AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Noen spm! Kunne du ha sendt nakenbilder til kjæresten din på snapchat? Eller til andre? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: c4aee...564
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Gjerne hvorfor og hvorfor ikke Anonymous poster hash: c4aee...564
Fionnuala Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Ikke på snapchat, men på vanlig melding hender det at jeg sender til kjæresten. Er i midten av tjueårene.
Worcy Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Ikke på snapchat, men på vanlig melding hender det at jeg sender til kjæresten. Er i midten av tjueårene. Helt naken, eller skjuler du ting som nippler?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Hell no!!!! Har du en grunn? Anonymous poster hash: c4aee...564
Fionnuala Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Helt naken, eller skjuler du ting som nippler? Helt naken 1
Crobern Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Har du en grunn?Anonymous poster hash: c4aee...564 Ja, det har jeg. Grunnen til at jeg ikke vil sende nakenbilder til han eller noen andre er fordi det kan deles fortere enn du rekker å si kake. Jeg vet at min mann ikke ville ha delt det, men det kan fort være noen som ser det da han åpner bildet allikevel. Snapchat er i tillegg et sosialt media, og alle bilder som blir tatt og delt, blir lagret et sted. Noen kan se det en gang. Jeg vil ikke at noen skal ha et nakenbilder av meg. Min mann er den eneste som får se meg naken, og de bildene kan han lagre et sted som ikke kan bli hacket; i minnebrikken i hodet. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Ja, men er stadig redd for at snapchat lagrer bildene uten at vi vet om det
Gjest Andrea93 Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Aldri brukt snapchat, men mms/e-post etc har jeg brukt mye når vi er vekke fra hverandre. Sikkert sent 30-40 ganger til han. Worst case scenario er at noen andre enn samboeren ser meg naken på et bilde, og det overlever man dersom man skulle være så uheldig at noen andre ser. Som skal mye til.
Adam- Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Begriper ikke hvordan det er mulig å være så paranoid. Jeg regnet det ut tidligere. Det blir sendt et VILLT antall snaps hver eneste dag. HVIS noen har tilgang, OG faktisk setter seg ned og ser på bildene er nok sjansen større å vinne i lotto enn at ditt bilde blir sett på. Og det er da kun om de kriteriene først er oppfylt. Og som nevnt over her, hvis det skulle skje, so what?? Om det er noen jeg ikke stoler 100% på utelater jeg bare ansikt, om en eller annen fremmed og uredelig snapchat ansatt skulle se tissen min får han/hun kose seg alt de orker Er folk virkelig så redde for å bli sett naken? Mulig jeg har et sært selvbilde og forhold til egen kropp, men hvis noen uvedkommende finner frem til nakenbilder av meg har de gjort en eller annen innsats for det som burde gjøre at det er de det er flaut for, ikke meg. Og i evt situasjonen der den jeg sender til viser til venninna e.l.. Bare gøy spør du meg 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Ville aldri sendt nakenbilder. Ser ingen grunn til å ta den risikoen, og man kan ikke forutse hvordan et forhold ender. Er vel ingen av de som har fått nakenbildene sine delt, som hadde sett for seg at det skulle skje. Føler meg heller ikke komfortabel med konseptet sånn generelt, så ville ikke sendt selv om det var 100% sjanse for at de aldri gikk videre. Anonymous poster hash: 91e76...024 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Nei, fordi fremtiden min vil være ødelagt om de havner i andres hender. Anonymous poster hash: 3b36f...407
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Nei, fordi fremtiden min vil være ødelagt om de havner i andres hender. Anonymous poster hash: 3b36f...407 La oss si du sendte bilder av puppene dine, og bare det. Hvem kunne kjent de igjen som ville ødelagt fremtiden din? Anonymous poster hash: 00888...7a6 1
Gjest Bruker1000 Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Jeg sender det hele tiden, ser ikke problemet, er 20 år. Til kjæresten altså
Adam- Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Jeg sender det hele tiden, ser ikke problemet, er 20 år. Til kjæresten altså Hahahaha.. Du har lært?
Gjest Bruker1000 Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Hahahaha.. Du har lært? Hva da? Er du min nye stalker?
Crobern Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Begriper ikke hvordan det er mulig å være så paranoid. Jeg regnet det ut tidligere. Det blir sendt et VILLT antall snaps hver eneste dag. HVIS noen har tilgang, OG faktisk setter seg ned og ser på bildene er nok sjansen større å vinne i lotto enn at ditt bilde blir sett på. Og det er da kun om de kriteriene først er oppfylt. Og som nevnt over her, hvis det skulle skje, so what?? Om det er noen jeg ikke stoler 100% på utelater jeg bare ansikt, om en eller annen fremmed og uredelig snapchat ansatt skulle se tissen min får han/hun kose seg alt de orker Er folk virkelig så redde for å bli sett naken? Mulig jeg har et sært selvbilde og forhold til egen kropp, men hvis noen uvedkommende finner frem til nakenbilder av meg har de gjort en eller annen innsats for det som burde gjøre at det er de det er flaut for, ikke meg. Og i evt situasjonen der den jeg sender til viser til venninna e.l.. Bare gøy spør du meg Paranoid? Jeg er heller realistisk. For meg handler det om å ikke vise seg for Gud og enhver mann. Jeg er fornøyd med kroppen min jeg, men jeg har ikke noe behov for å dele den med andre enn min mann. Om noen andre hadde sett meg, så hadde ikke jeg tenkt som deg: de får kose seg. Jeg hadde blitt uvel ved tanken på at noen andre hadde sett eller hadde nakenbilder av meg. Hva pokker skal dem med det?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Ja, så klart. Jeg er 21. Anonymous poster hash: bfb2c...5e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå