AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2602 Skrevet 6. mars 2015 Hva mener du? Det er et vakkert navn! Anonymous poster hash: 381df...23a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2603 Skrevet 6. mars 2015 Liker Lea best uten h Lea uten h er et etternavn Men uansett, navnet er fint, men det har jo vært på topplistene i veldig mange år, ergo veeeeeeeldig mange heter dette. Det er jo så mange fine navn å velge mellom, hvorfor ikke velge et som ikke hvert tredje barn heter? Anonymous poster hash: 047e3...655
Nanami Skrevet 6. mars 2015 #2604 Skrevet 6. mars 2015 Lea uten h er et etternavn Men uansett, navnet er fint, men det har jo vært på topplistene i veldig mange år, ergo veeeeeeeldig mange heter dette. Det er jo så mange fine navn å velge mellom, hvorfor ikke velge et som ikke hvert tredje barn heter? Anonymous poster hash: 047e3...655 Vel, det er et formavn også. Jeg kjenner flere som heter det. Frank er er etternavn det også, men du ville vel ikke sagt det til en mann som het Frank på den måten? Men er enig i at det er veldig mange barn som heter det, og er kanskje på tide å finne andre navn. Men så var jo Silje, Kristine, Katrine osv veldig populært da jeg var født, så det at mange heter det samme er jo ikke noe nytt. Jeg gikk i klasse med 4 Kristine'er 1
Gjesten Skrevet 6. mars 2015 #2606 Skrevet 6. mars 2015 Hva med Nicholas? Jeg synes det er litt tungt med den o-en inni, men det er et greit navn
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2607 Skrevet 7. mars 2015 Tips til guttenavn og jentenavn som inneholder eller starter på Å? Kan være O eller AA som uttales "Å" Anonymous poster hash: ed7cf...d1b
Gjest Belle âme Skrevet 7. mars 2015 #2608 Skrevet 7. mars 2015 Tips til guttenavn og jentenavn som inneholder eller starter på Å? Kan være O eller AA som uttales "Å" Anonymous poster hash: ed7cf...d1b Åse, Åshild og Åsta. Åsmund, Åmund, Ådne, Ørjar, Ørjan.
Millimani Skrevet 7. mars 2015 #2609 Skrevet 7. mars 2015 Lea uten h er et etternavn Men uansett, navnet er fint, men det har jo vært på topplistene i veldig mange år, ergo veeeeeeeldig mange heter dette. Det er jo så mange fine navn å velge mellom, hvorfor ikke velge et som ikke hvert tredje barn heter? Anonymous poster hash: 047e3...655 Flere navn som er både fornavn og etternavn da. Du har jo f.eks. Fran©k, Magnus, Lea og Linde. Hva med Nicholas? Nicholas er fint går også fint å skrive Nikolas
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2610 Skrevet 7. mars 2015 Nicholas er nydelig, en av favorittene mine, de er: 1. Oliver 2. Nicholas 3. Lars 4. Adrian 5. Aleksander 6. Thomas 7. Sebastian Anonymous poster hash: 56e65...665
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2611 Skrevet 7. mars 2015 Vidkun er et vakkert navn! Glem han der krigsfyren, det er 100 år siden snart og om 100 år er allting glemt. Syns navnet er nydelig. Anders derimot håper jeg dør ut. Anonymous poster hash: 381df...23a 1
wilmap Skrevet 7. mars 2015 #2612 Skrevet 7. mars 2015 Tips til guttenavn og jentenavn som inneholder eller starter på Å? Kan være O eller AA som uttales "Å" Anonymous poster hash: ed7cf...d1b Ånon,Åge og Åsleik.
beige Skrevet 7. mars 2015 #2613 Skrevet 7. mars 2015 Tips til guttenavn og jentenavn som inneholder eller starter på Å? Kan være O eller AA som uttales "Å" Anonymous poster hash: ed7cf...d1b Åsne og Ådne
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2614 Skrevet 8. mars 2015 Hva synes dere om navnet Anine? Klinger det med guttenavnet William? Anonymous poster hash: 4f5d0...301
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2615 Skrevet 8. mars 2015 Hva synes dere om navnet Anine? Klinger det med guttenavnet William?Anonymous poster hash: 4f5d0...301 Synes de klinger godt sammen, men synes ikke selv av Anine er fint. Anonymous poster hash: 46fb3...4f8
geene Skrevet 8. mars 2015 #2617 Skrevet 8. mars 2015 Kristian eller Christian? Hva tror dere? Jeg like begge deler:) Forskjellen for meg er at Christian virker som et mer "overklassenavn" enn Kristian
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2618 Skrevet 8. mars 2015 Vel, det er et formavn også. Jeg kjenner flere som heter det. Frank er er etternavn det også, men du ville vel ikke sagt det til en mann som het Frank på den måten? Men er enig i at det er veldig mange barn som heter det, og er kanskje på tide å finne andre navn. Men så var jo Silje, Kristine, Katrine osv veldig populært da jeg var født, så det at mange heter det samme er jo ikke noe nytt. Jeg gikk i klasse med 4 Kristine'er Ja, det er mange navn som også brukes som etternavn.. Men f.eks. Frank er mye vanligere som fornavn enn etternavn..! Lea der i mot, er motsatt. Lea er mye vanligere som etternavn enn fornavn. Og Leah er mye vanligere som fornavn (er det i det hele tatt et etternavn). Og nei, det er ikke nytt at mange heter det samme:) Men hvor gøy er det egentlig å være Kristine nr. 4 i en og samme klasse? Hvor mange Kristine'er er det ikke da på hele skolen, i hele byen..? "Hvem mener du, Kristine A., Kristine Ø., Kristine H.K. eller Kristine L.?" Da mener jeg at av alle de nydelige navnene som finnes, hvorfor velge akkurat det samme som alle andre? Hvorfor ikke finne et vakkert navn som i alle fall ikke halve barnehagen heter? Tips til guttenavn og jentenavn som inneholder eller starter på Å? Kan være O eller AA som uttales "Å" Anonymous poster hash: ed7cf...d1b Håkon, Kåre, Konrad, Tord, Torstein, Trond, Torvald, Oskar, Oliver, Odd, Bård, Håvard, Pål, Njål, Ståle, Mons, Leon Åsne, Åste, Ågot, Åsa, Tonje, Sonja, Ronja, Troja, Åshild, Oddny Anonymous poster hash: 047e3...655
Gjesten Skrevet 8. mars 2015 #2619 Skrevet 8. mars 2015 Kristian eller Christian? Hva tror dere? Definitivt Kristian! 1
Nanami Skrevet 8. mars 2015 #2620 Skrevet 8. mars 2015 Ja, det er mange navn som også brukes som etternavn.. Men f.eks. Frank er mye vanligere som fornavn enn etternavn..! Lea der i mot, er motsatt. Lea er mye vanligere som etternavn enn fornavn. Og Leah er mye vanligere som fornavn (er det i det hele tatt et etternavn). Og nei, det er ikke nytt at mange heter det samme:) Men hvor gøy er det egentlig å være Kristine nr. 4 i en og samme klasse? Hvor mange Kristine'er er det ikke da på hele skolen, i hele byen..? "Hvem mener du, Kristine A., Kristine Ø., Kristine H.K. eller Kristine L.?" Da mener jeg at av alle de nydelige navnene som finnes, hvorfor velge akkurat det samme som alle andre? Hvorfor ikke finne et vakkert navn som i alle fall ikke halve barnehagen heter? Håkon, Kåre, Konrad, Tord, Torstein, Trond, Torvald, Oskar, Oliver, Odd, Bård, Håvard, Pål, Njål, Ståle, Mons, Leon Åsne, Åste, Ågot, Åsa, Tonje, Sonja, Ronja, Troja, Åshild, Oddny Anonymous poster hash: 047e3...655 Jeg har aldri møtt noen som heter Lea til etternavn. Men men. Det er hvertfall mye finere enn Leah. Leah er sikkert fint i utlandet, men den h-en er litt rar. Uttales den? Jeg har selv et navn som mange andre het og det var aldri noe problem. Vi var heldige som hadde et så fint navn. Når man er liten liker man jo å være lik. Men det har jo ingenting å si. Liker man et navn synes jeg ikke man skal bry seg om andre også liker samme navn. 1
Fremhevede innlegg