Gå til innhold

Hvorfor liker du barn/hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke barn og dette er hvorfor

De er:

Bråkete

Irriterende

Sutrete

Frekke

Grisete

Utålmodige

Masete

Krevende

Egoistiske

Anonymous poster hash: af369...5f8
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker intelligente barn man kan snakke til på en normal måte. Resten kan jeg godt spare meg for.

Endret av Iben
  • Liker 6
Skrevet

Jeg liker oppegående, veloppdragne barn med oppegående, veloppdragne foreldre. Barn uten ellevetall under nesen og isflekker på klærne.

Andre barn kan jeg styre meg for. Spesielt de som løper på steder det ikke bør løpes. Helst mens de skriker.

Skrevet

Jeg tror ikke det spørsmålet fungerer. Antakelig er det mer sånn at "Jeg liker ikke barn, og synes derfor at de er bråkete, frekke og grisete". Hvis det var sånn at barn per definisjon er bråkete, frekke, grisete osv, så hadde jo ikke så mange faktisk likt dem.

Jeg er ikke særlig begeistret for barn selv, men det er bare en personlig preferanse.

Anonymous poster hash: 90661...bf5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke særlig glad i barn jeg, men jeg ville aldri sagt at jeg ikke liker barn... ikke vær så grumpy folkens :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker barn, i hvert fall frem til de runder 10 år.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker barn fordi de har så mye energi og finner så mye glede i små ting, og det er noe som smitter og noe mange voksne (inkludert meg selv) kan lære av.

På en annen side er mange barn ufordragelige og slemme, og det misliker jeg. Men det handler om oppdragelse og er foreldrenes feil, så man kan ikke klandre barna for det.

Anonymous poster hash: 155dd...95d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker barn som ikke er alt for ville, lydige, og veloppdragne barn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker barn så lenge de har god oppdragelse og kan oppføre seg :)

Skrevet

Jeg er ikke særlig glad i barn jeg, men jeg ville aldri sagt at jeg ikke liker barn... ikke vær så grumpy folkens :)

Sign ;)

Skrevet

Jeg liker ikke barn og dette er hvorfor

De er:

Bråkete

Irriterende

Sutrete

Frekke

Grisete

Utålmodige

Masete

Krevende

Egoistiske

Anonymous poster hash: af369...5f8

hvordan var du som barn og hvor gammel er du nå?

Anonymous poster hash: 55b2e...794

• Liker 1
Skrevet

Barn er barn.om barn er uoppdrage er det foresatt sin feil.folk flest liker barn.de som ikke liker barn må ikke lage dem.

Skrevet

Jeg liker barn fordi;

De er positive og energiske

De lever i nuet Og oppfatter her og nå

De er tilstedeværende

Det er fint å se verden gjennom deres øyne og "oppdage" alt på nytt

• Liker 3
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg liker barn fordi de har ikke forstått hvor grusom verden kan være, uskylden deres. At de blir glade av så små ting. Som en sjokolade, en stein eller pinne de har funnet ute som kan være den fineste tingen de eier selv om de er omkranset av dyre leker.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker barn fordi

• De er kreative og har en endeløs fantasi.
  • Fordi få ting er "opplest og vedtatt" for dem, de har et friskt syn på verden og hvordan ting henger sammen.
  • Fordi de er lette å få med på leken, tuller man med dem tar de fort humoren og kan være veldig morsomme.

+ tingene som Strenge Frk. Gerd og Sitrondrops nevner.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker generelt sett ikke barn fordi de ofte skriker når de ikke får viljen sin, og fordi jeg ikke kan ha verandadøren åpen uten at jeg hører masse roping om sommeren.

Veloppdragne barn har jeg ikke så mye imot..

Barn som absolutt skal løpe på t-banen fortjener å gå på trynet så det synger.. Sitte ned, være stille...

Foreldre som lar barna løpe rundt og skrike i butikker er det verste..

Skrevet

Jeg liker ikke barn fordi jeg synes de er fryktelig slitsomme og utrolig uhygeniske. Får helt fnatt om en unge tar på meg med de ekle nevene sine.

Anonymous poster hash: f2a0e...b4e
  • Liker 3
Skrevet

Æsj jeg liker ikke folk under 18 år.. irriterende mennesker. Takler ikke barn som spør om alt mulig, hvorfor er det sånn, hva betyr det etc. Google it svarer jeg da.

Har aldri likt barn, likte de ikke da jeg var barn selv en gang haha. Ville bare bli voksen og kjøpe kule klær og reise, og det ER mye bedre å være voksen. Syns helt ærlig at mange barn skulle vært en flekk på et laken.

Dog har jeg noen venninner som har barn som oppfører seg og er høflige. Men det er jo de bråkete og uoppdragne man legger merke til.

Anonymous poster hash: bbb91...284
Skrevet

Jeg elsker barn og ser det gode i hvert enkelt, de er ærlige, undrende fantastiske skapninger som ser lyst på livet og som hver dag er klar for nye utfordringer.

Dersom barn er bråkete, grisete, ufordragelige osv er det fordi rollemodellene deres er det!!

• Liker 2
Skrevet

Æsj jeg liker ikke folk under 18 år.. irriterende mennesker. Takler ikke barn som spør om alt mulig, hvorfor er det sånn, hva betyr det etc. Google it svarer jeg da.

Har aldri likt barn, likte de ikke da jeg var barn selv en gang haha. Ville bare bli voksen og kjøpe kule klær og reise, og det ER mye bedre å være voksen. Syns helt ærlig at mange barn skulle vært en flekk på et laken.

Dog har jeg noen venninner som har barn som oppfører seg og er høflige. Men det er jo de bråkete og uoppdragne man legger merke til.

Anonymous poster hash: bbb91...284

Hvorfor .. Vent, tror du "under 18" og "barn" er synonymt ?? Hvorfor er det så mange som tror dette?

For meg er barn under 13. En 13-åring er tenåring/ungdom, og ikke lenger et barn. (Det finnes flere "statuser" enn barn og voksen.).

Mange foreldre tror at tenåringene dems fortsatt er små 10-åringer virker det som for meg.

På samme måte mener jeg at man ikke nødvendigvis er voksen når man fyller 18, man er kun myndig. Vesentlig forskjell. Når man er voksen er en debatt for en annen tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...