AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg er en kvinne i 20 årene som foretrekker tykke menn. Jeg har bare hatt sex med én tykk mann, men vil veldig gjerne ha det igjen og kanskje finne meg en kraftig overvektig kjæreste. Alle mine venner og på universitet så er alle jeg vet om normalvektige, gjerne slanke og veltrente. Er det i noen spesielle miljøer eller noen utesteder i Oslo (jeg er nyflyttet) hvor det er større sjanse for å finne store menn? Og hvordan ville dere gått fram? De få tykke mennene jeg har vært borte i har oppført seg jovialt eller sjernert og ikke tatt iniativet til noen type flørt. Anonymous poster hash: 40916...fda
Gjest Iben Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 (endret) Begynne å spille i korps? Generelt mye tjukkaser i musikkmiljøet, hvor man gjerne må prioritere øving fremfor trening. Men korpsmiljøet er ekstremt i så måte, av en eller annen grunn. Også veldig mye overvekt blant lydmenn/lysmenn og andre tekno-freaker. Så mitt tips er å melde deg på en eller annen musikalsk gruppeaktivitet dersom du allerede spiller et instrument, eller evt. melde deg på noen kurs i lydteknologi dersom du ikke spiller selv Endret 20. september 2014 av Iben 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Takk Iben. Jeg kunne prøve det, men er ikke så veldig interessert i lyd- og lys-teknikk eller korps. Men er det noen arrangementer som er mindre kurs-aktige? Menn som driver med musikk generelt har jeg erfaring med at er slanke? Til gutt_86: Hva er grunnen din til å bygge opp under sårende steriotyper? Anonymous poster hash: 40916...fda 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Det kryr jo av dem... Burde ikke være vanskelig. Anonymous poster hash: 2b2df...63a 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Det kryr jo av dem... Burde ikke være vanskelig. Anonymous poster hash: 2b2df...63a I studentmiljøet i Oslo er det hvertfall veldig, veldig få. Sikkert mange flere når man blir eldre. Og jeg snakker ikke om lubbene menn, men sånn ca 35-45 BMI og dem er det ikke kjempemange av. Anonymous poster hash: 40916...fda
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 I studentmiljøet i Oslo er det hvertfall veldig, veldig få. Sikkert mange flere når man blir eldre. Og jeg snakker ikke om lubbene menn, men sånn ca 35-45 BMI og dem er det ikke kjempemange av. Anonymous poster hash: 40916...fda På treningsstudio? Anonymous poster hash: fb103...f01
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 På treningsstudio? Anonymous poster hash: fb103...f01 Jeg trenger bare yoga og har veldig lite erfaring. Er det faktisk mange tykke menn der? Hvilken aktiviteter er vanligst da? Styrketrening? Kampsport? Svømming? Trening er såpass moro at det er verdt å slå sammen med sjekking! :-p Anonymous poster hash: 40916...fda 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 eller burger king Og det eneste stedet å finne tynne folk er utenfor spiseforstyrrelses-klinikker og i modellbransjen. Selv om det er ment som humor, synes jeg det er skikkelig usmakelig. Rasist-vitser eller homo-vitser er heller ikke ok. Anonymous poster hash: 40916...fda 4
Gjest crem Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Og det eneste stedet å finne tynne folk er utenfor spiseforstyrrelses-klinikker og i modellbransjen. Selv om det er ment som humor, synes jeg det er skikkelig usmakelig. Rasist-vitser eller homo-vitser er heller ikke ok. Anonymous poster hash: 40916...fda er mulig å prøve å ha litt humor på en lørdagskveld da
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Humor på andres bekostning er da ikke spesielt stas. Humor og vitster er en av de sterkeste måtene å mobbe og utestenge på, kanskje fordi det blir ufraliggjort. Anonymous poster hash: 40916...fda 3
Tropisk Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Jeg har gått opp 5 kg av Frappen de har på McDonalds. Har vært varmt i været og har ikke spist på 4 måneder. De er seriøst fulle av kalorier. Hvis du får en kjæreste med på McDonalds titt og ofte kunne du jo prøvd å prakke på ham en av de iskremlignende drikkene.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Jeg trenger bare yoga og har veldig lite erfaring. Er det faktisk mange tykke menn der? Hvilken aktiviteter er vanligst da? Styrketrening? Kampsport? Svømming? Trening er såpass moro at det er verdt å slå sammen med sjekking! :-p Anonymous poster hash: 40916...fda Vet ikke. Men i svømmehallen finner du nok menn i alle størrelser og fasonger. Lykke til Anonymous poster hash: fb103...f01
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Mange lastebilsjåfører er også store:-) Og de er heller ikke vanskelige å komme i kontakt med:-) Ta deg en tur på en typisk landeveis kro. Lykke til:-)Anonymous poster hash: 10678...877 2
Nowayback Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Takk Iben. Jeg kunne prøve det, men er ikke så veldig interessert i lyd- og lys-teknikk eller korps. Men er det noen arrangementer som er mindre kurs-aktige? Menn som driver med musikk generelt har jeg erfaring med at er slanke? Til gutt_86: Hva er grunnen din til å bygge opp under sårende steriotyper? Anonymous poster hash: 40916...fda Litt humor må man tåle. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 Prøv www.frodig.no! Der er mange kraftige/tykke menn Anonymous poster hash: 2954c...bb6
Petra75 Skrevet 20. september 2014 #18 Skrevet 20. september 2014 Begynne å spille i korps? Generelt mye tjukkaser i musikkmiljøet, hvor man gjerne må prioritere øving fremfor trening. Men korpsmiljøet er ekstremt i så måte, av en eller annen grunn. Også veldig mye overvekt blant lydmenn/lysmenn og andre tekno-freaker. Så mitt tips er å melde deg på en eller annen musikalsk gruppeaktivitet dersom du allerede spiller et instrument, eller evt. melde deg på noen kurs i lydteknologi dersom du ikke spiller selv Dummeste jeg har lest hittil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå