kattaa Skrevet 18. september 2014 #21 Skrevet 18. september 2014 (endret) Vi sender til hverandre på mms. Jeg er i slutten av 20-årene. Han er et tiår eldre. Har snakket om hva vi skal gjøre om bildene skulle havne hos andre og om risikoene med å sende nakenbilder. Kom frem til at det er verdt det. Skulle det gå galt til slutt så har jeg ihvertfall hatt det gøy på veien Endret 18. september 2014 av kattaa
Worcy Skrevet 18. september 2014 #22 Skrevet 18. september 2014 Jeg er vell igrunn ikke så redd for at andre mennesker generelt skal se det, heller at det skal dukke opp til familien og arbeidsgivere?
Wilma- Skrevet 18. september 2014 #23 Skrevet 18. september 2014 Da jeg enda bodde i Norge og han i England fikk han når han ville ha (og noen ganger når jeg bare følte for det ) Må være litt kreative når man prøver å holde liv i et avstandsforhold! Er ikke det at jeg VIL andre skal se det, men dersom det skjer, så skjer det. Vi er da alle nakne under klærne. Vet jo at han ikke deler det med noen uansett, det er han alt for egoistisk til
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #24 Skrevet 19. september 2014 Sender nakenbilder og mottar nakenbilder. Skjuler ingenting. Er 20. Vi har omtrent like mye på hverandre så det gjør meg fint lite. Har også et par nære venninner hvor vi deler ett og annet og sjaluer over den andre som fikk seg noe og fniser over det etterpå. Hverdagskrydder og alle har bilder av alle så hvis en legger ut bilde har en eller annen minst 5 like utfordrende å ta igjen med, derfor aldri opplevd missbruk av bilder noen sinne. Bruker MMS eller Facebook chat. Sjeldent snapchat. Anonymous poster hash: fe4de...fef
Gjest Nosoul Skrevet 19. september 2014 #25 Skrevet 19. september 2014 Ja, det har jeg gjort. Bruker snapchat. Det er mye rart her i livet man skal passe seg for. Men av og til lukker jeg bare øynene
Reg Skrevet 19. september 2014 #26 Skrevet 19. september 2014 Har aldri brukt Snapchat, men har sendt og fått via sms. Fantastisk opplevelse første gang jeg fikk et intimt bilde av henne. Vi har unngått å ha med ansiktet på bilder vi sender, men jeg har både helfigur- og nærbilder av henne på telefonen som jeg hygger meg med på reise. PS: Vi har passert 60. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 20. september 2014 #27 Skrevet 20. september 2014 Ja, det har jeg gjort. Bruker snapchat. Det er mye rart her i livet man skal passe seg for. Men av og til lukker jeg bare øynene Ja,man må leve mens man kan
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #28 Skrevet 20. september 2014 Ville aldri ha sendt nakenbilder med ansiktet synlig. Hvis man ikke viser ansiktet, er et null problem. Hvem vil ha en naken kropp uten fjes liksom? Den vil være like interessant som alle de milliarder nakenbildene man finner på nettet.... Anonymous poster hash: afb95...da0
Gjest Nosoul Skrevet 20. september 2014 #29 Skrevet 20. september 2014 Ja,man må leve mens man kan Ja det skal være sikkert og visst
Gjest daisydaisy Skrevet 20. september 2014 #30 Skrevet 20. september 2014 Har sendt flere nakenbilder til kjæresten på snapchat. Tenkte ikke så mye på det da, men er litt mer skeptisk til det nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå