Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva faen? Finn var i sin fulle rett til å velge den grenen han ville. Finn er smartere en huleboer frank så hvorfor ikke?! Intelligens er en fin ting :)

Skal si dere brukere i denne tråden er en gjeng hyklere, dere klager over hvor mye olav og frank mobber andre og så er det NØYAKTIG det samme dere gjør mot dem, dere er ikke det snev bedre. Speaks the truth...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor Finn ble kalt feig og diverse annet pga valget sitt av gren. :vetikke: Han, som alle andrekjemper velger en gren de tror de kan slå motstanderen i. Skjønner ikke hvorfor det er verre han er "feig" enn alle andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går rundt og sier at du kan slå en person i hvilken som helst gren, hvilken som helst dag, og du på kampdag velger kunnskap, da er du en feig rotte.

Helt klart at Finn fortjener en plass på Farmen mer enn Frank, men at Frank er så uærlig er bullshit. Han har oppført seg slik han har gjort nettopp for å bli valgt til førstekjempe, og har ikke hatt noen skjult agenda i det hele tatt.

Og Finns kommentarer om hvorfor han valgte feighetens utvei er jo latterlig. "En av grunnene til at jeg ikke valgte tautrekking er fordi jeg hadde sympati med Frank fordi han hadde problemer med ryggen".

Finn har gått i seks uker og mast om hvor lite han tror på ryggproblemene til Frank, og nå skulle han plutselig skåne Frank pga. ryggen? Sannheten er at han ville skåne seg selv fra å bli knust. Det er en ærlig sak, men å være ærlig om det er ikke noe for Feige-Finn.

Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Finn ble kalt feig og diverse annet pga valget sitt av gren. :vetikke: Han, som alle andrekjemper velger en gren de tror de kan slå motstanderen i. Skjønner ikke hvorfor det er verre han er "feig" enn alle andre.

Det handler om hva han har sagt, til de andre deltakerne og i "videoboksen". Han har skrytt av at han vet han vil knuse Frank i alle de seks grenene. Og så velger han kunnskap, da har du ikke dine ord i behold for å si det mildt. Frank fremstår som en uforutsigbar "villmann" og oppfører seg deretter. Finn har fremstilt seg som en real dugnadstrønder, men oppfører seg som en kylling og har tapt mye ansikt etter dette.

Og Finn blir nok også valgt til førstekjempe av Olav, og ryker meget mulig på søndag. Ville vært mye mer verdig avskjed for Finn å ev. ha tapt i noe fysisk mot Frank, eller mye bedre, slått Frank i noe fysisk. Men han valgte feighetens utvei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn tapte all anseelse gjennom å velge kunnskap. De andre deltakerne mistet respekten, det samme gjorde nok Gaute og TV2, samt store deler av det norske folket.

Vi fikk se den virkelige Finn, den lille gutten som var såååå tøff i kjeften, kunne knust Frank i hva som helst mente han, men trakk seg fra en skikkelig kamp da han måtte stå for ordene sine.

Han hadde en grei posisjon blandt de andre, men nå er han helt nederst på rangstigen, selv kvinnfolkene der inne fikk en vond smak i kjeften av den lille pingla da han trakk seg fra en skikkelig kamp.

Finn har for alltid tapt alt av ære ved å pingle ut. En fyr jeg aldri hadde tatt med på hverken jobbing eller en tur ut på puben. Hadde han stilt opp og selvfølgelig hadde han fått bank av Frank, men ved å stille opp hadde han likevel vært en mann. Da skulle han fått litt respekt fra meg, på tross av det åpenbare skrytet om egen fortreffelighet, men nå har han tapt absolutt alt av ære. Feiginger vil aldri få status blandt menn, uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke har vært fokus på andre kan vi da ikke vite det???

Ingen andre der er i stand til å skape samme underholdning, det bare vet jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Frank: "Kunnskap er en sånn dame-ting". Hahaha!

Anonymous poster hash: edb68...65c

Selvfølgelig er kunnskap en dameting!

Frank har helt rett, han. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sank Farmen ned på et nivå jeg bare tidligere har sett på Paradise Hotell og Big Brother.

Språkbruken til Frank og ikke minst han der Olav,som visstnok jobber som ordfører (?) før tvekampen er noe av det mest ynkelige jeg har sett fra voksne mannfolk på veldig lang tid. Klart at Finn velger den grenen han vil,og bryter "avtalen" som det passer ham.Det hadde begge de to andre gjort også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt :trene:

Yep :danse:

I går sank Farmen ned på et nivå jeg bare tidligere har sett på Paradise Hotell og Big Brother.

Språkbruken til Frank og ikke minst han der Olav,som visstnok jobber som ordfører (?) før tvekampen er noe av det mest ynkelige jeg har sett fra voksne mannfolk på veldig lang tid. Klart at Finn velger den grenen han vil,og bryter "avtalen" som det passer ham.Det hadde begge de to andre gjort også.

Nei, det sank ikke til et nivå på ph og bb, farmen vil aldri bli som de møkka seriene :) Frank har vært slik fra starten av, det vet alle dem som har følgt med, uansett de andre har gitt han minst like mye dritt som han har gitt dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dels enig i det jeg har uthevet. Men begrunnelsen din er noe merkelig. Oppførselen til Frank og Olav var helt konge. Ikke uten grunn at Olav Harald heter nettopp Olav Harald. Finn derimot viste seg som den ultrafeigingen han er. Har mye å lære av Hugo som var med i 2007, som var en sann hedersmann, noe som gjorde at han røk ut, men som samtidig sørget for at han er blitt respektert av alt og alle for all framtid, noe Finn kan se langt etter. Og vinne gjør han nok heller ikke, blir førstekjempe denne uka og ryker med stor sannsynlighet på søndag, så hva var poenget liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo som var med i 2007

Når jeg tenker meg om var det i 2008. Var jo året da pingle-Torkel sviktet Hugo for at den han trodde var sin kjære Silje skulle vinne, og så ble hun Gautes kjære Silje litt senere, utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker meg om var det i 2008. Var jo året da pingle-Torkel sviktet Hugo for at den han trodde var sin kjære Silje skulle vinne, og så ble hun Gautes kjære Silje litt senere, utrolig :)

Hugo kampen var legendarisk, husker han var på ettermiddag sist år og forklarte at han følte seg syk på forhånd så derfor tapte han kampen. Hvor ble det av den sumo tvekampen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går rundt og sier at du kan slå en person i hvilken som helst gren, hvilken som helst dag, og du på kampdag velger kunnskap, da er du en feig rotte.

Helt klart at Finn fortjener en plass på Farmen mer enn Frank, men at Frank er så uærlig er bullshit. Han har oppført seg slik han har gjort nettopp for å bli valgt til førstekjempe, og har ikke hatt noen skjult agenda i det hele tatt.

Og Finns kommentarer om hvorfor han valgte feighetens utvei er jo latterlig. "En av grunnene til at jeg ikke valgte tautrekking er fordi jeg hadde sympati med Frank fordi han hadde problemer med ryggen".

Finn har gått i seks uker og mast om hvor lite han tror på ryggproblemene til Frank, og nå skulle han plutselig skåne Frank pga. ryggen? Sannheten er at han ville skåne seg selv fra å bli knust. Det er en ærlig sak, men å være ærlig om det er ikke noe for Feige-Finn.

Du virker noe personlig engasjert i dette med alle innleggene dine.

Finn valgte ikke en fysisk kamp fordi Frank hadde lurt seg unna og trent mens de andre hadde jobbet, og lurt i seg kjøtt og egg. Dette hadde Finn fått med seg og syntes var så feigt at han valgte kunnskap i stedet for. Det var intet mindre enn formidabelt av Finn! Så kan han nissen stå med skjegget i postkassen.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare ikke forstå hvordan enkelte her inne kan forsvare Frank og Olavs ufordragelige oppførsel. De av dere som virkelig synes det er greit å snakke til og om andre på den måten de gjør, ville dere tenkt at det var greit utenfor skjermen også? Eller er det innafor fordi det er på tv, og tv er underholdning?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan bare ikke forstå hvordan enkelte her inne kan forsvare Frank og Olavs ufordragelige oppførsel. De av dere som virkelig synes det er greit å snakke til og om andre på den måten de gjør, ville dere tenkt at det var greit utenfor skjermen også? Eller er det innafor fordi det er på tv, og tv er underholdning?

Jeg kan ikke forstå enkelte her inne som forsvarer finn ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo ikke vært slem mot noen?

Han har det mot frank, han løy til han og så feiga ut. Som de ovenfor sier, mange vil se på han som feig nå, jeg er dypt skuffa over han. Jeg likte han godt, faktisk min favoritt person nylig opp til det øyeblikket, da han tok fra oss den kampen vi hadde alle gleda oss til...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå enkelte her inne som forsvarer finn ;)

Gjør du ikke det?

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...