Gå til innhold

Ulrik Imtiaz Rolfsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er han et svin?

Anonymous poster hash: a5c1d...e0c

Et som i spise.
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et som i spise.

Huff da, blingset litt der. :sjenert:

Takk, Lutetium. :) Og beklager, attegløyma. :blush:

Skrevet

Ja, han er liksom riksmuslimen, da. Og så heter han både Ulrik og Rolfsen, og det er noe man kan ha tillitt til.

Er dette et ironisk ment eller? Jeg håper at du skjønner hva jeg vil frem til?

• Liker 1
Skrevet

Så i skrevet i en norsk PK, multikulturell, sosialist/kommunistisk blekke som aldri skriver kritisk om fremmedkulturell innvandring..

Hæ?

Skrevet

Hæ?

har redigert, men de som syntes norsk media er så pk, de må jo være fornøyde nå

Skrevet (endret)

Du synes da åpenbart ikke det var noe særlig bra med innvandrere som var gode "house niggers" som jeg antar er måten du ser på dem.

Ikke heng deg opp i ordet "nigger". Jeg vil tro du vet meget godt hva uttrykket "house nigger" betyr. Prøv å kjemp mot kvalmen som oppstår i deg når du leser ordet, og heller fokuser på poenget mitt.

Hvorfor latterliggjør du at mange, inkludert meg selv, synes det er tillitsvekkende med mennesker som opptrer som en selv? Det er helt naturlig fra naturens side at det vekkes tillitt når man ser mennesker som oppfører seg, og ser ut som en selv. Det er blandt annet derfor innvandring med store mengder mennesker fra vidt forskjellige kulturer sjeldent/aldri fungerer spesielt godt.

Ta deg en banan, Julius.

Jeg henger meg litt opp i at du tillegger meg en masse meninger som jeg aldri har gitt uttrykk for. Og nå også emosjonelle og fysiologiske reaksjoner som jeg aldeles ikke har.

Selvsagt er det tillittsvekkende at folk er som deg. Og tilsvarende skremmende, vil jeg tro, når det ser ut til at de er mer enn bare litt forskjellige. Du gleder deg ved at Ulrik Rolfsen er så norsk, og ønsker at alle innvandrere kunne være like norske som ham. Det er baksiden av den mynten som er litt problematisk, for de fleste innvandrere er jo ikke som ham, selv om de for en stor del er ganske OK mennesker, allikevel.

Endret av Mann 42
Skrevet (endret)

Eg har vel ikkje skrive at han er eit svin??? Han et svin, dvs at han "spiser svin", noko muslimar ikkje gjer...

Edit: beklagelse mottatt og akseptert ;)

Endret av attegløyma
  • Liker 2
Skrevet

Eg har vel ikkje skrive at han er eit svin??? Han et svin, dvs at han "spiser svin", noko muslimar ikkje gjer...

Edit: beklagelse mottatt og akseptert ;)

Det var bra , tusen takk! :)

Noen ganger leser man bare litt for fort.

Skrevet

Ryddet for persondebatt.

- Magnifique, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...