Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting er sikkert å det ar at varaordfører Olav Harald ikke akkurat er sykkylvens stolthet. Lyver og stjeler. Å det klippet av den kommentaren han hadde nå til finn helt på slutten er patetisk.

Finn er en real kar. Håper han vinner farmen. Om ikke for annet så for å plage kronidiotene Olav Harald og frank.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Ja, wow. Jeg reagerte virkelig på den kommentaren. Skjønner ikke hvilket grunnlag Olav Harald har for å spy ut noe sånt. Spørs om han blir storbonde neste uke, og velger Finn som førstekjempe

Anonymous poster hash: 9116d...d36

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er sikkert å det ar at varaordfører Olav Harald ikke akkurat er sykkylvens stolthet. Lyver og stjeler. Å det klippet av den kommentaren han hadde nå til finn helt på slutten er patetisk.

Finn er en real kar. Håper han vinner farmen. Om ikke for annet så for å plage kronidiotene Olav Harald og frank.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

Er han fra sykkylven? Det er jo like fra her jeg bor med en kort ferge tur bort, ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, wow. Jeg reagerte virkelig på den kommentaren. Skjønner ikke hvilket grunnlag Olav Harald har for å spy ut noe sånt. Spørs om han blir storbonde neste uke, og velger Finn som førstekjempe

Fordi han feiga ut og valgte noe enkelt og simpelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen så har ikke Finn lovet dem noenting. Selvfølgelig velger man det man har best sjans i, særlig ovenfor slike kronidioter ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sverget på blod og bein at jeg aldri skal se Farmen, men han der skjeggete typen dukker opp i media hele tiden og når jeg attpåtil leser at de har folk som bør legges inn og en som snakker med spøkelser (samme fyren, gjerne...?) gir jeg etter.

Hvor kan jeg se det online?

Anonymous poster hash: cf5ad...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva sa han, rakk ikke set det :P Men ja, hva hadde farmen vært uten frank :fnise:

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sverget på blod og bein at jeg aldri skal se Farmen, men han der skjeggete typen dukker opp i media hele tiden og når jeg attpåtil leser at de har folk som bør legges inn og en som snakker med spøkelser (samme fyren, gjerne...?) gir jeg etter.

Hvor kan jeg se det online?

Anonymous poster hash: cf5ad...c49

Tv2sumo.

Anonymous poster hash: 73182...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. enkelt og simpelt?

Anonymous poster hash: 0414f...4e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart trekk? Mer et ynkelig trekk, dette er han sin måte å vise at han er redd for å møte frank til en kamp som krever muskler fordi han vet frank er sterkere enn han, geez for en fyr...

Er du seriøs? Mens Frank har mesket seg i egg og kjøtt, og ikke løftet en finger for å gjort annet enn å trent, har Finn spist det samme som resten og jobbet mer.. Og såklart, du velger det du anser deg for å være sterkest i. Herregud, det sier seg jo selv.. :murvegg:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ej sende en topptrent mann ut i kamp"

Olav har gitt Frank et par egg, og tror han har skapt Hulken.

Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha. .Ja! !!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, for en feiging Finn er. Kommer for alltid til å bli husket som Feige-Finn. Han hadde ikke trengt å velge tautrekking, kunne tatt saging, slegge..

Samme om han vinner eller taper, Finn kommer aldri til å vinne Farmen, tror (mange av) de andre deltakerne har mistet sansen for ham etter dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Anonymous poster hash: 056a5...617

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt dette "hatet" mot Finn. Frank lurer unna mat, jobber ikke, later seg og trener seg opp til kamp.

Anonymous poster hash: 1000f...b21
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren, for en feiging Finn er. Kommer for alltid til å bli husket som Feige-Finn. Han hadde ikke trengt å velge tautrekking, kunne tatt saging, slegge..

Samme om han vinner eller taper, Finn kommer aldri til å vinne Farmen, tror (mange av) de andre deltakerne har mistet sansen for ham etter dette.

Frank har, i motsetning til Finn, sneket seg unna arbeid og stjelt mat for å trene seg opp og være sterk til tvekampen. Det er ikke feig av Finn å velge kunnskap, det er tilpass for Frank.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank har, i motsetning til Finn, sneket seg unna arbeid og stjelt mat for å trene seg opp og være sterk til tvekampen. Det er ikke feig av Finn å velge kunnskap, det er tilpass for Frank.

Selvsagt er det feigt å velge jente-grenen.

For Finn har sagt flere ganger i dag og tidligere at han er sikker på at han kommer til å slå Frank UANSETT hvilken av de seks grenene det er snakk om. Og så går han hen og velger kunnskap. Hadde vært bedre for hans ettermæle å velge noe fysisk og tape enn å velge kunnskap og vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn har all sin rett til å velge kunnskap, og det er et smart valg. Snålt at Frank reagerer så voldsomt på valget..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...