Gå til innhold

Mat til 50 gjester...


Engel

Anbefalte innlegg

Noen "erfarne" kokker her? Vi planlegger bryllup, og prøver å gjøre ting billigst mulig... Har tenkt på å kjøpe oksefilet i Sverige og helsteke denne (spiste det i helga, Nydelig! Så mørt at den smelta på tunga!). Men er dette gjennomførbart? Lokalet vi skal leie har et ganske stort kjøkken, med bl.a. 2 stkeovner. Men er det mulig å lage dette til 50 personer uten noe problem? Vi skal selvsagt kontakte en kokk, men vil gjerne vite om det er mulig eller om vi må finne på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke kokk, men har erfaring med å lage mat til mange personer og ser ikke at dette skal bli et problem.

Lykke til med brullupet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Jeg er heller ikke kokk, men lager en god del mat!

Ser ikke at dette skal bli noe problem! Helstekt oksekjøtt er greit å få til for mange personer. Men dersom dere ikke skal ha profesjonelle kokker til å tilberede det, så ville jeg brukt steketermometer i alle steikene, for å være sikker på at de blir riktig stekt. Med steketermometer blir det alltid vellykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!! Veldig kjekt å vite at dette går bra! Vi kommer sannsynligvis til å ha en proff kokk, har 2 kokker i familien, så vi håper en av dem kan ta jobben. Men det jo kjekt å vite litt om hva som går greit på forhånd, vi vil nemlig ikke innvie dem i planene før dato er bestemt, og det er avhengig av budsjettet vi kommer frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...