AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg var på jobbfest her om dagen da en person (ca 25) reagerte på en morsom historie med å si "lol". Jeg ble skikkelig satt ut. Trodde det i beste fall var skikkelig fjortis-språk, og at det ikke var noe man sier, bare skriver når man chatter. Er jeg helt ute??Anonymous poster hash: ffb00...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 17. september 2014 #2 Del Skrevet 17. september 2014 Alle kan vel si lol. Ikke bare fjortiser. Jeg sier av og til lol, og jeg er 24 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Del Skrevet 17. september 2014 Tror aldri jeg har hørt noen si det, jeg. Ser det skriftlig en del ganger, nesten uten unntak fra folk i tenårene (eller enda yngre), men muntlig synes jeg det lyder sært. Særlig fra en 25-åring. Hadde jo ikke brydd meg all verden, men jeg hadde også tenkt at det var litt rart.Anonymous poster hash: fa1b6...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 17. september 2014 #4 Del Skrevet 17. september 2014 Haha, syntes det virker helt normalt jeg. Sjefen min på 36 sier både lol og omg, og virker da helt normal for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. september 2014 #5 Del Skrevet 17. september 2014 Sier lol stadig, er 22 Venner i omgangskretsen på opptil 40 bruker det.. Og omgangskretsen min består av ganske mange varierte folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 17. september 2014 #6 Del Skrevet 17. september 2014 jeg sier lol hele tida Bruker mye slang. Er da normalt det. Kjenner fler som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 17. september 2014 #7 Del Skrevet 17. september 2014 Sier jeg "lol" er det ironisk ment. Altså en respons på noe som ikke er særlig morsomt. Det er eneste sammenhengen jeg kan huske å ha hørt noen si "lol". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 28. september 2014 #8 Del Skrevet 28. september 2014 Faren min på over 50 bruker "lol", og det er visst helt normalt nå. Jeg bruker det bare ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #9 Del Skrevet 28. september 2014 Anonymous poster hash: c364d...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 8. oktober 2014 #10 Del Skrevet 8. oktober 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå