AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #481 Del Skrevet 6. august 2015 Hehe Grunnen til at jeg bestemte meg for å poste bilde var egentlig rett og slett for å høre om damene her (Jeg antar at mennene ikke har lyst til å se slike bilder ) syns den er liten eller vanlig størrelse. Jeg har alltid trodd at den var liten men jeg vil bare sjekke Jeg hadde aldri turt å gjøre dette under nick Anonymous poster hash: 56125...26f Hvor lang er den? Jeg synes ikke den ser så veldig lang ut. Du kan jo stusse litt rundt. Mindre hår, gjør at den ser større ut:) Anonymous poster hash: 6d257...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 6. august 2015 #482 Del Skrevet 6. august 2015 Å, vel det er bare et kjønsorgan så jeg antar at ingen kan identifisere meg Anonymous poster hash: 56125...26f Anonymous poster hash: 56125...26f Nåja. De fleste kjenner vel igjen en kuk når de ser den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #483 Del Skrevet 6. august 2015 Hvor lang er den?Jeg synes ikke den ser så veldig lang ut. Du kan jo stusse litt rundt. Mindre hår, gjør at den ser større ut:) Anonymous poster hash: 6d257...f46 Jeg vet ikke jeg må sikkert være den eneste mannen i Norge som ikke har målt staken sin Anonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #484 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg vet ikke jeg må sikkert være den eneste mannen i Norge som ikke har målt staken sin Anonymous poster hash: 56125...26f Gå og mål da! Anonymous poster hash: 6d257...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #485 Del Skrevet 6. august 2015 Hehe Grunnen til at jeg bestemte meg for å poste bilde var egentlig rett og slett for å høre om damene her (Jeg antar at mennene ikke har lyst til å se slike bilder ) syns den er liten eller vanlig størrelse. Jeg har alltid trodd at den var liten men jeg vil bare sjekke Jeg hadde aldri turt å gjøre dette under nick Anonymous poster hash: 56125...26f Hvis du vil ha et ærlig svar: den er ekstremt liten. Ikke slemt ment, men siden du spør.... Anonymous poster hash: df5c4...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 6. august 2015 #486 Del Skrevet 6. august 2015 Hvordan fjerner man bildet?Anonymous poster hash: 56125...26f Hvis du sjekker fikk du sikkert en mail med en slettekode da du la bilde ut på postimg. Eventuelt ble denne koden vist som kvittering på opplastet bilde sammen med link til bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #487 Del Skrevet 6. august 2015 Hvis du vil ha et ærlig svar: den er ekstremt liten. Ikke slemt ment, men siden du spør.... Anonymous poster hash: df5c4...1d9 Såpass. Vel det er ikke en mikropenis i det minste http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. august 2015 #488 Del Skrevet 6. august 2015 Ja, den er liten. Men den kan jo brukes. Så det kommer jo an på hva du gjør ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #489 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg har sett flere plasser på kg hvor mange kvinnelige brukere sier at menn med liten penis er turn off og at det er det flertallet av damer som synsAnonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. august 2015 #490 Del Skrevet 6. august 2015 Det er iallfall penere med liten penis når det er ryddet opp rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #491 Del Skrevet 6. august 2015 Here we go, jeg har grudd meg ganske mye fordi jeg syns jeg har en veldig liten penis men siden jeg er anonym så kan jeg bare laste opp og la andre bedømme håper jeg gjorde det riktig med linken nå? postimg.org/image/9xveaj4th/Anonymous poster hash: 56125...26f Jeg likte den, jeg er ganske liten, så liker ikke så lange. Dessuten så tykkelsen grei ut, fikk og litt lyst å suge nå. Anonymous poster hash: c8482...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #492 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg likte den, jeg er ganske liten, så liker ikke så lange. Dessuten så tykkelsen grei ut, fikk og litt lyst å suge nå. Anonymous poster hash: c8482...70d Så tror du jeg trenger å bekymre meg over at damer vil avslå meg når de ser størrelsen? Takk for komplimentet :DAnonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. august 2015 #493 Del Skrevet 7. august 2015 Here we go, jeg har grudd meg ganske mye fordi jeg syns jeg har en veldig liten penis men siden jeg er anonym så kan jeg bare laste opp og la andre bedømme håper jeg gjorde det riktig med linken nå? postimg.org/image/9xveaj4th/Anonymous poster hash: 56125...26f Ja, den var veeeldig liten... Du burde være flink med tunga og fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #494 Del Skrevet 7. august 2015 Ja, den var veeeldig liten... Du burde være flink med tunga og fingrene! Så du tror den er så liten at jeg ikke kan pule? Anonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 7. august 2015 #495 Del Skrevet 7. august 2015 Here we go, jeg har grudd meg ganske mye fordi jeg syns jeg har en veldig liten penis men siden jeg er anonym så kan jeg bare laste opp og la andre bedømme håper jeg gjorde det riktig med linken nå? postimg.org/image/9xveaj4th/Anonymous poster hash: 56125...26f Åh, jeg liker den iallefall! Men jeg er jo kjent for å like de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 7. august 2015 #496 Del Skrevet 7. august 2015 Kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener nå fortsatt at den anstendige måten å dele penisbilder på KG er å sende dem over PM, til mer eller mindre intetanende mottakere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #497 Del Skrevet 7. august 2015 veslefrikk da. Anonymous poster hash: 7a81e...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #498 Del Skrevet 7. august 2015 Åh, jeg liker den iallefall! Men jeg er jo kjent for å like de små Alle komplimenter gjør jeg glad fordi jeg hadde ikke forventet noen Takk Anonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. august 2015 #499 Del Skrevet 7. august 2015 Så du tror den er så liten at jeg ikke kan pule? Anonymous poster hash: 56125...26f Har aldri hatt sex med noen så små. Tenker at du fort detter ut og at det er umulig å knulle bakfra eller ha særlig kjapp sex fordi du la lett kommer ut av hullet om du trekker deg for langt ut (jokker slik gutter med normalt utstyr kan)? Er du jomfru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #500 Del Skrevet 7. august 2015 Har aldri hatt sex med noen så små. Tenker at du fort detter ut og at det er umulig å knulle bakfra eller ha særlig kjapp sex fordi du la lett kommer ut av hullet om du trekker deg for langt ut (jokker slik gutter med normalt utstyr kan)? Er du jomfru?Vel jeg har tenkt på å opere for å gjøre den større, hvis det er så viktig med størrelsen på den for kvinnfolk Anonymous poster hash: 56125...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg