AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg vet at vi lever i 2014, men er det virkelig MEG som er rar, og blir sett stygt på, når jeg ikke forstår at menn står foran speilet og tar på seg eyeliner?! Er det slik at de fleste menn gjør dette idag, er det noe jeg ikke har fått med meg? For meg, er det er helt surrealistisk at menn bruker samme sminke som meg. Altså, menn! Dere er MENN. Hva i all verden har dere med sminke å gjøre? Det er kjempefint at dere tør å være dere selv, men beklager, jeg trenger et skikkelig mannfolk. Og nei, et skikkelig mannfolk låner IKKE mascaraen min. Verden står ikke til påske! Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. september 2014 #2 Del Skrevet 22. september 2014 Ja, hva blir det neste - kvinner med kort hår og bukser? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnFyr Skrevet 22. september 2014 #3 Del Skrevet 22. september 2014 Ingen menn tar på seg sminke eller eyeliner. Det er bare tull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 22. september 2014 #4 Del Skrevet 22. september 2014 De fleste menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Del Skrevet 22. september 2014 De fleste menn? Ja, jeg lurer på om dette her er vanlig idag? Jeg har nok bodd under en stein de siste 10 årene.. Likte meg bedre under steinen, der var det i det minste forskjell på menn og kvinner. Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. september 2014 #6 Del Skrevet 22. september 2014 Kjenner ingen som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubbabubba Skrevet 22. september 2014 #7 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg vet at vi lever i 2014, men er det virkelig MEG som er rar, og blir sett stygt på, når jeg ikke forstår at menn står foran speilet og tar på seg eyeliner?! Er det slik at de fleste menn gjør dette idag, er det noe jeg ikke har fått med meg? For meg, er det er helt surrealistisk at menn bruker samme sminke som meg. Altså, menn! Dere er MENN. Hva i all verden har dere med sminke å gjøre? Det er kjempefint at dere tør å være dere selv, men beklager, jeg trenger et skikkelig mannfolk. Og nei, et skikkelig mannfolk låner IKKE mascaraen min. Verden står ikke til påske! Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a Ja, det er skikkelig ille at ikke alle, inkl transer, homser, cis-menn, kvinner whatever ikke har som mål å please deg. Buhu, lizm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #8 Del Skrevet 22. september 2014 Ja, det er skikkelig ille at ikke alle, inkl transer, homser, cis-menn, kvinner whatever ikke har som mål å please deg. Buhu, lizm. What??! Er du helt ute? Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. september 2014 #9 Del Skrevet 22. september 2014 What??! Er du helt ute? Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a Han sikter sannsynligvis til det du skriver om at du må ha hva du definerer som et skikkelig mannfolk. Hvorfor skal disse mennene innrette seg etter dine preferanser? Og nei, det er ikke spesielt vanlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 22. september 2014 #10 Del Skrevet 22. september 2014 Rent teknisk sett synes jeg ikke det er noe verre at en mann bruker sminke som at en kvinne gjør det. Folk får gjøre som de vil, og om man synes at man tar seg bedre ut med sminke, så er det vel bare å kjøre på, uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 22. september 2014 #11 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Ingen menn jeg kjenner eller vet om, som bruker det. Endret 22. september 2014 av alegria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 27. september 2014 #12 Del Skrevet 27. september 2014 Når du går ute, ser det ut som de fleste menn bruker sminke? Hvis ja, hvor bort du egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #13 Del Skrevet 27. september 2014 Meh, samma for meg Om mannlighet defineres ut fra eyeliner vs ikke eyeliner så er det noen store hull i den definisjonen ass:P Anonymous poster hash: 5c65a...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 28. september 2014 #14 Del Skrevet 28. september 2014 Hvilket kjønn man er, blir ikke definert ut fra hva man velger å ha i ansiktet. Så er det noen menn som ikke er noe for deg TS. Greit det, så styr unna disse mennene du ikke finner attraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #15 Del Skrevet 28. september 2014 Men med sminke ? Hva er det?? Du mener vel MENN med sminke?Anonymous poster hash: bdcd1...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå