Gå til innhold

Kjøpe dildo til dama!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dama mi og meg har et helt utmerket sexliv :wink: Og vi snakker åpent om sexualitet. Men hun vil gjerne ha en dildo, siden jeg reiser mye i jobben min. For meg er dette helt ok. Men problemet mitt er; Hva bør jeg kjøpe?(Hun tør ikke kjøpe selv) :oops: Og bør jeg ta henne på handletur??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Ehm... Har hørt at den største tabben menn på dildo-handletur ofte gjør er å kjøpe en som er altfor stor!!

Det finnes faktisk en butikk på nettet som er veeldig fin; kjøp f.eks den slanke røde jelly-vibratoren under ti-på-topp-listen, den er deilig.

Gå til www.erotikknett.no så finner du butikken på de sidene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Vinga! :)

Ønsker meg nemlig også en, for min kjære reiser også endel i jobben sin. (He-he, kjenner jeg deg, Gjest? :wink:) Dessuten virker det opphissende og deilig å bruke en sammen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg må bare anbefale Rolls Royce.

Du får kjøpt den på Secrets i Oslo.

Den koster 850 krrrrrrr.....men er verdt det.

Har aldri fått orgasme av en dildo...før jeg skaffet meg denne.

Den var nesten litt for effektiv.

Klem fra Schnuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt en Samurai på Kondomeriet (ca 700 kr) til dama og den kan anbefales på det varmerst. Er skremmende lik en vanlig penis.

Vi har en "gullstav" fra tidligere som vi har hatt mye moro med, men dette er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg og min mann har et fantastisk sex liv :briller:

Han reiser en del, men vi bruker disse leketøyene sammen. Har vel gått igjenom det meste :wink: men jeg har fallt for et lite vibrerende egg. Mange dildoer blir for store, dette egget fungerer slik at vi begge blir stimulert under samleiet. Knallbra....... :blunke:

Ikke vær redde for å gå på kondomeriet sammen, de er så proffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...