Gå til innhold

Bloggere


Lillemåltrost

Anbefalte innlegg

Hvilken blogger liker du best/liker du ikke?? :)

Jeg liker veldig godt mammatilmichelle, Anna Rsmussen. Ei 18 år gammel jente, ble gravid som 14 åring og mamma som 15 åring. Hun er alenemor til lille Michelle på 3 år, og har nr 2 på vei. Lille William kommer i desember :) hun har kjøpt seg leilighet, så hun bor ikke med moren sin lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken blogger liker du best/liker du ikke?? :)

Jeg liker veldig godt mammatilmichelle, Anna Rsmussen. Ei 18 år gammel jente, ble gravid som 14 åring og mamma som 15 åring. Hun er alenemor til lille Michelle på 3 år, og har nr 2 på vei. Lille William kommer i desember :) hun har kjøpt seg leilighet, så hun bor ikke med moren sin lenger :)

Gjør hun ikke det da nei...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Q

ingen har sagt noe "midre bra" i denne tråden.

nei, vet jo det, men bare sånn hvis noen hadde tenkt å skrive noe dumt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dere har noe bra å si, så kan dere holde det innindere!! Jeg støtter Anna :)

I HI spør du hvilke blogger vi liker best og hvilke vi ikke liker. Da må det være lov å si at man ikke liker Mammatilmichelle, selvom du støtter henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I HI spør du hvilke blogger vi liker best og hvilke vi ikke liker. Da må det være lov å si at man ikke liker Mammatilmichelle, selvom du støtter henne

Jada..:) selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken blogger liker du best/liker du ikke?? :)

Jeg liker veldig godt mammatilmichelle, Anna Rsmussen. Ei 18 år gammel jente, ble gravid som 14 åring og mamma som 15 åring. Hun er alenemor til lille Michelle på 3 år, og har nr 2 på vei. Lille William kommer i desember :) hun har kjøpt seg leilighet, så hun bor ikke med moren sin lenger :)

Men hun tjener jo penger via UNGEN SIN, hvor patetisk er ikke det ? eller er det bare jeg som syns at hun bruker unger for penger

Anonymous poster hash: 54146...d93

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun tjener jo penger via UNGEN SIN, hvor patetisk er ikke det ? eller er det bare jeg som syns at hun bruker unger for penger Anonymous poster hash: 54146...d93

hun gjør jo ikke det! Hun blogger jo om seg selv og livet sitt med michelle :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun gjør jo ikke det! Hun blogger jo om seg selv og livet sitt med michelle :)

Og hvor mange hadde lest bloggen hennes om det ikke hadde vært for Michelle?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mange hadde lest bloggen hennes om det ikke hadde vært for Michelle?

Vet ikke, men JA hun startet jo å blogge siden hun fikk Michelle, men hun blogger ikke bare om Michelle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir kvalm av dere som sitter å kritiserer en jente på 18 år. Tipper dere er langt eldre enn Anna og var garantert noen prakteksemplarer av noen englebarn som aldri gjorde noe galt eller feil når dere var 18. Se på dere selv før dere kritiserer andre. Jeg har aldri hørt Anna snakke drit om noen. Hun er langt mer moden enn enkelte på denne tråden det er sikkert og visst. Hadde jeg hatt dere som mor/søsken/venner hadde jeg vært langt i fra stolte over dere.

Anonymous poster hash: 99787...d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen blogger jeg føler jeg kan klikke meg innom og faktisk like å lese på 100% for tiden, men synes voe er artig nå som hun skal være med i 71 grader nord. I tillegg er hun ganske positiv og deler akkurat passe mye om livet sitt. Rødmer på vegne av enkelte bloggere som deler alt, synes det er SÅ kleint! Likte Livingdoll ganske godt før, hun var en klar favoritt, men føler at redigeringen ødelegger helhetsinntrykket av bildene og bloggen. I tillegg oppdaterer hun sjelden. Bloggene til HildeChristina blir også fast lest, men mer for produktanmeldelser og videoer.

Disse mammabloggerne gir meg ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...