Gå til innhold

Hvis analsex er så digg,

Fremhevede innlegg

Skrevet

så burde det være deilig å bæsje

Anonymous poster hash: b2a31...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens :)

Anonymous poster hash: f80d5...b2f
  • Liker 7
Skrevet

Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens :)

Hjertelig takk, skal prøve!

Anonymous poster hash: c9e6e...26e

• Liker 2
Skrevet

Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens :)

Check. Gjorde meg ingenting :vetikke: . Mann

Anonymous poster hash: cecf6...218

• Liker 3
Skrevet

Denne diskusjonen er så 2006.

Anonymous poster hash: 0f1b7...0a8
  • Liker 4
Skrevet

Det er jo det.

Anonymous poster hash: b60a2...9ae

• Liker 18
Skrevet

Sånne svar som dette kjenner jeg at jeg får opp i vrangstrupen. Jeg er ikke noen stor analsexfan selv, men det er fullt mulig å ytre meningene sine uten å være nedlatende og ydmykende. Heldigvis har alle ulike preferanser, og ingen tvinger deg til analsex - men hvis du ikke kan være på et seksualforum uten å kalle folk gærne og fortelle hva som er rett og gal måte å praktisere sex på, er du ikke moden nok til å være her i det hele tatt.

Gjest krokodillen
Skrevet

for et forjævli idiotisk svar. plager det deg at andre har den type sex?

å få maiskorn under forhuden er neppe en big deal for en mann om han faktisk liker den type sex. det tilhører også sjeldenheten at det kommer ut matrester.

kan like gjerne si " lykke til med mensblod på pikken" det KAN jo skje

Skrevet

Jeg synes analsex er digg, men det er jo en helt annen følelse enn å bæsje. Du er ikke kåt når du bæsjer.

• Liker 4
Skrevet

Folk som har analsex og er heterofile er gærne.

Gjevt med sånne som skal definere og sykeliggjøre andres seksuelle behov og sexliv. (Ironi)

Skrevet

for et forjævli idiotisk svar. plager det deg at andre har den type sex?

å få maiskorn under forhuden er neppe en big deal for en mann om han faktisk liker den type sex. det tilhører også sjeldenheten at det kommer ut matrester.

kan like gjerne si " lykke til med mensblod på pikken" det KAN jo skje

Jeg skjønner bare ikke poenget. Forøvrig har jeg ikke sex, så driver ikke med sånne ekle greier.

Rart ingen kan si hva som er PONGET med analsex? For det har jeg aldri skjønt. Med mindre man er homofil, de har jo ikke så mange valg (borts fra bak kneet, armhulen, munn og endetarmen)

• Liker 2
Skrevet

Med sjanse for å bli tatt som et troll så vet jeg ikke om analsex er så deilig. Men opplever det deilig å bæsje i blandt :)

Anonymous poster hash: f50ee...d28

• Liker 1
Skrevet

Det er jo deilig å bæsje!

"Den som synes fitte er godt, har aldri vært skikkelig nødt til å drite" - gammelt jungelord.

Anonymous poster hash: 26703...241

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke poenget. Forøvrig har jeg ikke sex, så driver ikke med sånne ekle greier.

Rart ingen kan si hva som er PONGET med analsex? For det har jeg aldri skjønt. Med mindre man er homofil, de har jo ikke så mange valg (borts fra bak kneet, armhulen, munn og endetarmen)

Vill gjetting nå, men det er vel det samme poenget som med "vanlig" sex? :vetikke:

• Liker 4
Skrevet

går jo an å tygge maisen før man svelger den

Skrevet

går jo an å tygge maisen før man svelger den

Eller bare vente, så kan man jo tygge sammen, ved ass-to-mouth.

Skrevet

Men det er jo deilig å bæsje? :klo:

Skrevet

Det er deilig å bæsje.

Anonymous poster hash: 1b6f8...5f3
Skrevet

Eller bare vente, så kan man jo tygge sammen, ved ass-to-mouth.

nei tror det er lurest å tygge første gangen

Skrevet

Noen liker variasjon i sexlivet sitt. Poenget er å ha det deilig i senga, så om man har det er det poeng nok i massevis.

Men dersom sex er "ekle greier" må det da være fryktelig ubehagelig å utsette seg for dette forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...