Mersh23 Skrevet 21. september 2014 #41 Skrevet 21. september 2014 For min del er sexen ofte god når det er tenning tilstede. Tenkte at det var snakk om teknikken her, jeg
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #42 Skrevet 21. september 2014 Whaaat? :hakeslepp:Kan du ikke fortelle oss hva det er som gjør dem så herlige? Det er noe jeg ikke vet... Jeg liker at det er mykt og masse. Veldig deilig å sove inntil og kose med. Også liker jeg størrelsesforskjellen. Liker å føle meg liten når jeg har sex og at mannen er stor. Også har jeg vel bare hatt gode erfaringer. Dessuten liker jeg å ta litt sjernerte menn med storm, haha, og føler vel at tykke menn kan ha en litt uerfarenhet som jeg tiltrekkes av (jada, dette er en veldig generalisering). Tykke menn er for meg også noe eksotisk. Det er ikke hva jeg vanligvis er vandt til eller ser. Hvorfor er det så stas med folk som er veldig overvektige egentlig? Nei, man skal ikke rakke ned på noen og du får jo selvsagt like hvem du vil, men sterk overvekt er knyttet til en rekke helseproblemer. Anonymous poster hash: 05043...b2b Ja, fedme kan være usunt. Men med en ellers sunn livsstil er det bedre enn både røyking og inaktivitet (av den forskningen jeg har lest). Noen tilrekkes av eldre menn, de pleier heller ikke vare like lenge som yngre partner. Jeg vil selvsagt ha en sunn kjæreste, men nå er det i første omgang snakk om hva jeg tiltrekkes av seksuelt og hvor jeg kan møte dem. Anonymous poster hash: 40916...fda 1
Mersh23 Skrevet 21. september 2014 #43 Skrevet 21. september 2014 Jeg liker at det er mykt og masse. Veldig deilig å sove inntil og kose med. Også liker jeg størrelsesforskjellen. Liker å føle meg liten når jeg har sex og at mannen er stor. Også har jeg vel bare hatt gode erfaringer. Dessuten liker jeg å ta litt sjernerte menn med storm, haha, og føler vel at tykke menn kan ha en litt uerfarenhet som jeg tiltrekkes av (jada, dette er en veldig generalisering). Tykke menn er for meg også noe eksotisk. Det er ikke hva jeg vanligvis er vandt til eller ser. Ja, fedme kan være usunt. Men med en ellers sunn livsstil er det bedre enn både røyking og inaktivitet (av den forskningen jeg har lest). Noen tilrekkes av eldre menn, de pleier heller ikke vare like lenge som yngre partner. Jeg vil selvsagt ha en sunn kjæreste, men nå er det i første omgang snakk om hva jeg tiltrekkes av seksuelt og hvor jeg kan møte dem. Anonymous poster hash: 40916...fda Der kom et ordentlig svar ja!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #44 Skrevet 21. september 2014 Jeg mener det, prøv frodig.no! Der er det trivelige, store menn i alle aldre Anonymous poster hash: 2954c...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #45 Skrevet 21. september 2014 Jeg er en kvinne i 20 årene som foretrekker tykke menn. Jeg har bare hatt sex med én tykk mann, men vil veldig gjerne ha det igjen og kanskje finne meg en kraftig overvektig kjæreste. Alle mine venner og på universitet så er alle jeg vet om normalvektige, gjerne slanke og veltrente. Er det i noen spesielle miljøer eller noen utesteder i Oslo (jeg er nyflyttet) hvor det er større sjanse for å finne store menn? Og hvordan ville dere gått fram? De få tykke mennene jeg har vært borte i har oppført seg jovialt eller sjernert og ikke tatt iniativet til noen type flørt. Anonymous poster hash: 40916...fda Du kan velge at du kun ønsker å se profiler av tykke menn på nettdating, som Sukker, Møteplassen, Match, og så kan du møte dem på et egnet sted.Anonymous poster hash: 96d10...030
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #46 Skrevet 21. september 2014 Forsøk på mcdonalds og peppe's... Anonymous poster hash: fe2c6...750 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå