Gå til innhold

Outet på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før helga fortalte jeg ei venninde jeg skulle få besøk/overnatting av en fyr som var bi og det skjedde som planlagt

Så på søndag våknet jeg opp , logget inn på facebook og der hadde hu skrevet på wall'en min "hei hei homse gutt ble det svær negerkukk på deg i helga? do tell :D"

nå er ikke jeg homo da og ingen i familien som har trodd det heller. men den wall beskjeden der hadde stått der hele lørdags kveld og natt frem til søndag hvor jeg slettet den og blokket hu

Er det sannsynlig at mange har sett den beskjeden? ;3 må de ha vært inne på min facebook profil for å se den eller kommer den opp i feeden/timeline?



Anonymous poster hash: f210b...565
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor mange som "følger" din bruker. I tillegg kommer det an på hvilket forhold du har til denne personen, hvor en slik idiotisk melding mest sannsynlig vil havne i en "Herregud for en person" tenke av de du kjenner, og ikke bli lagt noe særlig merke til. Who does that??



Anonymous poster hash: 59f80...5d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du til henne? Og hva svarte hun?

For ei kjærring!



Anonymous poster hash: 5bd0a...a2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du til henne? Og hva svarte hun?

For ei kjærring!

Anonymous poster hash: 5bd0a...a2c

før helga sa jeg noe i gaten om at jeg ville oppleve noe nytt. hu syntes det visstnok var fantastisk gøyalt

etter hu skrev den beskjeden på wall'en min så blokkerte jeg hu fra skype og facebook så blir nok en stund til jeg prater med hu igjen, hvertfall siste gang jeg deler noe personlig med hu

Anonymous poster hash: f210b...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde virkelig ta deg en prat med henne og fortelle henne at dette er helt uakseptabelt.



Anonymous poster hash: 5bd0a...a2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

før helga sa jeg noe i gaten om at jeg ville oppleve noe nytt. hu syntes det visstnok var fantastisk gøyalt

etter hu skrev den beskjeden på wall'en min så blokkerte jeg hu fra skype og facebook så blir nok en stund til jeg prater med hu igjen, hvertfall siste gang jeg deler noe personlig med hu

Anonymous poster hash: f210b...565

Er hun selv klar over hvorfor hun er blokkert? Ville tatt en prat med henne om skikk og bruk. For slikt gjør man ikke...

Anonymous poster hash: 59f80...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde virkelig ta deg en prat med henne og fortelle henne at dette er helt uakseptabelt.

Anonymous poster hash: 5bd0a...a2c

Nettopp. Det var kjempedårlig gjort...

På den gode siden er det hun skrev så utrolig galt/rart/wtf, at alle som har sett det ville bare tenke "fy f*en, for en tulling"...

Men du burde snakke med henne...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns derimot IKKE du skal "snakke med henne om det".

Skriver du noe som helst til henne som indikerer at påstanden hennes var riktig, har hun en screenshot som ammunisjon dersom hun velger å oute deg igjen. Og hun her virker definitivt gal nok til å dra den så langt!

Løsningen er bare ignorer, ignorer, IGNORER.

Lykke til.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som kommer til å ta det hun skrev seriøst. Det er utrolig at dama klarte å finne veien til internett på egenhånd.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver sånn til vennene mine hele tida.(ok, ikke hele tida da). Tror ingen vil bry seg; det ble litt "too much" liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som ville fått meg til å tenke at det var noe substans i innlegget er vel om det hadde blitt slettet og brukeren blokkert :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig de som måtte ha lest det, tenker hun kødder med deg eller facerapeaktighet.



Anonymous poster hash: 844d6...186
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns derimot IKKE du skal "snakke med henne om det".

Skriver du noe som helst til henne som indikerer at påstanden hennes var riktig, har hun en screenshot som ammunisjon dersom hun velger å oute deg igjen. Og hun her virker definitivt gal nok til å dra den så langt!

Løsningen er bare ignorer, ignorer, IGNORER.

Lykke til.

Jeg pleier å snakke med munnen, og det får man ikke tatt en screenshot av.

Og uansett om det har substans eller ei, hun har jo virkelig brutt hans tillit til de grader, så hun fortjener en overhøvling.

Jeg skriver sånn til vennene mine hele tida.(ok, ikke hele tida da). Tror ingen vil bry seg; det ble litt "too much" liksom.

Til vennene dine på PM, eller på veggen deres? Du hadde hvertfall ikke vært min venn om du skrev det på veggen min.

Anonymous poster hash: 5bd0a...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha ha, sår i ræva?

Anonymous poster hash: 5db29...be0

no comment :sjokkert:

Anonymous poster hash: f210b...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som ville fått meg til å tenke at det var noe substans i innlegget er vel om det hadde blitt slettet og brukeren blokkert :P

Samme tenkte jeg. Folk skriver jo så mye tull på facebook. Har en kompis som kan slenge ut sånn "gleder meg til helgen *hjerte* håper du har lagt på rent sengetøy! *blunk, blunk*". Mamma trodde jo jeg hadde fått meg type liksom.

Men jeg tar ikke vekk sånt, er jo bare interne spøker - og det forstår de fleste (unntatt foreldre). Hadde en fyr jeg faktisk datet skrevet noe sånt, så hadde jeg sikkert tatt det vekk. Men ingen skriver vel sånne ting i ramme alvor.

Jeg hadde i hvert fall ikke tatt den kommentaren til hun jenten seriøst. Den var jo bare helt syk. Og ja - slem - siden det faktisk lå noe sannhet i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Samme tenkte jeg. Folk skriver jo så mye tull på facebook. Har en kompis som kan slenge ut sånn "gleder meg til helgen *hjerte* håper du har lagt på rent sengetøy! *blunk, blunk*". Mamma trodde jo jeg hadde fått meg type liksom.

Men jeg tar ikke vekk sånt, er jo bare interne spøker - og det forstår de fleste (unntatt foreldre). Hadde en fyr jeg faktisk datet skrevet noe sånt, så hadde jeg sikkert tatt det vekk. Men ingen skriver vel sånne ting i ramme alvor.

Jeg hadde i hvert fall ikke tatt den kommentaren til hun jenten seriøst. Den var jo bare helt syk. Og ja - slem - siden det faktisk lå noe sannhet i den.

veggen til folk?

Jeg har tidligere sjefer(konserndirektører/stortingspolitikere), diverse andre ganske seriøse forbindelser fra studie/jobb/frivillig sammenheng i tillegg til venner selvsagt på FB - kunne ikke falt meg inn som normalt å anta at man skriver "interne jokes" til hverandre på veggen.

Sex- og andre fortrolige samtaler med eller uten drøy humor har jeg på innboksen. Det er vel normal skikk og bruk for de fleste?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veggen til folk?

Jeg har tidligere sjefer(konserndirektører/stortingspolitikere), diverse andre ganske seriøse forbindelser fra studie/jobb/frivillig sammenheng i tillegg til venner selvsagt på FB - kunne ikke falt meg inn som normalt å anta at man skriver "interne jokes" til hverandre på veggen.

Sex- og andre fortrolige samtaler med eller uten drøy humor har jeg på innboksen. Det er vel normal skikk og bruk for de fleste?

Ganske normalt i min vennekrets i hvert fall - litt av spøken er jo at andre skal se det også. Popper vel opp på nyhetssiden til felles venner i hvert fall. Og så har jeg ikke akkurat sjefen på vennelisten min da - DET kunne aldri falt meg inn. :P Facebook er mer en sosial vennearena for min del.

Blir vel litt hva man gjør det til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...