AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 så burde det være deilig å bæsjeAnonymous poster hash: b2a31...d2d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens Anonymous poster hash: f80d5...b2f 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens Anonymous poster hash: f80d5...b2f Hjertelig takk, skal prøve! Anonymous poster hash: c9e6e...26e 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens Anonymous poster hash: f80d5...b2f Check. Gjorde meg ingenting . Mann Anonymous poster hash: cecf6...218 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Denne diskusjonen er så 2006. Anonymous poster hash: 0f1b7...0a8 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 så burde det være deilig å bæsjeAnonymous poster hash: b2a31...d2d Det er jo det. Anonymous poster hash: b60a2...9ae 18
Gjest Andrea93 Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens Anonymous poster hash: f80d5...b2f Sånne svar som dette kjenner jeg at jeg får opp i vrangstrupen. Jeg er ikke noen stor analsexfan selv, men det er fullt mulig å ytre meningene sine uten å være nedlatende og ydmykende. Heldigvis har alle ulike preferanser, og ingen tvinger deg til analsex - men hvis du ikke kan være på et seksualforum uten å kalle folk gærne og fortelle hva som er rett og gal måte å praktisere sex på, er du ikke moden nok til å være her i det hele tatt.
Gjest krokodillen Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens Anonymous poster hash: f80d5...b2f for et forjævli idiotisk svar. plager det deg at andre har den type sex? å få maiskorn under forhuden er neppe en big deal for en mann om han faktisk liker den type sex. det tilhører også sjeldenheten at det kommer ut matrester. kan like gjerne si " lykke til med mensblod på pikken" det KAN jo skje
Nanami Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Jeg synes analsex er digg, men det er jo en helt annen følelse enn å bæsje. Du er ikke kåt når du bæsjer. 4
draug 75 Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Folk som har analsex og er heterofile er gærne.Anonymous poster hash: f80d5...b2f Gjevt med sånne som skal definere og sykeliggjøre andres seksuelle behov og sexliv. (Ironi)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 for et forjævli idiotisk svar. plager det deg at andre har den type sex? å få maiskorn under forhuden er neppe en big deal for en mann om han faktisk liker den type sex. det tilhører også sjeldenheten at det kommer ut matrester. kan like gjerne si " lykke til med mensblod på pikken" det KAN jo skje Jeg skjønner bare ikke poenget. Forøvrig har jeg ikke sex, så driver ikke med sånne ekle greier. Rart ingen kan si hva som er PONGET med analsex? For det har jeg aldri skjønt. Med mindre man er homofil, de har jo ikke så mange valg (borts fra bak kneet, armhulen, munn og endetarmen) Anonymous poster hash: f80d5...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 så burde det være deilig å bæsjeAnonymous poster hash: b2a31...d2d Med sjanse for å bli tatt som et troll så vet jeg ikke om analsex er så deilig. Men opplever det deilig å bæsje i blandt Anonymous poster hash: f50ee...d28 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 så burde det være deilig å bæsjeAnonymous poster hash: b2a31...d2d Det er jo deilig å bæsje! "Den som synes fitte er godt, har aldri vært skikkelig nødt til å drite" - gammelt jungelord. Anonymous poster hash: 26703...241 2
skyflakes Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Jeg skjønner bare ikke poenget. Forøvrig har jeg ikke sex, så driver ikke med sånne ekle greier. Rart ingen kan si hva som er PONGET med analsex? For det har jeg aldri skjønt. Med mindre man er homofil, de har jo ikke så mange valg (borts fra bak kneet, armhulen, munn og endetarmen) Anonymous poster hash: f80d5...b2f Vill gjetting nå, men det er vel det samme poenget som med "vanlig" sex? 4
Gjest lurven Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Folk som har analsex og er heterofile er gærne. Endetarmen er for å TØMMES, ikke til å stikke ting inni der. Gud, så ekkelt. Men kos dere med å få maiskorn under forhuden folkens Anonymous poster hash: f80d5...b2f går jo an å tygge maisen før man svelger den
hubbabubbabubba Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 går jo an å tygge maisen før man svelger den Eller bare vente, så kan man jo tygge sammen, ved ass-to-mouth.
Gjest Iben Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 så burde det være deilig å bæsjeAnonymous poster hash: b2a31...d2d Men det er jo deilig å bæsje?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Det er deilig å bæsje. Anonymous poster hash: 1b6f8...5f3
Gjest lurven Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Eller bare vente, så kan man jo tygge sammen, ved ass-to-mouth. nei tror det er lurest å tygge første gangen
Gjest Andrea93 Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Jeg skjønner bare ikke poenget. Forøvrig har jeg ikke sex, så driver ikke med sånne ekle greier. Rart ingen kan si hva som er PONGET med analsex? For det har jeg aldri skjønt. Med mindre man er homofil, de har jo ikke så mange valg (borts fra bak kneet, armhulen, munn og endetarmen) Anonymous poster hash: f80d5...b2f Noen liker variasjon i sexlivet sitt. Poenget er å ha det deilig i senga, så om man har det er det poeng nok i massevis. Men dersom sex er "ekle greier" må det da være fryktelig ubehagelig å utsette seg for dette forumet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå