AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Del Skrevet 17. september 2014 Det er sjelden jeg henger meg opp i folk på TV, men denne dama har jeg sett meg lei på. I stedet for å presentere været, er hun mest opptatt av å fremheve sin egen person i alle sammenhenger, enten det er å sprette rundt i romdrakt, synge, eller forsøke seg på "verdensrekord". Må være det mest intetsigende og PR-kåte menneske jeg har opplevd. Anonymous poster hash: b6340...26c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. september 2014 #2 Del Skrevet 17. september 2014 Vet om flere som er minst like PR-kåte.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Del Skrevet 17. september 2014 Det er sjelden jeg henger meg opp i folk på TV, men denne dama har jeg sett meg lei på. I stedet for å presentere været, er hun mest opptatt av å fremheve sin egen person i alle sammenhenger, enten det er å sprette rundt i romdrakt, synge, eller forsøke seg på "verdensrekord". Må være det mest intetsigende og PR-kåte menneske jeg har opplevd. Anonymous poster hash: b6340...26c Synes hun setter en spiss på værmeldingene jeg. For engangs skyld synes jeg værmeldingene er morsomme. Anonymous poster hash: f06d7...ff3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 17. september 2014 #4 Del Skrevet 17. september 2014 Ja herregud jeg måtte le i går da jeg oppdaget hvorfor jeg har sett så mye av henne i det siste. Verdensrekord i værmelding? Ble nyskjerrig i 2 sekunder på hvordan den prestasjonen skal gjennomføres (hvor ofte må hun snakke, kan hun halvduppe mens hun vifter litt med en pekestav foran bluescreenen? Skal hun lese værmelding mens hun spiser og går på do eller holde seg? ) til jeg fant ut at jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #5 Del Skrevet 17. september 2014 Enig med TS. Dama er veldig PR kåt.. Tv 2's værmelding har lenge vært mer som en mannekengoppvisning eller skjønnhetskonkurranse, enn værmelding. Det fjoller og vrikker på seg der de står i sine miniskjørt. Men denne Eli Kari tar kaka blant alle vær-nekene likevel. Anonymous poster hash: de25d...aea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 17. september 2014 #6 Del Skrevet 17. september 2014 Finnes mange som er mye mer PR-kåte enn henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #7 Del Skrevet 17. september 2014 Synes hun setter en spiss på værmeldingene jeg. For engangs skyld synes jeg værmeldingene er morsomme. Anonymous poster hash: f06d7...ff3 Det er snakk om VÆRMELDINGER, og da burde de fokusere på det, og ikke seg selv. Hvorfor skal de gjøre så mye ut av en værmelding, liksom? Anonymous poster hash: de25d...aea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #8 Del Skrevet 17. september 2014 Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog. Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender. Anonymous poster hash: b6340...26c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2014 #9 Del Skrevet 17. september 2014 Hun er fresh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 17. september 2014 #10 Del Skrevet 17. september 2014 Ser ikke så mye tv lengre, men husker henne som en søt liten overentusiastisk gledesstråle. Må da finnes verre mennesker enn henne tenker jeg. La henne holde på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #11 Del Skrevet 17. september 2014 Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog. Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender. Anonymous poster hash: b6340...26c Jo, hun er akva-ingeniør. Anonymous poster hash: 3b3e3...815 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 17. september 2014 #12 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog. Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender. Anonymous poster hash: b6340...26c Hun er utdannet akva-ingeniør og har også skrevet to bøker. http://no.wikipedia.org/wiki/Eli_Kari_Gjengedal Og ellers, hun har hatt pause fra TV2 og stått fritt til å velge prosjekter hun synes er morsomme og interessante for henne. Jeg synes også hun er et friskt pust som en annen sa her (?). Endret 21. september 2014 av pantertante 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 17. september 2014 #13 Del Skrevet 17. september 2014 Syns det er morsomt jeg at de gjør litt mer ut av det! :D Frisk pust, som flere her sier. Heia anti-janteloven! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #14 Del Skrevet 17. september 2014 Det er snakk om VÆRMELDINGER, og da burde de fokusere på det, og ikke seg selv. Hvorfor skal de gjøre så mye ut av en værmelding, liksom? Anonymous poster hash: de25d...aea Hvorfor ikke? Liksom... Anonymous poster hash: f06d7...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 17. september 2014 #15 Del Skrevet 17. september 2014 Verdensforsøket hun holder på med nå er litt spesielt, men dama er jo alltid sprudlende og glad! Jeg trekker på smilebåndene når hun kommer med dialekten sin for å melde været(elsker kvinner med vestlandsdialekt). Synes det er synd at folk bruker tid og negativ energi på å rakke ned på den dama! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. september 2014 #16 Del Skrevet 17. september 2014 Syns hun er koselig jeg. Sprudlende og glad. Absolutt en trivelig dame! Finnes langt mer pr-kåte damer enn henne for å si det sånn, bare se på enkelte av disse evinnelige gakk-gakk-bloggerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #17 Del Skrevet 18. september 2014 Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog. Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender. Anonymous poster hash: b6340...26c Hun er utdannet kjemiingeniør Anonymous poster hash: 09cc9...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #18 Del Skrevet 18. september 2014 Hun er utdannet kjemiingeniør Anonymous poster hash: 09cc9...fc5 Unnskyld, akva-ingeniør var det: http://no.wikipedia.org/wiki/Eli_Kari_Gjengedal så en utdannelse har hun absolutt. Anonymous poster hash: 09cc9...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 18. september 2014 #19 Del Skrevet 18. september 2014 Hun er utdannet akva-ingeniør og har også skrevet to bøker. http://no.wikipedia.org/wiki/Eli_Kari_Gjengedal Og ellers, hun har sluttet i TV2 og står fritt til å velge prosjekter hun synes er morsomme og interessante for henne. Jeg synes også hun er et friskt pust som en annen sa her (?). Glemte link http://www.vg.no/rampelys/eli-kari-gjengedal-slutter-i-tv-2/a/10059571/ hun er ansatt i tv2 igjen som sjef for avdelingen, begynte i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #20 Del Skrevet 18. september 2014 En ting er hvertfall sikkert, og det er at teknologien har ikke vært helt bra. Mye rot med skjermene. Eli Kari har i tillegg (fra starten av, kan ikke skylde på trøtthet) vimset, dratt på orda, mistet fokus osv. Har ikke vært høy kvalitet på det lille jeg har sett.Anonymous poster hash: a801f...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg