AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #21 Skrevet 26. september 2014 Huff Anonymous poster hash: f00f0...3be
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #22 Skrevet 26. september 2014 Lykke til! Og husk som nevnt over her, MA er ikke forkortelsen for medisinsk abort, men for missed abortion (altså der hvor fosteret dør i magen til mor som ikke skal ta abort). Anonymous poster hash: 61553...37e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #23 Skrevet 26. september 2014 Lykke til! Og husk som nevnt over her, MA er ikke forkortelsen for medisinsk abort, men for missed abortion (altså der hvor fosteret dør i magen til mor som ikke skal ta abort). Anonymous poster hash: 61553...37e Så det.. Men får ikke endret det! trodde MA stod for medisinsk abort som En norsk forkortelse..Anonymous poster hash: 0ee53...38d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #24 Skrevet 26. september 2014 Da sitter jeg på bussen hjem! Hadde bare Mensensmerter noe jeg også kjenner til nå! Ellers var det ikke vondere:)Anonymous poster hash: 0ee53...38d 1
Gjest Vevila Skrevet 26. september 2014 #25 Skrevet 26. september 2014 Da sitter jeg på bussen hjem! Hadde bare Mensensmerter noe jeg også kjenner til nå! Ellers var det ikke vondere:)Anonymous poster hash: 0ee53...38d Godt å høre at du hadde en grei opplevelse med det hele!
lostinthoughts Skrevet 26. september 2014 #26 Skrevet 26. september 2014 (endret) Jeg syntes det var grusomt vondt, og jeg var fryktelig sliten de neste dagene, delvis på grunn av den emosjonelle påkjenningen også. Jeg håper din opplevelse blir bedre enn min, og at det går så knirkefritt som mulig :-)Samme her, tok i uke 7, og var alene gjennom hele prosessen. Det var noe jeg angrer bittert på og sliter voldsomt psykisk per idag. Ønsker deg alt godt, TS Endret 26. september 2014 av lostinthoughts
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #27 Skrevet 28. september 2014 Sliter ikke enda og kommer nok ikke til å gjøre det heller! Dette her var ikke noe stort for meg å miste noe som gjør at jeg ikke tenker over det nå en gang! Var ute på byen igår og var ikke noe emosjonell over det som hadde skjedd. Har heller ikke vondt i magen lengere heller noe som er ganske deilig:) Anonymous poster hash: 0ee53...38d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #28 Skrevet 30. september 2014 Har nå gått 5 dager. Fått startet på p-pillene og blødningen har minsket. Må si jeg har vært heldig med tanke på at de eneste magesmertene jeg hadde var på fredag som var vanlige mensensmerter Anonymous poster hash: 0ee53...38d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå