Gjest FuturePrimitive Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Fy faen for en jævla... HELT den mannen er!! Smask! Stå på for gode norske verdier. Du er en ekte nordmann. http://www.aftenposten.no/kultur/Ulrik-Imtiaz-Rolfsen-denger-los-pa-norskpakistanere-7708715.html 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Wow "Han mener han er godt oppdatert via sine 4500 pakistanske slektninger i Oslo. Nordmenn flest derimot, tror han vet minimalt om hva som foregår." og "- Jeg blir helt matt av å se hvor sant det er, sukker han og forteller om intervjuer han har gjort med pakistanske gutter for NRK Brennpunkt. De er født og oppvokst i Norge, men knapt i stand til å uttrykke seg på norsk. Har et kvinnesyn bygget på at alt gikk galt da kvinnen fikk åpne munnen. Og sier uten blygsel at de vil ha koner, gjerne flere, som skal holde kjeft og være hushjelper." og "- Men noe må da endre seg? - Ja. Jentene som bli leger er for kloke og oppegående til å ta en mann opplært til å slå og voldta henne. Men også de er manipulert til å tro at de ikke har noe annet valg enn å gifte seg med sine egne."Anonymous poster hash: 3e4e7...67b Anonymous poster hash: 3e4e7...67b
Drizzt Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Fy faen for en jævla... HELT den mannen er!! Smask! Stå på for gode norske verdier. Du er en ekte nordmann. http://www.aftenposten.no/kultur/Ulrik-Imtiaz-Rolfsen-denger-los-pa-norskpakistanere-7708715.html Han og Adil Khan skulle jeg ønske det var flere av blant muslimene i Norge. 1
Gjest Haaploes Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Han er over gjennomsnittet cool til menneske å være.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Han er over gjennomsnittet cool til menneske å være. Ja, og spesielt til muslim å være. For de er under gjennomsnittet "coole". 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Han og Adil Khan skulle jeg ønske det var flere av blant muslimene i Norge. Han slår meg egentlig ikke som noen muslim. Skulle bare ønske det var flere fra det området i verden som var som disse to du nevner. 1
Gjest extra Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Han slår meg egentlig ikke som noen muslim. Skulle bare ønske det var flere fra det området i verden som var som disse to du nevner. Saken er at slike finnes også, men de er ikke profilerte i mediene. Derfor "ser" ikke slike som deg med flere disse personene. Det er disse norske dørvakter på utesteder nekter inngang for eks. Med dine premisser tolker jeg det dithen at alle innvandrere må være profilerte og tilgjengelige for offentligheten før de aksepteres? 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Han og Adil Khan skulle jeg ønske det var flere av blant muslimene i Norge. Ja, og spesielt til muslim å være. For de er under gjennomsnittet "coole". Hvordan vet dere at han er muslim? Anonymous poster hash: a5c1d...e0c 2
Drizzt Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Han slår meg egentlig ikke som noen muslim. Skulle bare ønske det var flere fra det området i verden som var som disse to du nevner. Hvordan vet dere at han er muslim? Anonymous poster hash: a5c1d...e0c Svarer til begge to. Jeg leste et sted i en artikkel om ham at han er muslim, men det kan godt være at han ikke er det.
Gjest gloria Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Ja takk til flere mennesker som dette!
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Saken er at slike finnes også, men de er ikke profilerte i mediene. Derfor "ser" ikke slike som deg med flere disse personene. Det er disse norske dørvakter på utesteder nekter inngang for eks. Med dine premisser tolker jeg det dithen at alle innvandrere må være profilerte og tilgjengelige for offentligheten før de aksepteres? Ja, han er liksom riksmuslimen, da. Og så heter han både Ulrik og Rolfsen, og det er noe man kan ha tillitt til.
Apis Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Så skrevet i en norsk PK, multikulturell, sosialist/kommunistisk blekke, som aldri skriver kritisk om fremmedkulturell innvandring.. Endret 1. oktober 2014 av Apis 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Saken er at slike finnes også, men de er ikke profilerte i mediene. Derfor "ser" ikke slike som deg med flere disse personene. Det er disse norske dørvakter på utesteder nekter inngang for eks. Med dine premisser tolker jeg det dithen at alle innvandrere må være profilerte og tilgjengelige for offentligheten før de aksepteres? På ingen måte min kjære sosialistvenn. Jeg kjenner antakelig flere innvandrere og muslimer enn deg, og jeg stiller ikke så høye krav. Men du burde oppdatere deg litt på det faktum at muslimer flest ikke er så "moderate" som de på den korrekte siden av europeisk politikk skal ha det til. Islam er en nokså totalitær religion med tentakler som omfavner også politikk. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Ja, han er liksom riksmuslimen, da. Og så heter han både Ulrik og Rolfsen, og det er noe man kan ha tillitt til. Buhuhu.. Altså, du er så selvhatende at det er helt merkelig. Skal det at en innvandrer er integrert også rakkes ned på nå? Når en innvandrer har norsk navn, snakker flytende(har dialekt), går på ski, spiser kvikklunsj, så er han en "house nigger"? Er det det du mener? Du skammer deg når innvandrere omfavner den kulturen de kommer til? For ja, jeg glemte nesten..du hater jo norsk kultur, og du spyr inne i deg når noen trives her. Selv ønsker du jo norsk kultur utryddet. Personlig blir jeg glad, og det vekker tillitt ja, når jeg ser mennesker som er integrert. Du blir glad når du ser asimillering? 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Hvordan vet dere at han er muslim? Anonymous poster hash: a5c1d...e0c Nei, han er antakelig ikke muslim..I hvert fall har han ikke mye tro. For å være kul, avslappet, gjennomtenkt, og litterær har jo lite med islam å gjøre 1
Viktualia Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 Ehm, regnes han faktisk som innvandrer når han er født her av en norsk mor? 2
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Buhuhu.. Altså, du er så selvhatende at det er helt merkelig. Skal det at en innvandrer er integrert også rakkes ned på nå? Når en innvandrer har norsk navn, snakker flytende(har dialekt), går på ski, spiser kvikklunsj, så er han en "house nigger"? Er det det du mener? Du skammer deg når innvandrere omfavner den kulturen de kommer til? For ja, jeg glemte nesten..du hater jo norsk kultur, og du spyr inne i deg når noen trives her. Selv ønsker du jo norsk kultur utryddet. Personlig blir jeg glad, og det vekker tillitt ja, når jeg ser mennesker som er integrert. Du blir glad når du ser asimillering? Øh, har jeg rakket ned på noen? Jeg har ikke engang rakket ned på deg, så vidt jeg kan se. "House nigger"? Brutus, du har issues. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Øh, har jeg rakket ned på noen? Jeg har ikke engang rakket ned på deg, så vidt jeg kan se. "House nigger"? Brutus, du har issues. Du synes da åpenbart ikke det var noe særlig bra med innvandrere som var gode "house niggers" som jeg antar er måten du ser på dem. Ikke heng deg opp i ordet "nigger". Jeg vil tro du vet meget godt hva uttrykket "house nigger" betyr. Prøv å kjemp mot kvalmen som oppstår i deg når du leser ordet, og heller fokuser på poenget mitt. Hvorfor latterliggjør du at mange, inkludert meg selv, synes det er tillitsvekkende med mennesker som opptrer som en selv? Det er helt naturlig fra naturens side at det vekkes tillitt når man ser mennesker som oppfører seg, og ser ut som en selv. Det er blandt annet derfor innvandring med store mengder mennesker fra vidt forskjellige kulturer sjeldent/aldri fungerer spesielt godt. Ta deg en banan, Julius. 1
attegløyma Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Mora er norsk, han vaks opp med mora fordi faren var gift alt, og fekk etter kvart ungar med den pakistanske kusina/kona si. Ulrik Imtiaz Rolfsen et svin, snakkar ikkje urdu, har ein morfar som var nazist (alt frå eit anna inyervju eg las med han), så eg tvilar sterkt på at han er muslim... Når det er sagt verkar han verkeleg som ein dyktig mann ein bør høyre på. Eg har jobba såpass mykje på skular i Oslo aust at eg trur på det han fortel. Endret 1. oktober 2014 av attegløyma 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #20 Skrevet 1. oktober 2014 Mora er norsk, han vaks opp med mora fordi faren var gift alt, og fekk etter kvart ungar med den pakistanske kusina/kona si. Ulrik Imtiaz Rolfsen et svin, snakkar ikkje urdu, har ein morfar som var nazist (alt frå eit anna inyervju eg las med han), så eg tvilar sterkt på at han er muslim... Når det er sagt verkar han verkeleg som ein dyktig mann ein bør høyre på. Eg har jobba såpass mykje på skular i Oslo aust at eg trur på det han fortel. Hvorfor er han et svin? Anonymous poster hash: a5c1d...e0c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå