Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini

Hvitløk

Anbefalte innlegg

Canesten måtte jeg også gå til innkjøp av i helgen. Har du prøvd stikkpillene også? Soppen kommer ofte innenfra vet du :)

Perks of being pregnant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart :opplyser: ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. :fnise: Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart :opplyser: ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. :fnise: Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!!

Å herreguuud jeg ler :skratte: jeg ser det for meg!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canesten måtte jeg også gå til innkjøp av i helgen. Har du prøvd stikkpillene også? Soppen kommer ofte innenfra vet du :)

Perks of being pregnant ;)

Har kjøpt en pakke med pillen også ;) håper det tar knekken på det ganske kjapt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har youhurt naturell rundt nedi glufsa nå (sånn for også være med i det gode selskap mener jeg :P)

Er ikke det innmari grisete? :P

Og kaldt? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det innmari grisete? :P

Og kaldt? :sjokkert:

Jeg viser den jo ikke akkurat frem, så jeg kan grise så mye jeg vil :nigo:

:skratte:

Hun tenkte vel at den skulle inn i skje-den? :P

Jeg brukte fingrene ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: og dette fortalte hun noe i etterkant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: og dette fortalte hun noe i etterkant? :fnise:

Jeg som hadde gitt henne tipset. Hun ringte og spurte hvordan jeg fikk det inn. Jeg sa jo da at jeg brukte sprøyte. Og spurte hvordan hun hadde prøvd.. Tror aldri jeg har ledd så mye! Hun trodde jo aløe gjorde det sånn hun!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hadde gitt henne tipset. Hun ringte og spurte hvordan jeg fikk det inn. Jeg sa jo da at jeg brukte sprøyte. Og spurte hvordan hun hadde prøvd.. Tror aldri jeg har ledd så mye! Hun trodde jo aløe gjorde det sånn hun!! :ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte legen i dag og fikk bytta timen som var i morgen til i dag. Fikk av en eller annen grunn utskrevet en pille jeg skulle svelge mot sopp, men i pakningsvedlegget står det at det anbefales ikke å ta den i graviditeten.. Så tror ikke jeg tør å ta den.. Prøver heller canesten litt til, supplert med yoghurt naturell ;)

Fikk også resultatet av blodprøvene jeg tok for to uker siden. Og på toxo-testen stod det: POSITIV....

.....mot antistoffene :bolledeig: jeg har tydeligvis hatt infeksjonen før, for de fant ingen spor av en pågående infeksjon. Hurra!! Nå kan jeg kose med kattene og spise grønnsaker uten å bekymre meg til døde over at jeg skal skade mini. For antistoffene beskytter mini dersom jeg skulle få i meg parasitten igjen.

Jeg er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :strix::hoppendeglad::danser:

Endret av Hvitløk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte legen i dag og fikk bytta timen som var i morgen til i dag. Fikk av en eller annen grunn utskrevet en pille jeg skulle svelge mot sopp, men i pakningsvedlegget står det at det anbefales ikke å ta den i graviditeten.. Så tror ikke jeg tør å ta den.. Prøver heller canesten litt til, supplert med yoghurt naturell ;)

Fikk også resultatet av blodprøvene jeg tok for to uker siden. Og på toxo-testen stod det: POSITIV....

.....mot antistoffene :bolledeig: jeg har tydeligvis hatt infeksjonen før, for de fant ingen spor av en pågående infeksjon. Hurra!! Nå kan jeg kose med kattene og spise grønnsaker uten å bekymre meg til døde over at jeg skal skade mini. For antistoffene beskytter mini dersom jeg skulle få i meg parasitten igjen.

Jeg er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :strix::hoppendeglad::danser:

Jippi !!!! :danse::danse::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene katten er overlykkelig over å få lov til å komme inn på soverommet igjen. Nå ligger han ved siden av meg og maler, men aller først måtte han gni seg mot putene og dynene :fnise: må nok kaste han ut når mannen skal legge seg, for de får ikke venne seg til å sove her inne igjen. Soverommet skal være kattefritt når mini kommer.

Jeg og mannen feira resultatet med julebrus (Hamar sin så klart) og sjokolade :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...