AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #21 Del Skrevet 23. september 2014 Når det første noen sier i en ny debatt er "jeg gadd ikke å lese artikkelen eller se videoen,men la meg fortelle deg hvorfor du tar feil." Seriøst, det burde vært regnet som avsporing eller irrelevant og fjernet fra tråden. Anonymous poster hash: 515d9...d29 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. september 2014 #22 Del Skrevet 23. september 2014 Alle som er tror at psykisk syke kan fungere normalt hvis de bare tar seg nok sammen. I perioder har jeg holdt meg borte fra KG for å beskytte meg selv mot alle de hatefulle innleggene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #23 Del Skrevet 24. september 2014 alle kvinner og menn som har så høy moral at himmelen er blåst vekk for lengst! her er det virkelig noen som har svaret på hvordan det er rett å leve! irriterer meg bittelitt når det blir sånn klein type flørting i trådene. man ser jo at x prøver sitt beste for å imponere y mens y prøver sitt beste for å avslutte samtalen på en hyggelig måte. jeg vil bare holde meg for øynene :/ Anonymous poster hash: eb1cb...822 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinni Skrevet 24. september 2014 #24 Del Skrevet 24. september 2014 De som kun kritiserer/retter De som sprer hat/fobi (islamofobi, homofobi osv.) Dobbeltmoral Troll 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. september 2014 #25 Del Skrevet 24. september 2014 Dårlig trolling. Gode trolleinnlegg kan jeg sette pris på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 24. september 2014 #26 Del Skrevet 24. september 2014 Folk som vil snakke,men ikke høre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 24. september 2014 #27 Del Skrevet 24. september 2014 Alle trolleinnleggene om norske kvinner. Folk som hele tiden skal tulle og aldri være seriøse Brukere som ikke godtar at andre ser på ting annerledes Folk som er så bastante i sine egne meninger og tror de vet og kan best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 24. september 2014 #28 Del Skrevet 24. september 2014 Irriterer meg mest over at det ikke går an å diskutere politikk/ideologi uten å bli hudflettet og trakassert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #29 Del Skrevet 24. september 2014 All den normaliseringen av psykisk sykdom. Misforstå meg rett, det er greit å ha en psykisk sykdom og det er en sykdom som alle andre. Men slutt å glorifiser det! Flertallet er IKKE psykisk syke. Selv om man er psykisk syk har man ikke større rett på å oppføre seg idiot, noen ganger er det faktisk din egen feil at folk er teite med deg. Normale må IKKE forstå hva psykisk syke går igjennom. Normale må IKKE vise hensyn for enhver pris, det er pålagt. Det er GREIT at normale synes at enkelte psykisk sykdommer er skumle og det er GREIT at noen holder seg unna folk med enkelte diagnoser. Å nei, jeg fordømmer ikke alle psykisk syke fordi jeg snakker om problemer jeg har med psykisk syke. Så forbanna lei av de silkeputene som skal syes under armene på enkelte..... Anonymous poster hash: fb051...ff5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 24. september 2014 #30 Del Skrevet 24. september 2014 Det som irriterer meg her er stort sett det samme som jeg generelt sett finner slitsomt: Idioti, ignoranse og intoleranse. I tillegg havner passiv-aggressive poster relativt høyt opp på listen over det jeg hadde klart meg utmerket godt uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 24. september 2014 #31 Del Skrevet 24. september 2014 Irriterer meg at folk prøver å argumentere mot meg ved å gjenta det jeg sa,men snu på ordene fullstendig til det punktet hvor det bare høres dumt ut.Det viser mangel på vilje til å ha saklig diskusjon. Syns bare det er dumt, fordi hvis du klarer å holde deg saklig så vil jeg gjerne høre dine meninger og veie over argumentene dine, men når du åpenbart velger å misforstå og være frekk så har du allerede tapt debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #32 Del Skrevet 26. september 2014 Akkurat nå er det trådtitler som "Hva synes du om...", "Hjelp!", "Jeg trenger råd." og "Les dette!" Er det virkelig så vanskelig å formulere en overskrift som forteller om tråden handler om ullskjerf eller analsex? Jeg tenkte på deg når jeg leste den tråden som heter Kjære jenter Jeg trodde det var en hyllest til kvinner jeg Anonymous poster hash: 67983...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 26. september 2014 #33 Del Skrevet 26. september 2014 De som roper troll så fort det er en problemstilling som er litt sær eller uten om det vanlige. Det kan være utrolig gøy å diskutere i slike sære tråder, men irriterende når det er noen som roper troll for annet hvert innlegg. Og veldig kjipt for TS om det faktisk ikke er trolling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 26. september 2014 #34 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg tenkte på deg når jeg leste den tråden som heter Kjære jenter Jeg trodde det var en hyllest til kvinner jeg Anonymous poster hash: 67983...bfb Hahaha. Den med spørsmålet om hvor man ønsker å få servert spermen? Jo, ble litt skuffa når jeg trykket inn på den jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #35 Del Skrevet 26. september 2014 Hahaha. Den med spørsmålet om hvor man ønsker å få servert spermen? Jo, ble litt skuffa når jeg trykket inn på den jeg også. Den ja! Anonymous poster hash: 67983...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #36 Del Skrevet 26. september 2014 To typer tråder 1. "False flag" / konspirasjonsteorier 2. Tråder opprettet av umodne personer som hakker løs på politi og lignende etater. Anonymous poster hash: 209b1...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 27. september 2014 #37 Del Skrevet 27. september 2014 Tanketomme innlegg som kun er skrevet for å stryke trådstarter med hårene og egentlig ikke leverer noe som helst matnyttig. Gi meg alle verdens troll og dårlige forsøk på humor før denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. september 2014 #38 Del Skrevet 27. september 2014 Alle hint som hele tiden legges ut om folks agenda, eller baktanker, om å møtes for å innlede et (seksuelt) forhold med noen på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. september 2014 #39 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Tanketomme innlegg som kun er skrevet for å stryke trådstarter med hårene og egentlig ikke leverer noe som helst matnyttig. Gi meg alle verdens troll og dårlige forsøk på humor før denslags. Det kalles å fiske etter å få klarhet i TS sin eventuelle åpenhet for å innlede et forhold med noen utenfor forumet. Og ja, det er jævlig slitsomt. Endret 27. september 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. september 2014 #40 Del Skrevet 27. september 2014 All den normaliseringen av psykisk sykdom. Misforstå meg rett, det er greit å ha en psykisk sykdom og det er en sykdom som alle andre. Men slutt å glorifiser det! Flertallet er IKKE psykisk syke. Selv om man er psykisk syk har man ikke større rett på å oppføre seg idiot, noen ganger er det faktisk din egen feil at folk er teite med deg. Normale må IKKE forstå hva psykisk syke går igjennom. Normale må IKKE vise hensyn for enhver pris, det er pålagt. Det er GREIT at normale synes at enkelte psykisk sykdommer er skumle og det er GREIT at noen holder seg unna folk med enkelte diagnoser. Å nei, jeg fordømmer ikke alle psykisk syke fordi jeg snakker om problemer jeg har med psykisk syke. Så forbanna lei av de silkeputene som skal syes under armene på enkelte..... Anonymous poster hash: fb051...ff5 Unnskyld, men bare som en liten dirgresjon. Drar du samme typen linje mellom folk som er normale og folk med hjertefeil også. Eller normale folk og folk med diabetes? De som har blindtarmbetennelse og de som er normale? Jeg bare lurte, lizm. (Nei, jeg lurte ikke.) En psykisk sykdom er en sykdom, slik som alle andre sykdommer. Man er ikke unormal fordi man er syk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå