Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei:) jeg kunne tenke med noen litt spesielle guttenavn forslag. Ikke av typen chrisander og den type "Unge mødrenavn"..

Arvid.

Åsvar.

Anders.

Tore.

Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:) har sett på en del navn som emrik, mika, levi osv.. Men de faller ikke heelt i smak hos sambo:)

Er ikke det litt sånn unge mødre navn da? Ikke at det gjør noe, men du skrev at du ikke ønsket det...

Anonymous poster hash: 65001...1a1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her:) har sett på en del navn som emrik, mika, levi osv.. Men de faller ikke heelt i smak hos sambo:)

Samboer heter det. Det er kun unge mødre som tror man kan skrive sambo! :opplyser: (Right back at ya') :P

Anonymous poster hash: f8442...2dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navn som jeg hater misliker lyden av er Berit, Gerd, Gøran, Rolf, Inge, Bernt og Bengt.

Trevor og Liam klanger helt ok i mine ører. Det det handler for min del er selveste ordlyden av navnet. Som du ser kommer tre konsonanter etter hverandre som oftest uheldig ut.

Niks, det blir i "unge mødre" stil på linje med Liam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn som jeg hater misliker lyden av er Berit, Gerd, Gøran, Rolf, Inge, Bernt og Bengt.

Trevor og Liam klanger helt ok i mine ører. Det det handler for min del er selveste ordlyden av navnet. Som du ser kommer tre konsonanter etter hverandre som oftest uheldig ut.

Forstår hva du mener, men jeg kjenner noen kjekke mennesker som heter det der, så da er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar (men det er jo dessverre på topplisten nå)

Johan

Ola

Hans

Albert

Alfred

Wilhelm

Nikolai

Viktor

Henrik

Fredrik

Abel

Adam

Edvard

Joel

Iver

Syvert

Sivert

Sigve

Elliot

Selmer

Lyder

Silas

Wilmer

Samuel

Juel

Viljar

Theis

Sevat

Wille

Mats

Max

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silas :)
Jeg vurderte det sterkt på min gutt men mannen likte det ikke.
Er et navn fra Bibelen, en av disiplene tror jeg?!



Anonymous poster hash: 1360f...abf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du mener, men jeg kjenner noen kjekke mennesker som heter det der, så da er det greit.

Ja, men nå snakker vi ikke om kjekkhet, men om navnet. På så måte synes jeg også didrik er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå snakker vi ikke om kjekkhet, men om navnet. På så måte synes jeg også didrik er fint.

Vel, men navn blir jo kjekkere hvis man kjenner snille mennesker som heter det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...