Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Syns Tv2 burde sparket Frank ut av programmet når det viser seg at han er rasist og i tillegg har drept hanen.. Står virkelig Tv2 inne for slike holdninger?

Har han drept hanen? Det fikk jeg ikke med meg. Da synes jeg også at han ikke burde være der når han oppfører seg sånn. Men TV2 vil vel ikke kaste han ut for da synker sikkert seertallene. Idiotisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt artig med Frank i begynnelsen, men nå er det overhodet ikke gøy lengre!

Mannen må jo være tilbakestående?

Jeg synes virkelig synd på barna hans, som har en far som fremstiller seg selv som en komplett idiot på TV.

Når han i tillegg dreper et av dyrene som er plassert på gården, synes jeg han skal fjernes fra programmet. Det er IKKE greit!!

Anonymous poster hash: 7343b...383
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

provoserende at TV2 lager en humoristisk vinklet artikkel om at en av deltagerne har drept et av dyra på gården. han burde jo blitt kasta ut, spør du meg! TV2 ser på dette som underholdning...! mannen er jo gal. jeg synes han var artig i begynnelsen, men nå er jeg bare drittlei. pinlig å se på når Frank og han varaordføreren rotter seg sammen og fniser som to tenåringsjenter...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Frank blir førstekjempe denne uken og at Finn slår han ned i støvlene! Det verste som kan skje Frank er jo å bli slått av Finn. Måten Frank behandler Finn på er rett og slett mobbing og det lærer den drittsekken barna sine at er helt ok. Fy faen for en idiot.

Skulle ønske Finn ble skikkelig forbanna og banka Frank! Det hadde han faen meg fortjent! God tv hadde det også blitt. :P Hadde jeg vært der skulle jeg klippet av det stygge håret og skjegget til Frank mens han sov. Er så drittlei den gnomen. Håper den utfordreren som får bli på gården klarer å sette han på plass siden ingen andre tør det.

Skjønner heller ikke hvordan en dame klarer å ta i den nissen der med ildtang en gang! Han er jo hverken kjekk eller hyggelig. Selv om farmen selvfølgelig er mye skuespill er jeg sikker på at han er sånn ellers også. Og den grusomme dialekten hans topper det hele.

Om du bytter Frank med Finn og motsatt er jeg så å si fullstendig enig med deg.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg ikke på Olav Harald. Hvorfor i alle dager skal han hjelpe Frank med å bli sterkere? Har ikke Olav Harald lyst til å vinne farmen selv?

For å få ut Finn, selvsagt, for Olav ser på Finn som en større konkurrent enn Frank. I tillegg trives Olav bedre med Frank. Burde da ikke være så vanskelig å skjønne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Tv2 burde sparket Frank ut av programmet når det viser seg at han er rasist og i tillegg har drept hanen.. Står virkelig Tv2 inne for slike holdninger?

Rasist? For noe tull. Han er ærlig, sier han er skeptisk, men når han ble litt bedre kjent med Banthata så da han jo at han virket trivelig.

Frank vokste i mine øyne etter denne episoden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke melkespannene etter hvor mye man veier da? Noe som betyr at en person på 50 kg selvsagt vil få mindre i spannene enn en person på 80 kg?

Nei, er nok ut fra kjønnene. I hvert fall slik det har vært før, vekt har ikke hatt noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆG HE ALRE LÅGE ME EN FRÅ AFRIKA I SENGÅ!

Haha, Frank er så konge!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men beste moment i hele episoden:

Frank: Tau. Vi må finne et tau.

Olav: Skal du henge deg?

Jeg LOL'a.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nei, er nok ut fra kjønnene. I hvert fall slik det har vært før, vekt har ikke hatt noe å si.

da synes jeg i alle fall at det skal være ut i fra vekt og ikke ut i fra kjønn. En sterk kvinne kan da fint være sterkere enn ganske mange menn, så dette vil jo være urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

ÆG HE ALRE LÅGE ME EN FRÅ AFRIKA I SENGÅ!

Haha, Frank er så konge!

hahaha, jeg daua da han sa dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjell på rasisme og fremmedfrykt. Må huske at denne mannen tydeligvis ikke er mye ute blant folk.

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Rasisme må være et av de mest misbrukte ordene som brukes. Enda verre blir det når vi på vegne av utfordreren skal bruke ordet, uten at han selv føler seg utsatt for rasisme - noe jeg da virkelig ikke fikk inntrykk av at han følte?!

Frank har fremmedfrykt. Det er noe helt annet enn rasisme.

Frank er og blir en raring. Uten han tror jeg hele Farmen hadde vært ganske så mye kjedeligere. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Kjente jeg ble veldig nysgjerrig på hva det var Frank ble så sint over som skal komme i neste episode ...?

Også var det litt morsomt at Magnhild ble så sint på Frank fordi han ikke ville hilse på utfordrerne at hun tok tak i armen hans og sa med en sint stemme at, JO! det skal han. Nesten som en mor som irettesetter barnet sitt. Komisk.

Jeg tror han ble sint fordi han ikke blir valgt til førstekjempe slik han faktisk håper at han blir. Kanskje alina velger magnhild igjen eller noe? Hvis dette med at frank blir sur skjer under førstekjempevalget da.. Så slik ut ..

Alina vil vel vinne på og velge damekamp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme må være et av de mest misbrukte ordene som brukes. Enda verre blir det når vi på vegne av utfordreren skal bruke ordet, uten at han selv føler seg utsatt for rasisme - noe jeg da virkelig ikke fikk inntrykk av at han følte?!

Frank har fremmedfrykt. Det er noe helt annet enn rasisme.

Frank er og blir en raring. Uten han tror jeg hele Farmen hadde vært ganske så mye kjedeligere. :icon_lol:

Ja det hadde vært sååå kjedelig med en sesong der alle deltakerne hadde hatt respekt for dyrene og unngå å tatt knerten på et dyr bare for moro skyld eller for stillhet.

Kjempe kjedelig med godt dyrehold så det er bra tv 2 finner slike mennesker som dreper en hane bare for show, det blir ikke mer moro enn det.

Anonymous poster hash: 76622...3b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må le litt her da......det er et tv-program.

Det dere glemmer er at det står mye på spill for alle på farmen.

Hvem vinner farmen? Den slueste, den taktiske, og den som klarer å spille spillet rett.

Det skal være med noen drittsekker, for ha er vel tv uten det?

Frank er smart.....han gidder ikke bruke krefter på jobbing. Sparer på de. Han bruker metoder for å sluntre unna jobbing osv. De andre oppdager for sent det er for de, at han spiller et spill.

Anonymous poster hash: a1745...67f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå for alt i verden at Tv2 lager en humoristisk situasjon over drapet på hanen! Det er motbydelig. Jeg forstår at de bor på en gård og at hanen en dag ville blitt kverket, men det er alikevel så respektløst. Det er forskjell på en situasjon der man bestemmer seg for at man trenger kjøttet til et dyr osv, og på at en person gjør det på pur faen.
For å ikke å snakka om at man må jo være helt syk i hodet som bare bestemmer seg for å ta livet av et levende vesen helt uten videre?! Det burde få store konsekvenser for Frank! Jeg er sikker på at det hadde det også fått om det var noen andre som hadde utført dette - men han er vel for kostbar i underholdningsverdi. Jeg blir kvalm av hele opplegget. Fra nå av blir det ikke noe mer Farmen-titting her.

Endret av Amananas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasist? For noe tull. Han er ærlig, sier han er skeptisk, men når han ble litt bedre kjent med Banthata så da han jo at han virket trivelig.

Frank vokste i mine øyne etter denne episoden.

Skulle ikke forundre meg om Tv2 i kulissene irettesatte Frank da han ytret rasistiske meninger, og ba han skjerpe seg for ikke å bli kastet ut.. Men hva vet vi..

Har han drept hanen? Det fikk jeg ikke med meg. Da synes jeg også at han ikke burde være der når han oppfører seg sånn. Men TV2 vil vel ikke kaste han ut for da synker sikkert seertallene. Idiotisk

Jepp, det gjorde han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok ikke noe konsekvenser det nei, for noen sesonger siden var det jo noen som drepte en gås som de spiste i skjul, husker ikke hvem det var.. Eneste de fikk som straff var at de måtte betale for den når oppholdet var over, altså verdien i det året de skal leve i, det var vel 2 kroner eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...