri hadde tatt med på hverken jobbing eller en tur ut på puben. Hadde han stilt opp og selvfølgelig hadde han fått bank av Frank, men ved å stille opp hadde han likevel vært en mann. Da skulle han fått litt respekt fra meg, på tross av det åpenbare skrytet om egen fortreffelighet, men nå har han tapt absolutt alt av ære. Feiginger vil aldri få status blandt menn, uansett.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Akkurat der tar du veldig feil. Det er jo bare du og 1-2 til som mener det var "feigt", og det sier dere bare fordi dere surmuler over at Frank fikk som fortjent. Alle andre her inne er oppegående nok til å skjønne at det er hver mann for seg selv. Du og Sid Walker (om dere da ikke er samme person..) som er sååå opptatt av "rettferdighet", er dere ikke i stand til å se hvor feil det hadde blitt når de ikke hadde konkurrert på like vilkår? Mtp at Frank var en latmakk og kun spiste og trente, mens Finn spiste det samme som resten og jobbet hardt.

De andre deltakerne mistet ikke respekten for Finn, de håpte bare på å bli kvitt en konkurrent og få tilbake slappfiskFrank.

Ellers mange gode deltagere, men håper Finn eller Magnhild stikker av med seieren.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...