AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Altså...Hvordan sitter du oppå han og hvordan beveger du deg på penis? Jeg synes det er tungt og vanskelig å stå på føttene og sitte på huk liksom. Hvordan gjør dere det? Og hvordan er bevegelsen? Opp og ned? Frem og tilbake? Roterende?Anonymous poster hash: 8e083...19b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Sånn som når man rir på hest. Og ofte bøyer jeg meg frem til han eller så sitter jeg motsatt vei (reverse godform) og "hopper" opp og ned og så kan jeg også legge hendene mine på leggene hans slik at jeg bøyer meg litt frem for da blir det bedre fart eller noe. Han synes det siste er best. Anonymous poster hash: 657af...c94
Gjest Heartbeat Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Jeg bruker forskjellige stillinger. Enten sitter jeg på huk rett opp og ned og beveger rumpa opp og ned. Eller jeg sitter skrevs over han med knærne den i madrassen, lener meg enten framover eller bakover mens jeg beveger hoftene opp og ned. Eller ligger helt flatt inntil han og beveger bare rumpa opp og ned. Mot slutten bare reiser jeg meg opp og rir fort mens jeg sitter oppreist.For å ri veldig fort må jeg på en måte gnu kuken frem og tilbake.. haha.. vanskelig å forklare men du skjønner det sikkert Eller at jeg snur rumpa til han og rir den veien med samme variasjon. Vi bruker å variere ofte 1
Dame86 Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Her er mine gulltips La han halvveis sitte med ryggen til en hotellpute, len din overkropp på siden av hans overkropp slik at han ser ryggen og rumpen din som i en slags doggy. Her kan du holde armene opp til veggen for støtte og da fungerer det veldig godt med vanlige opp/ned bevegelser. De gangene jeg kommer slik, glir jeg mer over i en gnikke-bevegelse for å stimulere klitoris og g-punkt samtidig. Herlig, og de fleste menn liker utsikten veldig godt! Du kan også sitte vanlig og bruke veggen som støtte, han får god utsikt over puppene og du får drahjelp av å bruke veggen som støtte! Ri han på en stol, vanlig kjøkkenstol med treverk som går mellom stolbenene, slike fester. Denne er fin om du er sterk i rumpe og lår og ønsker å få deg en treningsøkt i samme slengen. Sett fotene dine på festet som går langs stolbena, og løft deg selv opp og ned med fotbladene som holdepunkt. Fin for å få fart For slow, massage av penis kan du ri han sakte med opp/ned bevegelser. Men når du kommer på kanten av glansen, kniper du rundt penisen med musa, løft deg nesten helt opp på tuppen av penis mens du fortsatt kniper. slipp taket, og skli sakte nedover penisen igjen. Gjenta noen ganger, men ikke bruk opp trikset Hvis vi bare har en vanlig akt uten stol og i høyt tempo, sitter jeg gjerne på han og "twerker" fram og tilbake til jeg kommer. Sett deg på huk oppå han, dette gir han flott innsyn og han kan leke fritt med deg. Det krever jo også litt ekstra fra lår- og rumpemuskulatur men er super for trening! Innimellom holder han meg rundt midjen og gir meg fart. 3
AnonymBruker 42 Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Det finnes det ingen fasit på.... Personlig er jeg ikke noe fan av den huk-varianten, og som du sier så er det jo veldig slitsomt også. Tipper at om du "sitter på knærne" så finner du fort av om "Opp og ned? Frem og tilbake? Roterende?" osv. føles best og passer best for deg... Mage/hoftebevegelser er BRA!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Jeg tar han med i stallen og saler opp og rir rundt i skogen... Er ikke det vanlig.. har vi misforstått??? Anonymous poster hash: 8fc26...a85 9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Jeg sitter på knærne, bøyer meg fremover samtidig som jeg "hopper" opp og ned. Anonymous poster hash: fc82d...492
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Ventet på en kommentar om den stallen ja Talk for svar alle. Skal på "hotellferie" med en god venn. Da vet jeg at det ene fører med seg det andre så nå vil jeg være forberedt. Jeg er litt chubby så ikke alle stillingene jeg føler meg helt komfortabel i. Deriblant om jeg må sitte på huk over han. Da føler jeg at magen min viser veldig.Anonymous poster hash: 8e083...19b
Gjest HarryDotter Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Her er mine gulltips La han halvveis sitte med ryggen til en hotellpute, len din overkropp på siden av hans overkropp slik at han ser ryggen og rumpen din som i en slags doggy. Her kan du holde armene opp til veggen for støtte og da fungerer det veldig godt med vanlige opp/ned bevegelser. De gangene jeg kommer slik, glir jeg mer over i en gnikke-bevegelse for å stimulere klitoris og g-punkt samtidig. Herlig, og de fleste menn liker utsikten veldig godt! Du kan også sitte vanlig og bruke veggen som støtte, han får god utsikt over puppene og du får drahjelp av å bruke veggen som støtte! Ri han på en stol, vanlig kjøkkenstol med treverk som går mellom stolbenene, slike fester. Denne er fin om du er sterk i rumpe og lår og ønsker å få deg en treningsøkt i samme slengen. Sett fotene dine på festet som går langs stolbena, og løft deg selv opp og ned med fotbladene som holdepunkt. Fin for å få fart For slow, massage av penis kan du ri han sakte med opp/ned bevegelser. Men når du kommer på kanten av glansen, kniper du rundt penisen med musa, løft deg nesten helt opp på tuppen av penis mens du fortsatt kniper. slipp taket, og skli sakte nedover penisen igjen. Gjenta noen ganger, men ikke bruk opp trikset Hvis vi bare har en vanlig akt uten stol og i høyt tempo, sitter jeg gjerne på han og "twerker" fram og tilbake til jeg kommer. Sett deg på huk oppå han, dette gir han flott innsyn og han kan leke fritt med deg. Det krever jo også litt ekstra fra lår- og rumpemuskulatur men er super for trening! Innimellom holder han meg rundt midjen og gir meg fart. Men herregud da frøken!! ....Er det bare meg som ble litt tent av denne posten?!? Hahahahahaha...sorry 4
Gjest Coolaid Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Her er mine gulltips La han halvveis sitte med ryggen til en hotellpute, len din overkropp på siden av hans overkropp slik at han ser ryggen og rumpen din som i en slags doggy. Her kan du holde armene opp til veggen for støtte og da fungerer det veldig godt med vanlige opp/ned bevegelser. De gangene jeg kommer slik, glir jeg mer over i en gnikke-bevegelse for å stimulere klitoris og g-punkt samtidig. Herlig, og de fleste menn liker utsikten veldig godt! Du kan også sitte vanlig og bruke veggen som støtte, han får god utsikt over puppene og du får drahjelp av å bruke veggen som støtte! Ri han på en stol, vanlig kjøkkenstol med treverk som går mellom stolbenene, slike fester. Denne er fin om du er sterk i rumpe og lår og ønsker å få deg en treningsøkt i samme slengen. Sett fotene dine på festet som går langs stolbena, og løft deg selv opp og ned med fotbladene som holdepunkt. Fin for å få fart For slow, massage av penis kan du ri han sakte med opp/ned bevegelser. Men når du kommer på kanten av glansen, kniper du rundt penisen med musa, løft deg nesten helt opp på tuppen av penis mens du fortsatt kniper. slipp taket, og skli sakte nedover penisen igjen. Gjenta noen ganger, men ikke bruk opp trikset Hvis vi bare har en vanlig akt uten stol og i høyt tempo, sitter jeg gjerne på han og "twerker" fram og tilbake til jeg kommer. Sett deg på huk oppå han, dette gir han flott innsyn og han kan leke fritt med deg. Det krever jo også litt ekstra fra lår- og rumpemuskulatur men er super for trening! Innimellom holder han meg rundt midjen og gir meg fart. Men herregud da frøken!! ....Er det bare meg som ble litt tent av denne posten?!? Hahahahahaha...sorry Samme her.... Dame86........
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Her er mine gulltips La han halvveis sitte med ryggen til en hotellpute, len din overkropp på siden av hans overkropp slik at han ser ryggen og rumpen din som i en slags doggy. Her kan du holde armene opp til veggen for støtte og da fungerer det veldig godt med vanlige opp/ned bevegelser. De gangene jeg kommer slik, glir jeg mer over i en gnikke-bevegelse for å stimulere klitoris og g-punkt samtidig. Herlig, og de fleste menn liker utsikten veldig godt! Du kan også sitte vanlig og bruke veggen som støtte, han får god utsikt over puppene og du får drahjelp av å bruke veggen som støtte! Ri han på en stol, vanlig kjøkkenstol med treverk som går mellom stolbenene, slike fester. Denne er fin om du er sterk i rumpe og lår og ønsker å få deg en treningsøkt i samme slengen. Sett fotene dine på festet som går langs stolbena, og løft deg selv opp og ned med fotbladene som holdepunkt. Fin for å få fart For slow, massage av penis kan du ri han sakte med opp/ned bevegelser. Men når du kommer på kanten av glansen, kniper du rundt penisen med musa, løft deg nesten helt opp på tuppen av penis mens du fortsatt kniper. slipp taket, og skli sakte nedover penisen igjen. Gjenta noen ganger, men ikke bruk opp trikset Hvis vi bare har en vanlig akt uten stol og i høyt tempo, sitter jeg gjerne på han og "twerker" fram og tilbake til jeg kommer. Sett deg på huk oppå han, dette gir han flott innsyn og han kan leke fritt med deg. Det krever jo også litt ekstra fra lår- og rumpemuskulatur men er super for trening! Innimellom holder han meg rundt midjen og gir meg fart. Jeg gjør det samme - men også reverse cowgirl(heter den det?)....ja. Du skjønner. Jeg sitter også i vanlig posisjon og lener meg bakover og beveger hoftene. Anonymous poster hash: 288f4...191
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Jeg gjør det samme - men også reverse cowgirl(heter den det?)....ja. Du skjønner. Jeg sitter også i vanlig posisjon og lener meg bakover og beveger hoftene. Anonymous poster hash: 288f4...191 Glemte også nevne at man kan sitte oppå ham i sofaen også da i reverse/med ryggen til ham og stå halvveis mens man lener seg lett på bena hans. Gir også mye innsyn for ham. Anonymous poster hash: 288f4...191
Ruskemor Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Her er mine gulltips La han halvveis sitte med ryggen til en hotellpute, len din overkropp på siden av hans overkropp slik at han ser ryggen og rumpen din som i en slags doggy. Her kan du holde armene opp til veggen for støtte og da fungerer det veldig godt med vanlige opp/ned bevegelser. De gangene jeg kommer slik, glir jeg mer over i en gnikke-bevegelse for å stimulere klitoris og g-punkt samtidig. Herlig, og de fleste menn liker utsikten veldig godt! Du kan også sitte vanlig og bruke veggen som støtte, han får god utsikt over puppene og du får drahjelp av å bruke veggen som støtte! Ri han på en stol, vanlig kjøkkenstol med treverk som går mellom stolbenene, slike fester. Denne er fin om du er sterk i rumpe og lår og ønsker å få deg en treningsøkt i samme slengen. Sett fotene dine på festet som går langs stolbena, og løft deg selv opp og ned med fotbladene som holdepunkt. Fin for å få fart For slow, massage av penis kan du ri han sakte med opp/ned bevegelser. Men når du kommer på kanten av glansen, kniper du rundt penisen med musa, løft deg nesten helt opp på tuppen av penis mens du fortsatt kniper. slipp taket, og skli sakte nedover penisen igjen. Gjenta noen ganger, men ikke bruk opp trikset Hvis vi bare har en vanlig akt uten stol og i høyt tempo, sitter jeg gjerne på han og "twerker" fram og tilbake til jeg kommer. Sett deg på huk oppå han, dette gir han flott innsyn og han kan leke fritt med deg. Det krever jo også litt ekstra fra lår- og rumpemuskulatur men er super for trening! Innimellom holder han meg rundt midjen og gir meg fart. Syntes dette var veldig fint forklart, mye bedre enn det jeg selv hadde klart å skrive ned
Frk.K Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Jeg tar han med i stallen og saler opp og rir rundt i skogen... Er ikke det vanlig.. har vi misforstått??? Anonymous poster hash: 8fc26...a85
Gjest lurven Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 liker best når dama sitter på huk
Gjest Sitrondrops Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Altså...Hvordan sitter du oppå han og hvordan beveger du deg på penis? Jeg synes det er tungt og vanskelig å stå på føttene og sitte på huk liksom. Hvordan gjør dere det? Og hvordan er bevegelsen? Opp og ned? Frem og tilbake? Roterende?Anonymous poster hash: 8e083...19b Alt det der, kan jo ikke bare holde på med en ting det blir kjedelig. 1
Zend Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Alt det der, kan jo ikke bare holde på med en ting det blir kjedelig. Så lenge hun finner sine stillinger og nyter dem så ja. kan jo ellers bli litt akrobatisk og kunstig, men variasjon for å finne sine preferanser er hyggelig. Så gjelder det at typen er litt tålmodig og setter pris på forsøkene da, og det gjør han nok helt sikkert:)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Ventet på en kommentar om den stallen ja Talk for svar alle. Skal på "hotellferie" med en god venn. Da vet jeg at det ene fører med seg det andre så nå vil jeg være forberedt. Jeg er litt chubby så ikke alle stillingene jeg føler meg helt komfortabel i. Deriblant om jeg må sitte på huk over han. Da føler jeg at magen min viser veldig.Anonymous poster hash: 8e083...19b du kan sitte på knærne og bøye deg over han så han har brystene dine i ansiktet sitt, kind of. Mens han holder deg fast i hoftene eller rumpa og knuller deg. Da ser han ikke magen så mye og du trenger ikke tenke på det. God ferie. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 49a53...c51
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Så lenge hun finner sine stillinger og nyter dem så ja. kan jo ellers bli litt akrobatisk og kunstig, men variasjon for å finne sine preferanser er hyggelig. Så gjelder det at typen er litt tålmodig og setter pris på forsøkene da, og det gjør han nok helt sikkert:) Ja mente ikke hun skulle på turnstevne Selvsagt er det fokus på nytelse for begge, ellers er poenget borte Anonymous poster hash: 49a53...c51 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Ja mente ikke hun skulle på turnstevne Selvsagt er det fokus på nytelse for begge, ellers er poenget borte Anonymous poster hash: 49a53...c51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå