Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Saga liker jeg veldig godt, og kunne nok ha valgt det til kommende baby (hvis det er eijente), men her er nok ikke mannen enig. Jeg assosierer det ikke med kiosklitteratur, men synes det rett og slett klinger vakkert.

Hehe det er ikke bare kiosklitteratur man får assosiasjoner til.. Jeg begynner å tenke på verktøy, for å være ærlig :P

Saga, og så kan de andre hete Hammer'n, Slegga og Tanga? :fnise: Og hva med Mannen med Ljåen? :P

Huff, synes Saga er et grusomt navn på alle måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det er ikke bare kiosklitteratur man får assosiasjoner til.. Jeg begynner å tenke på verktøy, for å være ærlig :P

Saga, og så kan de andre hete Hammer'n, Slegga og Tanga? :fnise: Og hva med Mannen med Ljåen? :P

Huff, synes Saga er et grusomt navn på alle måter.

Å ja, du tenker Saga på den måten, ja :fnise: Ha ha, det har jeg heldigvis aldri gjort ( og akter ikke begynne med det nå ;))

Nei, jeg synes Saga er veldig vakkert, men det spørs nok om jeg får brukt det noen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste har Louise som nr to, og hadde jeg kommet på lovise så hadde det blitt det. Mer stil og annen hver unge heter jo et eller annet louise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jon synes jeg er kjempefint. Enkelt, pent, og velkjent navn samtidig som det ikke annenhver unge heter det.

Ja men det burde være John med H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om navnet Janis? Etter Janis Joplin, så klart :)



Anonymous poster hash: 2f19c...e5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes dere om navnet Lovise? :)

Fint! Gir meg assosiasjoner til mamman til Ronja Røverdatter. :)

Anonymous poster hash: 2f19c...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns folket om Millie eller Mina? Tror det er de navna jeg har vurdert til jente som ikke er nevnt her fra før av :)

Saga er et av de som også vurderes, syns det er kjempefint og enkelt!

Guttenavn er jaggu verre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina vurderte jeg til Mini, men det viste seg å være veldig populært og mange fikk det, så jeg slo det fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om Maren, Martin, Marte, Mats, Mona, Milly og Mina?



Anonymous poster hash: ec016...93f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Hva synes dere om Maren, Martin, Marte, Mats, Mona, Milly og Mina?

Anonymous poster hash: ec016...93f

Du glemte Morten minstemann :P

Jeg liker alle unntatt Mats og Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina vurderte jeg til Mini, men det viste seg å være veldig populært og mange fikk det, så jeg slo det fra meg.

Er bare litt over 2000 som har det som eneste fornavn faktisk... Vet det har blitt mer populært, men har likt det så lenge både pga. det jeg siterer under her og vi har det i familien :)

Hva synes dere om Maren, Martin, Marte, Mats, Mona, Milly og Mina?

Anonymous poster hash: ec016...93f

Du glemte Morten Minstemann :) Men er litt derfra, ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over 3 k som har det. Det er jo ikke mange. Men om du ser på grafen, så hadde det et stort hopp for noen år tilbake, da jeg ventet Mini. Hennes navn har forresten økt med nesten 200 % siden hun fikk sitt. Det er vanskelig å forutse slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant... Må nesten bare velge det man liker, så lenge det ikke er heeelt på topp! Kjedelig med Nora A, B, C, D, E, F og G i samme klasse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...