Gå til innhold

Bloggere


Lillemåltrost

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg men handler denne tråden om mamma til michelle? Jeg trodde denne tråden skulle handle om bloggere som vi liker/ikke liker jeg...



Anonymous poster hash: 8d910...103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir kvalm av dere som sitter å kritiserer en jente på 18 år. Tipper dere er langt eldre enn Anna og var garantert noen prakteksemplarer av noen englebarn som aldri gjorde noe galt eller feil når dere var 18. Se på dere selv før dere kritiserer andre. Jeg har aldri hørt Anna snakke drit om noen. Hun er langt mer moden enn enkelte på denne tråden det er sikkert og visst. Hadde jeg hatt dere som mor/søsken/venner hadde jeg vært langt i fra stolte over dere.Anonymous poster hash: 99787...d51

Enig med deg!! Anna er så god :)

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun gjør jo ikke det! Hun blogger jo om seg selv og livet sitt med michelle :)

Der all fokuset er på barnet, HE-HE

outfits av michelle, osv.

Anonymous poster hash: 54146...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eirinkristiansen.blogg.no

emilietommeberg.com

kenzas.se

livingdoll.no

wossa.blogg.no (vinneren av Det Nye jenta 2014)

fotballfrue.no



Anonymous poster hash: 0f61f...44a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda Ingeborgvik :D Hedda.blogg.no. Digger henne!

Enig!! Bare synd hun ikke blogger så ofte.

Anonymous poster hash: 26b68...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men handler denne tråden om mamma til michelle? Jeg trodde denne tråden skulle handle om bloggere som vi liker/ikke liker jeg... Anonymous poster hash: 8d910...103

Nei, den handler ikke bare om mammatilmichelle :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker ida wulff jeg

Jeg også bortsett fra når hun bitcher om hvor kipe de gratis tingene hun får er, da blir jeg litt oppgitt...

Anonymous poster hash: 7491f...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til klikker jeg meg inn på jenniesofie.blogg.no :) det er ei nydelig jente på 13 år, som spiller i nettserien JENTER på nrk super. Hun er veldig flink til å blogge, og er veldig moden.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER bloggen speiltvillingene.blogg.no :) det er ei dame som har to tvillingjenter, Otilie og Olivia :) de er 1 og et halvt år og så søte!! Moren deres (hun som blogger) heter Stine, og hun syr veldig fine klær..de legger hun ofte ut oppskrift på :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av og til klikker jeg meg inn på jenniesofie.blogg.no :) det er ei nydelig jente på 13 år, som spiller i nettserien JENTER på nrk super. Hun er veldig flink til å blogge, og er veldig moden.

TS

Hvor gammel er du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig Ida Wulff ganske godt, men syns nivået på bloggen hennes har sunket ganske mye de siste par årene. Lite kvalitet over innleggene, virker som om hun ofte skriver bare fordi hun "må". Innleggene er ofte korte, reklamebaserte, eller det er lite innlevelse i de. Så likte nok bloggen hennes bedre før enn nå, men har fortsatt sansen for jenta :)

Ellers liker jeg Hedda Ingeborgvik. Flink til å skrive gode innlegg, hun er reflektert og oppegående, i tillegg til at hun ikke prøver å fremstille livet sitt mer glamorøst enn det faktisk er. Lett å kjenne seg igjen i henne.

Leser også Komikerfrue. Lettlest blogg med humoristiske innlegg. Herlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...