Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, Olav er han som har hjulpet Frank med treningen i det siste. Han var mye med Ørjan tidligere.

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Å ja søkte navnet hans nå, de to er jo så og si best buddies. Ingen sjans i verden frank ville valgt han :) Han er så morsom, han og olav har en så god kjemi og ler mye sammen, mye humor vil forsvinne visst olav forsvinner fra farmen. Jeg liker denne sesongen bedre enn 2013 sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som husker denne?

https://www.youtube.com/watch?v=-uvuve9z4vk

Anonymous poster hash: 9a4bb...72b

Det er jo franks storebror :)

Oo nå begynner farmen, kan ikke huske jeg noen har vært så spent på en farmen episode noensinne! Dette blir som jokeren mot batman :)

Har en følelse av at frank taper fordi det bare føles riktig at etter alt styret han har stelt i stand så passer det at han forsvinner. Jeg ville hele tiden at om det kom til en slik kamp skulle finn vinne men nå begynner jeg å tenke på at frank burde vinne. Finn er en hyggelig fyr og vil bli veldig trist om han drar ut men samtidlig så skaper frank så mye underholdning i serien at om han dro hadde det blitt ganske stille, også jeg hadde savnet forholdet mellom han og olav :)

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank mot finn idag!! Er stygt redd for at Frank stikker av med heile farmen seieren, hehe!

Den gode mot den onde, blir som superman og lex hehe :) Frank har jo opptrådd som sesongens skurk eller mer som en joker når han har lurt og løyet til alle rundt han, stemt ut folk han lovte var trygge osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Frank :heiajente:

I et øyeblikk nå mot slutten av episoda begynte jeg å håpe at finn vant men nå så håper jeg han jævelen blir sendt ut. en ynkelig løgnaktig mann som ikke tørr å møte mann til mann. Hele den episke kampen er borte nå, hadde sett for meg en skikkelig kamp mot dem som inneholdt muskler men så skal dem bare ha en quiz...

Jeg gjentar, Heia Frank!

Er vell åpenbart nå at olav blir den nye storbonden?

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Finn valgte kunnskap, et smart trekk! In your face, Frank!

Anonymous poster hash: 5c7ea...a82

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank: "Kunnskap er en sånn dame-ting". Hahaha!

Anonymous poster hash: edb68...65c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Finn valgte kunnskap, et smart trekk! In your face, Frank!

Smart trekk? Mer et ynkelig trekk, dette er han sin måte å vise at han er redd for å møte frank til en kamp som krever muskler fordi han vet frank er sterkere enn han, geez for en fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank: "Kunnskap er en sånn dame-ting". Hahaha!

Anonymous poster hash: edb68...65c

Han mente da at damer er ikke sterke så dette er den type tvekamp for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia finn!! Håper han slanken frank ryker ut. For en utidig type. Å neste helg så håper jeg beste kompisen hans, frp'er Olav Harald ryker. For noen kron-idioter! Heiet på Olav Harald til å begynne med da vi er fra samme sted men en så falsk, bedriten fyr fortjener ikke å bli med videre. Fysj

Anonymous poster hash: e5191...a9c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Finn egentlig har løyet om? Har ikke fått med meg så mye de siste par ukene.

Frank har jo selv prøvd å spolere ukesoppdrag, laget usannheter om Finn etc. Er han så mye bedre? Skjønner ikke helt tankegangen til Olav.

Anonymous poster hash: 7266e...249

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette handler om å vinne. Finn vet han har best sjanse til å vinne kampen ved å ta kunnskap, derfor er det et smart trekk. Hvorfor risikere en seier bare for å være "mann"?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart trekk? Mer et ynkelig trekk, dette er han sin måte å vise at han er redd for å møte frank til en kamp som krever muskler fordi han vet frank er sterkere enn han, geez for en fyr...

han er sikker på å slå frank i kunnskap så hvorfor ikke? Frank er dum som ett brød- det er ikke finn sitt problem :)

ler og ler :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp av den grunn er det et smart trekk å velge kunnskap. Finn har aldri lovet Frank at han skal få tautrekking. Som om Frank ikke hadde valgt det han hadde dratt mest fordel av - det gjelder forsåvidt alle andre på gården også.

Anonymous poster hash: 9116d...d36

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte ikke Frank eller Olav fra første sekund og nå viser det seg at de er av samme ulla! Lyver, stjeler, mobber osv. HVEM ønsker å framstå sånn for hele det norske folk?! Og han Olav var vel varaordfører eller noe...ekkel fyr.

Håper for Guds skyld at Finn vinner både kampen og hele farmen. Han har ikke lovt Frank noe tautrekking kun at han skal få kamp. Dette med at det er feigt å velge kunnskap er bare tull, en mann må også ha noe i topplokket! Heia Finn :)

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente da at damer er ikke sterke så dette er den type tvekamp for dem ;)

Tror alle skjønte det. Det er en ganske tåpelig ting å si i 2014.

Anonymous poster hash: 0414f...4e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil frank skal komme seg videre bare for å se hvor mye mer faenskap han kan lage :)

Heia finn!! Håper han slanken frank ryker ut. For en utidig type. Å neste helg så håper jeg beste kompisen hans, frp'er Olav Harald ryker. For noen kron-idioter! Heiet på Olav Harald til å begynne med da vi er fra samme sted men en så falsk, bedriten fyr fortjener ikke å bli med videre. Fysj

For en nasty kommentar, olav har jo bare vært hyggelig hele tiden, en flott fyr. Jeg skulle ønske jeg fikk han som stefar :) Må huske dette er en konkurranse og folk må gjøre det de kan for å overleve ;)

han er sikker på å slå frank i kunnskap så hvorfor ikke? Frank er dum som ett brød- det er ikke finn sitt problem :)
ler og ler :)

Finn virker ikke noe særlig smart heller ;)

Tror alle skjønte det. Det er en ganske tåpelig ting å si i 2014.

Anonymous poster hash: 0414f...4e8

Frank er gammeldags, på en måte som med andreas i 2012 bare ikke så gale

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert å det ar at varaordfører Olav Harald ikke akkurat er sykkylvens stolthet. Lyver og stjeler. Å det klippet av den kommentaren han hadde nå til finn helt på slutten er patetisk.

Finn er en real kar. Håper han vinner farmen. Om ikke for annet så for å plage kronidiotene Olav Harald og frank.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...