Gå til innhold

Hvis analsex er så digg,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er deilig å bæsja ja, men ikke seksuelt deilig, jeg blir ikke akkurat kåt når jeg sitter og driter. Bæsjen kommer ut og det er deilig, men det å få noe INN i anus derimot, er lite godt eller tennende for min del.

Anonymous poster hash: 4a6c8...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar jenter som sier de ikke liker analsex like seriøst som barn som sier de ikke liker fisk.

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke poenget. Forøvrig har jeg ikke sex, så driver ikke med sånne ekle greier.

Rart ingen kan si hva som er PONGET med analsex? For det har jeg aldri skjønt. Med mindre man er homofil, de har jo ikke så mange valg (borts fra bak kneet, armhulen, munn og endetarmen)

Anonymous poster hash: f80d5...b2f

Det er vel ganske mange som kan si hva som er poenget med analsex? På samme måte som noen synes oral-sex og "vanlig" sex er godt, så synes noen anal-sex er godt. Der, var det så vanskelig da?

Skrevet

Tar jenter som sier de ikke liker analsex like seriøst som barn som sier de ikke liker fisk.

For veldig mange er jo det faktisk sant. Og det er heller ingen som liker lutefisk første gang de prøver.

• Liker 1
Skrevet

For veldig mange er jo det faktisk sant. Og det er heller ingen som liker lutefisk første gang de prøver.

Pokkers til bilder du skal sette i huet på en stakkar på lørdagskvelden, da! Lutefisk og analsex...

:tanpuss:

Skrevet

Pøh! Once you try lutefisk, you never go back. :pisk:

Skrevet

For du har også fått noe oppi ræva eller? :)

Skrevet

Det er vel mer det at det er veldig tennende å bli pult et sted det er "ulovlig". Når du er skikkelig kåt, har masse glidemiddel og har pikken oppi rumpa, minner det ingenting om bæsjing. Det er en helt annen følelse som jeg elsker! Grunnen må nok være at jeg kommer med en gang, og det gjør jeg ikke vaginalt!

stakkars deg som aldri får muligheten til å komme på denne måten..

Anonymous poster hash: d9673...c0b
Skrevet

Det er vel mer det at det er veldig tennende å bli pult et sted det er "ulovlig". Når du er skikkelig kåt, har masse glidemiddel og har pikken oppi rumpa, minner det ingenting om bæsjing. Det er en helt annen følelse som jeg elsker! Grunnen må nok være at jeg kommer med en gang, og det gjør jeg ikke vaginalt! stakkars deg som aldri får muligheten til å komme på denne måten.. Anonymous poster hash: d9673...c0b

Ikke alle kommer av analsex, jeg har hatt det mange ganger, men aldri kommet. Men noe jeg har fått er luft i magen, rift i endetarmen så jeg har blødd etterpå, vanskelig å holde på avføring første timene etterpå, samme gjelder luft og for ikke nevne: vondt å gå på do de to første døgnene etterpå. Alt det der er ikke verdt analsex for min del hvertfall. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Skrevet

Hva med kvelning, bæsjesex, golden shower, elektriske klyper på brystvortene, pisking til blods, bleier eller tynt reagensrør opp i urinrøret? Er det drøyt å si at man ikke liker det også eller?

Jeg bryr meg døyten om hva folk liker å gjøre for å få tenning og orgasmer, så lenge det er frivillig fra begge/alle parter sin side, men det er ikke sånn at alle kan like alt bare de prøver mange nok ganger. Vi liker forskjellige ting og enkelte ting kan aldri bli noe mer enn maks "greit nok men helst ikke". At du liker analsex er også litt mer spesielt enn å like fisk. Kanskje hadde det passet bedre om du sammenlignet analsex med å inhalere fiskebitene gjennom nesa. Det er sikkert spennende for mange men ikke interessant eller ønskelig for alle.

Anonymous poster hash: 8755b...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...