malicious Skrevet 10. november 2014 #201 Del Skrevet 10. november 2014 Canesten måtte jeg også gå til innkjøp av i helgen. Har du prøvd stikkpillene også? Soppen kommer ofte innenfra vet du Perks of being pregnant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 10. november 2014 #202 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har youhurt naturell rundt nedi glufsa nå (sånn for også være med i det gode selskap mener jeg ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 #203 Del Skrevet 10. november 2014 Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. november 2014 #204 Del Skrevet 10. november 2014 Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!! Å herreguuud jeg ler jeg ser det for meg!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 10. november 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 10. november 2014 Canesten måtte jeg også gå til innkjøp av i helgen. Har du prøvd stikkpillene også? Soppen kommer ofte innenfra vet du Perks of being pregnant Har kjøpt en pakke med pillen også håper det tar knekken på det ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 10. november 2014 Forfatter #206 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har youhurt naturell rundt nedi glufsa nå (sånn for også være med i det gode selskap mener jeg ) Er ikke det innmari grisete? Og kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 10. november 2014 Forfatter #207 Del Skrevet 10. november 2014 Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 10. november 2014 #208 Del Skrevet 10. november 2014 Er ikke det innmari grisete? Og kaldt? Jeg viser den jo ikke akkurat frem, så jeg kan grise så mye jeg vil Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!! Hun tenkte vel at den skulle inn i skje-den? Jeg brukte fingrene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 #209 Del Skrevet 10. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. november 2014 #210 Del Skrevet 10. november 2014 Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!! og dette fortalte hun noe i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. november 2014 #211 Del Skrevet 10. november 2014 og dette fortalte hun noe i etterkant? Jeg som hadde gitt henne tipset. Hun ringte og spurte hvordan jeg fikk det inn. Jeg sa jo da at jeg brukte sprøyte. Og spurte hvordan hun hadde prøvd.. Tror aldri jeg har ledd så mye! Hun trodde jo aløe gjorde det sånn hun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. november 2014 #212 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg som hadde gitt henne tipset. Hun ringte og spurte hvordan jeg fikk det inn. Jeg sa jo da at jeg brukte sprøyte. Og spurte hvordan hun hadde prøvd.. Tror aldri jeg har ledd så mye! Hun trodde jo aløe gjorde det sånn hun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 10. november 2014 #213 Del Skrevet 10. november 2014 Hihi, det med yoghurt naturell funker jo faktisk! Men det beste er jo å bruke en sprøyte (uten spissen såklart ) for å få det inn dit. Ikke gjør som venninnen min å prøv med skje. Klarer ikke la vær å se for meg hvordan det gikk for seg.. Sitte å mate slufsa med yoghurt på t-skje!! Hahahaha!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 10. november 2014 #214 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har aldri hatt sopp før, men ser ikke bort fra at det kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 11. november 2014 Forfatter #215 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Ringte legen i dag og fikk bytta timen som var i morgen til i dag. Fikk av en eller annen grunn utskrevet en pille jeg skulle svelge mot sopp, men i pakningsvedlegget står det at det anbefales ikke å ta den i graviditeten.. Så tror ikke jeg tør å ta den.. Prøver heller canesten litt til, supplert med yoghurt naturell Fikk også resultatet av blodprøvene jeg tok for to uker siden. Og på toxo-testen stod det: POSITIV.... .....mot antistoffene jeg har tydeligvis hatt infeksjonen før, for de fant ingen spor av en pågående infeksjon. Hurra!! Nå kan jeg kose med kattene og spise grønnsaker uten å bekymre meg til døde over at jeg skal skade mini. For antistoffene beskytter mini dersom jeg skulle få i meg parasitten igjen. Jeg er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Endret 11. november 2014 av Hvitløk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. november 2014 #216 Del Skrevet 11. november 2014 Jippi for positiv toxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. november 2014 #217 Del Skrevet 11. november 2014 Ringte legen i dag og fikk bytta timen som var i morgen til i dag. Fikk av en eller annen grunn utskrevet en pille jeg skulle svelge mot sopp, men i pakningsvedlegget står det at det anbefales ikke å ta den i graviditeten.. Så tror ikke jeg tør å ta den.. Prøver heller canesten litt til, supplert med yoghurt naturell Fikk også resultatet av blodprøvene jeg tok for to uker siden. Og på toxo-testen stod det: POSITIV.... .....mot antistoffene jeg har tydeligvis hatt infeksjonen før, for de fant ingen spor av en pågående infeksjon. Hurra!! Nå kan jeg kose med kattene og spise grønnsaker uten å bekymre meg til døde over at jeg skal skade mini. For antistoffene beskytter mini dersom jeg skulle få i meg parasitten igjen. Jeg er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Jippi !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. november 2014 #218 Del Skrevet 11. november 2014 Wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. november 2014 #219 Del Skrevet 11. november 2014 Woho! Er ikke ofte man jubler for positiv toxo, men nå var det på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 11. november 2014 Forfatter #220 Del Skrevet 11. november 2014 Den ene katten er overlykkelig over å få lov til å komme inn på soverommet igjen. Nå ligger han ved siden av meg og maler, men aller først måtte han gni seg mot putene og dynene må nok kaste han ut når mannen skal legge seg, for de får ikke venne seg til å sove her inne igjen. Soverommet skal være kattefritt når mini kommer. Jeg og mannen feira resultatet med julebrus (Hamar sin så klart) og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå