Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser om alle navnene rundt her som er så populære, men ingen nevner Kristin. Jeg syns det er så fint, og det er det eneste navnet jeg og mannen har blitt enige om til lillesøster som kommer snart. Storesøster heter Astrid.

Hva syns dere om Kristin til en baby i dag, blir det veldig rart? Vi velger nok navnet uansett, men hadde vært interessant å høre noen meninger.

En venninne fikk baby i mars og hun heter Kristin. Kort og greit navn.

Videoannonse
Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet

Dominik, Jona(s), Oliver, Alaska, Melissa, Aria, Luna

Skrevet

Får jeg en jente ønsker jeg å kalle henne Sonja. Syns det er utrolig fin! Ellers liker jeg også Agnes, Julia og Olivia.

Guttenavn er vanskeligere og jeg har ingen favoritter men jeg liker Phillip, Sebastian, Henrik, Viktor og Oscar.

Anonymous poster hash: 7ff90...d23
Skrevet

Hva synes dere om:

Sari

Irja

Varja

Alva

Ingerlin

Irma

?

Anonymous poster hash: 2f19c...e5a
Skrevet

Vi har tre navn som vi vurderer å kalle vårt barn. Vi liker navn som ikke er så vanlige, og som er litt "gammeldagse" :) Vi klarer rett og slett ikke bestemme oss :( hva synes dere er penest av: Åsmund, Sveinung eller Tollef?

Anonymous poster hash: c1cdf...e14
Skrevet

Av de 3, ville jeg valgt Åsmund.

Skrevet

Vi har tre navn som vi vurderer å kalle vårt barn. Vi liker navn som ikke er så vanlige, og som er litt "gammeldagse" :) Vi klarer rett og slett ikke bestemme oss :( hva synes dere er penest av: Åsmund, Sveinung eller Tollef?

Sveinung og Åsmund er flotte navn begge to! Men liker best Sveinung

Anonymous poster hash: 44549...0fd

• Liker 3
Skrevet

Det er neimen ikke lett å velge navn..kanskje vi bare må bruke alle 3 :fnise: ts

Skrevet

Hva synes dere om:

Sari

Irja

Varja

Alva

Ingerlin

Irma

?

Anonymous poster hash: 2f19c...e5a

Synes Sari er søtt, men høres litt for utenlandsk ut for meg. Irma er ok. Likte ikke de andre.

• Liker 1
Skrevet

Sveinung eller Tollef :) Åsmund får meg til å tenke på Åse av en eller annen grunn, pluss at det er forferdelig upraktisk med Å i navnet sitt. Jeg har det og det er skikkelig pesete i pass, med paypal og andre webting, samt det er vanskelig for folk som ikke er nordiske å uttale.

Skrevet

Amund :rodmer::rodmer: Var kanskje ikke det du spørte om da, men ;-)

Anonymous poster hash: df947...769
  • Liker 2
Skrevet

Får jeg en jente ønsker jeg å kalle henne Sonja. Syns det er utrolig fin! Ellers liker jeg også Agnes, Julia og Olivia.

Guttenavn er vanskeligere og jeg har ingen favoritter men jeg liker Phillip, Sebastian, Henrik, Viktor og Oscar.

Anonymous poster hash: 7ff90...d23

Jeg også liker Sonja, men det blir ofte til "Sånn, ja", vertfall på min dialekt

Anonymous poster hash: 16ded...863

Skrevet

Åsmund.

Anonymous poster hash: a7b0e...dfc
Skrevet

Åsmund Tollef (om det passer med etternavnet deres) :plystre:

Skrevet

Åsmund finnes av de tre. Tollef på en veldig tett andreplass.

Skrevet

Tollef

Har forresten aldri sliti med Å i navnet mitt.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...