Gå til innhold

Hvordan rir du en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvsagt måtte du komme inn i tråden og fortelle alle at du ble kåt. Ja, jeg tror de fleste som har lest dine innlegg har forstått at du tenner på å lese ting på dette forumet. Det er sånne som deg som jeg pleier å nevne for venninnene mine og de sier "Haha, herregud, HAN ja.." (Det er ment på en negativ måte).

Trist at det ikke er mange menn igjen på KG, bare disse feminine smiley jævlene som bare skal smiske og vifte med kuken.

Anonymous poster hash: 92721...b6b

Det her er aldeles ikke kjønnsspesifikt.

Enig i at slurping og selvskryt (av div. brukere, begge kjønn) er dødskleint, men i denne tråden var jo faktisk HarryDotter også hjelpsom. Da får man bare leve med det andre attåt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hei

Er det ikke frøken prippen med prestekragen som er innom og hilser da? Du virker å være en særdeles hyggelig og omgjengelig person syntes jeg. Du virker å være interessant å være rundt...veninnene dine likeså vil jeg anta. Og god humor har du også ;)

:sarkasme:

Fy skam seg som ble tent av noe skriftlig ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Fy skam seg som ble tent av noe skriftlig ;)

ja ikke sant? Jeg får nok ikke sove til kvelden. Gikk det forresten bra med deg etter den sleipe kvinneundertrykkende posten min? Nei huff..sorry! Nå flørter jeg visst!

Skrevet

ja ikke sant? Jeg får nok ikke sove til kvelden. Gikk det forresten bra med deg etter den sleipe kvinneundertrykkende posten min? Nei huff..sorry! Nå flørter jeg visst!

Haha, nei det ble rett og slett too much her inne på seksuelt i dag ;)

Skrevet

Hos oss er det omvendt .Nesten bare jeg som har kontrollen :fnise::fnise:

Oooh sånne damer liker jeg! :lur:

Skrevet

.........(Pass på at du ikke "knekker" penis bare.....Det går faktisk an om du i villskapen rir for hardt og penis.

blir klemt mellom han selv og underlivet ditt :overrasket: )

Uff dette skjedde med meg engang. Stakkars fyr han fikk virkelig vondt!!

Men jeg syns den sklir lett ut når jeg blir for våt. Da blir vi begge to redde for at det skal skje igjen pluss han sier han kjenner mindre fordi jeg er for våt? Trodde våt var bra jeg da x) bruker ikke kondom hvis det har noe å si

Anonymous poster hash: c68c6...e06

Skrevet

Selvsagt måtte du komme inn i tråden og fortelle alle at du ble kåt. Ja, jeg tror de fleste som har lest dine innlegg har forstått at du tenner på å lese ting på dette forumet. Det er sånne som deg som jeg pleier å nevne for venninnene mine og de sier "Haha, herregud, HAN ja.." (Det er ment på en negativ måte).

Trist at det ikke er mange menn igjen på KG, bare disse feminine smiley jævlene som bare skal smiske og vifte med kuken.

Anonymous poster hash: 92721...b6b

Da er det jo rart at disse "feminine smilie jævlene" er de mennene som vekker mest positiv interesse hos den kvinnelige delen av KG da.

Det er forskjell på gutter og Menn skjønner du ;)

Skrevet

Pleier mannen deres å "være med på ridingen", altså jukke frem og tilbake i takt med deg, eller ligger han helt stille å tar imot?

Anonymous poster hash: f9e7e...d4d
Skrevet

Jeg sitter på knærne over ham. Knærne godt sprikende og langt opp mot skuldrene hans, og rett i ryggen, støtter meg på mine egne lår.

Varierer om jeg gynger/gnir frem og tilbake, sidelengs, i sirkler eller hopper opp og ned.

På huk over han skjer sjelden, tungt i beina.

Anonymous poster hash: 789f4...22e

Skrevet

Så lenge jeg ser at kukken glir ut og inn av fitta er jeg fornøyd. Det visuelle er veldig viktig. Jeg vil også se ansiktet hennes.

Skrevet

Jeg slenger sadelen over ryggen hans. Tar venstre fot i stigbøylen og svinger meg over mens jeg vifter med cowgirlhatten min. Iiihaaa - så starter rideturen i full galopp mens jeg klemmer sporene forsiktig inn mot buken hans. Iiiihaaa - ingenting er som en skikkelig ridetur.

Anonymous poster hash: b9ccf...0ef
Skrevet

Pleier mannen deres å "være med på ridingen", altså jukke frem og tilbake i takt med deg, eller ligger han helt stille å tar imot?

Anonymous poster hash: f9e7e...d4d

For min del er det best om han ikke blir med. Men at han strammer lårmusklene.

Anonymous poster hash: d8bde...ee7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...