Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig kvitt Frank!!!! Tidenes mest fortjente seier i en tvekamp.

Anonymous poster hash: 7d95c...67c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ble farmen plutselig kjedelig!

Anonymous poster hash: 954a3...0c6

Neida, nå er det Olav og Finn som skal føre krig mot hverandre! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen så har ikke Finn lovet dem noenting. Selvfølgelig velger man det man har best sjans i, særlig ovenfor slike kronidioter ;)

Anonymous poster hash: 9116d...d36

Han er ikke en kronditiot ;)

simpelt? Når ble det simpelt å være smart??!

Spør frank...

Hvis Frank taper så..

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Nå har jeg et nytt profilbilde :)

For ein ufyselig fyr han olav er! Han er ho ein mobber!

Hvordan?

Og da mistet jeg all respekt for Olav Harald. Frank er vel det lengste man kan komme fra ærlig og redelig. Synes det er dårlig at Gaute godtar denne mobbingen.

Finn mobba frank, helt ærlig, de er folk i ganske voksen og gammel alder men olav, finn og frank har oppført seg som noen tenåringer

Hurra :) men jeg kan aldri se for meg at Frank velger Finn som storbonde

Anonymous poster hash: 9116d...d36

Da hadde jim carrey blitt president i usa isåfall ;)

Endelig kvitt Frank!!!! Tidenes mest fortjente seier i en tvekamp.

Nei, frank burde vunnet. Nå blir olav den nye storbonden og han velger finn som førstekjempe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ett hint om hvem som blir storbonde, man så trolig hånden til storbonden, når lensmannen hilste....

Anonymous poster hash: 044e4...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ett hint om hvem som blir storbonde, man så trolig hånden til storbonden, når lensmannen hilste....

Anonymous poster hash: 044e4...afc

og det var? Olav?

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp at Finn valgte kunnskap! Bare til pass for Frank. Finn skylder ikke Frank en dritt sånn som han har oppført seg mot han. Det var Frank som på død og liv skulle ha Finn som andrekjempe, så da må han søren meg tåle at Finn velger det han vil og! Og til alle som mener det er et pysete valg: Når ble du mindre mann av å ha vett i hodet?

Olav Harald har dessverre vist seg å være en idiot. Jeg synes han virket ok i starten, men med den uttalelsen om Finn før kampen, mistet han siste rest av respekt for min del. Slik står ikke en voksen mann og sier om et menneske som aldri har gjort han noe vondt!

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han feiga ut og valgte noe enkelt og simpelt

Er det enkelt og simpelt å være smart?

Å inneha kunnskap? Er det damene? Noe bare kvinner har og kan mens menn går rundt med 0 i IQ og kun har store muskler?

Selvsagt tar Finn det han føler han har best sjangs i, kun idioter ville tatt noe annet enn det de hadde best mulighet i. Kunnskap er kjønnsnøytralt men at Frank er dum som en kongle er jo ikke Finn sitt problem.

Han røyk ut takk og lov :)

Anonymous poster hash: 76622...3b2

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Finn vinner, av følgende grunn:

TV2 viste nemlig en Frank som smiler under tvekampen, det skulle normalt bety at Frank taper.

Spoileropplegg i redigeringen til TV2, som vanlig.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Jepp, de bruker "motsatt hinting" overalt. Om man i teaseren ser at én leder over en annen (uansett tv-serie, reality, konkurranse, Idol, Skal vi danse...) eller dommere/programledere gir svært positive tilbakemeldinger til én, så er det denne som taper. For at overraskelsen liksom skal bli størst mulig, tenker jeg, samt at taperen skal ha fått ros før de går ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Sykkylvens varaordfører er litt av en staskar..... "Motbydelig mannfolk", den var for drøy. Spørs om den politiske karrieren kan komme til å lide.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det enkelt og simpelt å være smart?

Å inneha kunnskap? Er det damene? Noe bare kvinner har og kan mens menn går rundt med 0 i IQ og kun har store muskler?

Selvsagt tar Finn det han føler han har best sjangs i, kun idioter ville tatt noe annet enn det de hadde best mulighet i. Kunnskap er kjønnsnøytralt men at Frank er dum som en kongle er jo ikke Finn sitt problem.

Han røyk ut takk og lov :)

Frank som sa det

Frank bor på en gård så han viste mye om dette han med :)

Jepp, de bruker "motsatt hinting" overalt. Om man i teaseren ser at én leder over en annen (uansett tv-serie, reality, konkurranse, Idol, Skal vi danse...) eller dommere/programledere gir svært positive tilbakemeldinger til én, så er det denne som taper. For at overraskelsen liksom skal bli størst mulig, tenker jeg, samt at taperen skal ha fått ros før de går ut.

Da er det jo ikke noen overraskelser lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor så mange mener Finn var simpel her. Frank (med god hjelp av Olav) har nå i ukesvis sluntret unna, stjålet mat fra fellesskapet og brukt sin tid på å trene til kamp, mens resten av gjengen har slitt for å få mat på bordet. Er Frank en kjernekar da, mener dere? Er det noe som er "ynkelig og motbydelig" må det vel heller være oppførselen til Frank!

Det er et spill, og Finn valgte det han mente ga best sjanse for å vinne. Så enkelt er det. Og det var vel til pass for Frank, som har skrytt av matsjeling og at han ikke har brukt noe energi i det siste; det er vel enda lenger fra "mandig" oppførsel! Finn derimot, jobber til krampa tar han og bidrar til fellesskapet. HAN er en mann, Frank oppfører seg som en liten egoistisk unge som gjør som han vil og forventer å få viljen sin. Har aldri hørt Finn love å velge tautrekking.

At de andre deltakerene var skuffet har med én ting å gjøre, og det er at de er redd for Finn som konkurrent.

Anonymous poster hash: 54501...bba
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav Harald var slem mot Finn før de skulle ha tvekamp. Nå er det Harald Olav jeg vil ha ut!

samme her! For ett søppelhode

Anonymous poster hash: e5191...a9c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Finns årsak til å velge kunnskap var veldig grei.

Frank har stjålet egg og kjøtt fra de andre for å være rustet til kamp, dermed stilte de ikke på likt grunnlag fysisk. Og hvis Frank ikke tror han kan vinne uten slik juks så fortjener han vel ikke at Finn bruker kreftene sine i en fysisk kamp heller?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett søppelhode, ett tips.

Folkens, "ett" er svensk, med mindre man faktisk mener å beskrive antall.

*sukk* :-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank som sa det

Frank bor på en gård så han viste mye om dette han med :)

Da er det jo ikke noen overraskelser lenger

Åååååå frank sa det, ja men da så! Da må det jo være sant... Går jo ikke an å bruke litt tankegang selv på å klekke ut noe selvstendige tanker, sier Frank at kunnskaps konkurranse er simpelt, kvinnelig og enkelt så er det vel det da.

Finn vant hederligt og rederlig over Frank, og selvsagt sier Frank det når han vet han ikke har en sjangse til å vinne, det kalles å være en dårlig taper det..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...