Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #1 Del Skrevet 10. juli 2004 Hei Jeg kan tenke meg en tur på fra 3 - 6 dager. Mellom 0 - 2000 kroner i flyreise - men billigst mulig. Tenkte på øst-europeiske land, men det spiller igrunnen ingen rolle. Snakker kun engelsk, men fikser fingerspråket. Jeg vil ha et OK/bra hotell (litt luksusfølelse, det vil si rent og pent osv.), og bademuligheter. Noen forslag? Brainstorming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2004 #2 Del Skrevet 10. juli 2004 Vet om noen som akkurat ordnet seg svært billige billetter til Nice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #3 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, jeg så på Norwegian at Nice er billig. Har du vært der, Poirot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juli 2004 #4 Del Skrevet 10. juli 2004 nice er billige billetter ja, men jeg har hørt det er dyrt å være der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2004 #5 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, jeg så på Norwegian at Nice er billig. Har du vært der, Poirot? Ikke i Nice, men på andre deler av Rivieriaen. Mange små landsbyer litt inn i landet. Veldig bra. Men som Liv sier så kan det være dyrt. Men det burde da være mulig å finne billige bosteder der også? Sjekk Lonely Planet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juli 2004 #6 Del Skrevet 10. juli 2004 Ellers så var det veldig billige flyturer til Dubrovnic i kombinasjon med Venezia.. (så jeg akkurat avertert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 11. juli 2004 #7 Del Skrevet 11. juli 2004 Restplass.no har f.eks Praha til under tusenlappen (fly). Ligger du unna turiststedene, er Praha billig å være i også, og dessuten en veldig pen by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #8 Del Skrevet 12. juli 2004 Sjekk for eksempel Norwegian, Sterling og andre billigselskaper og se hvor du finner billige billetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 12. juli 2004 #9 Del Skrevet 12. juli 2004 Ryanair til Skottland ! Besøk Edinburgh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. juli 2004 #10 Del Skrevet 13. juli 2004 Restplass.no har f.eks Praha til under tusenlappen (fly). Ligger du unna turiststedene, er Praha billig å være i også, og dessuten en veldig pen by! Jeg elsker Praha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #11 Del Skrevet 15. juli 2004 Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #12 Del Skrevet 15. juli 2004 Warsawa kan du få billige billetter til, der er det billig å bo og spise også, og masse å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly Skrevet 19. juli 2004 #13 Del Skrevet 19. juli 2004 Edinburgh! Evt. buss oppover østkysten av Skottland til Aberdeen, eller småbyene. Massevis av nydelige B&Bs til 200kr/natta og hyggelige mennesker hele veien. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå